Wersja archiwalna 2012-03-22 13:44:29
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
„ Demontaż, odbiór, transport i składowanie wyrobów zawierających azbest od mieszkańców Gminy Puszcza Mariańska – etap I” |
Opis
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest( 56 posesji) - w ilości około 81,74 Mg , pochodzących z pokryć dachowych budynków położonych na terenie Gminy Puszcza Mariańska. Odbiór azbestu z posesji mieszkańców gminy nastąpi bez względu na jego postać oraz sposób i miejsce składowania. b) rozbiórkę pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo - cementowych z budynków zlokalizowanych na terenie gminy Puszcza Mariańska(6 posesji) – w ilości około 13,26 Mg, załadunek na środek transportu, transport i przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych do utylizacji. Demontaż z pokryć dachowych azbestu nastąpi bez względu na jego postać oraz wielkość i wysokość budynku. Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające. |
Rodzaj zamówienia : Usługi
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV):
90650000-8 usługi usuwania azbestu;
45262660-5 usuwanie azbestu
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 16.07.2012 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 22.03.2012 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2/ posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz dyspo- nują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych usług.
podstawie w art. 22 ust. 1 - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ;
6. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy – Załącznik Nr 3 do SIWZ; 7. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 30.03.2012 r. do godz. 10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2012-03-22
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-22 13:44:29
- Liczba odsłon: 485
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: