samodzielne stanowisko ds. gospodarki komunalnej
Podinspektor Wiesław Frydman
tel. 46 831-81-51 wew. 14; fax 831-81-18
e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Do zadań na tym stanowisku pracy należy:
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i zarządzaniem cmentarzami komunalnymi, miejscami pamięci narodowej;
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem /remontami, bieżącą eksploatacją, utrzymaniem czystości/ przystanków autobusowych na terenie gminy;
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem w należytym stanie sieci wodociągowej, sieci kanalizacyjnej, stacji uzdatniania wody i oczyszczalni ścieków na terenie gminy, w tym bieżąca eksploatacja, przeprowadzanie remontów i konserwacji infrastruktury;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pojazdu służbowego Urzędu Gminy;
- wykonywanie czynności zakładowego inspektora bhp;
- prowadzenie magazynu Urzędu Gminy, a w szczególności prowadzenie stosownych ewidencji /kartoteki/ i dokumentacji;
- wykonywanie czynności na potrzeby gminy w zakresie prawa wodnego;
- udostępnienie informacji o środowisku posiadanych na stanowisku pracy oraz prowadzenie publicznie dostępnego wykazu tych informacji stosownie do przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska;
- dokonywanie zamówień publicznych i zleceń w sprawach wymienionych powyżej;
- monitorowanie środków finansowych przeznaczonych w budżecie gminy na realizacje w/w zdarzeń, ewidencjonowanie ponoszonych kosztów napraw, remontów, konserwacji i zakupów.
samodzielne stanowisko ds. gospodarki komunalnej
tel. 46 831-81-51 wew. 14; fax 831-81-18
e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Do zadań na tym stanowisku pracy należy:
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem budynków i obiektów komunalnych;
- wykonywanie przepisów ustawy o odpadach, w zakresie należącym do zadań gminy;
- przeprowadzenie postępowania i wydawanie zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorcę działalności określonej ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz kontrola działalności przedsiębiorcy w zakresie zgodności wykonywanej działalności z zezwoleniem;
- prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym;
- prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieszkaniowym zasobem gminy;
- wykonywanie czynności związanych z przyznaniem, ustaleniem wysokości i wypłacaniem dodatków mieszkaniowych;
- wykonywanie zadań gminy związanych z utrzymaniem porządku i czystości w gminie;
- udostępniani informacji o środowisku posiadanych na stanowisku pracy oraz prowadzenie publicznie dostępnych wykazów tych informacji stosowanie do przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska;
- dokonywanie zamówień publicznych i zleceń w sprawach wymienionych powyżej;
- monitorowanie środków finansowych przeznaczonych w budżecie gminy na realizację w/w zadań.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2007-03-13 14:45:16
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-12-30 09:35:47
- Liczba odsłon: 2636
- Historia dokumentu: