GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

„ Demontaż, odbiór, transport i składowanie wyrobów zawierających azbest od mieszkańców Gminy Puszcza Mariańska – etap I”

Opis

1.      Przedmiot zamówienia obejmuje:

a)   odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest( 56 posesji) - w ilości około 81,74 Mg , pochodzących z pokryć dachowych budynków położonych na terenie Gminy Puszcza Mariańska. Odbiór azbestu z posesji mieszkańców gminy nastąpi bez względu na jego postać oraz sposób i miejsce składowania.

b) rozbiórkę pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo - cementowych z budynków zlokalizowanych na terenie gminy Puszcza Mariańska(6 posesji) – w ilości około 13,26 Mg, załadunek na środek transportu, transport i przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych do utylizacji. Demontaż z pokryć dachowych azbestu nastąpi bez względu na jego postać oraz wielkość i wysokość budynku.

Zamawiający  na  podstawie  art.  67  ust.  1  pkt.  6  ustawy  Prawo  zamówień  publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

Rodzaj zamówienia : Usługi

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):  

90650000-8 usługi usuwania azbestu;

45262660-5 usuwanie azbestu

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 16.07.2012 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 22.03.2012 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli  

     przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;

 2/ posiadają wiedzę  i doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem technicznym oraz dyspo-

     nują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena   spełnienia   warunków   udziału   w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń   i   zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych usług.

  1. formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ
  2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na

podstawie w art. 22 ust. 1 - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ;

  1. koncesję, zezwolenia lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie transportu i usuwania wyrobów zawierających azbest
  2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
  3.  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. (W celu potwierdzenia, że w/w polisa lub inny dokument jest opłacony zaleca się dołączenie do w/w dokumentów kserokopii dowodów ich opłacenia). 

6.      oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy – Załącznik Nr 3 do SIWZ;

7.      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

8.      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że  Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –  wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

9.      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –  wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

     Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 30.03.2012 r. do godz. 10:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                            

                                                                                                                       Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                                                      Michał Staniak

 

 

Puszcza Mariańska dnia 06.04.2012r.

 

Nasz znak: GKZK.271.1.2012

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

             

Dotyczy:  Ogłoszonego w dniu 22 marca 2012r. przetargu nieograniczonego  na „Demontaż, odbiór, transport i składowanie wyrobów zawierających azbest od mieszkańców Gminy Puszcza Mariańska- etap I”

 

 

                 Na podstawie Art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na „ demontaż, odbiór, transport i składowanie wyrobów zawierających azbest od mieszkańców Gminy Puszcza Mariańska – etap I”, wybrana została oferta Firmy:

 

GRAFFITI  Zakład Ogólnobudowlany Paweł Lewandowski ,

ul. Szybka 30, 88-200 Radziejów

 

Oferta  wybranej  przez  komisję  Firmy,  w  oparciu  o  kryterium  oceny  ofert (cena - 100%)  otrzymała  największą  ilość  tj. 100,00  punktów   oraz  spełnia wszystkie  warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

uzasadnienie

 

W  terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert  tj. do dnia  30. 03. 2012r. do godz. 10°° wpłynęło trzynaście ofert.

 

Na  podstawie streszczenia  i  porównania złożonych ofert, w oparciu o kryterium oceny ofert:   cena (100%), ocena ofert przedstawia się następująco:

 

Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:

MAXMED Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn, 84-252 Orle, ul. Pomorska 49

Cena oferty: 62 343,10 zł, liczba punktów: 43,39

Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:

PHUP „EURO – GAZ” Sp.j. , 26-052 Sitkówka- Nowiny, Zgórsko 31a

Cena oferty: 40 426,13 zł , liczba punktów: 66,92

Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:

 TERMOEXPORT Przedsiębiorstwo Robót Termoizolacyjnych i Antykorozyjnych,

 00-515 Warszawa, ul. Żurawia 24 m.7

 Cena Oferty: 47 349,63 zł , liczba punktów: 57,13

Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:

RAMID Mirosław Dec, 03-288 Warszawa ul. Kowalskiego 1/54

Cena oferty:42 484,05 zł , liczba punktów: 63,67

Oferta nr 6 - złożona przez Firmę:

 ECO-TEC Maciej Mączyński, 00-831 Warszawa, ul. Twarda 44/19

Cena oferty: 38 702,98 zł , liczba punktów: 69,89

Oferta nr 7 - złożona przez Firmę:

P.P.U.H. „ANWO”, 99-400 Łowicz, ul. J. Pawła II nr 80

Cena oferty: 37 903,23 zł,  liczba punktów: 71,37

Oferta nr 8 - złożona przez Firmę:

Środowisko i Innowacje Sp. z o. o. , 28-142 Tuczępy , Dobrów 8  

Cena oferty: 35 494,02, liczba punktów: 76,21

Oferta nr 9 - złożona przez Firmę:

Zakład Gospodarki Komunalnej „ GRONEKO”, Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski, 87-732 Lubanie, Mikorzyn 19

Cena oferty: 44 550,89 zł, liczba punktów: 60,72

Oferta nr 10 - złożona przez Firmę:

Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych „ALMAX” Sp. z o. o.,

26-600 Radom, ul. Wrocławska 3

Cena oferty: 35 174,95, liczba punktów: 76,91

Oferta nr 11 - złożona przez Firmę:

ECO-POL Sp. z o. o., 86-120 Pruszcz ul. Dworcowa 9

Cena oferty: 57 948,80 zł, liczba punktów: 46,68

Oferta nr 12 - złożona przez Firmę:

Firma Handlowo-Usługowa „HAND-DACH” Adam Strasenburg,

96-300 Żyrardów ul. Zamknięta 12-16

Cena oferty: 113 875,40 zł, liczba punktów: 23,75

Oferta nr 13 - złożona przez Firmę:

 GRAFFITI Zakład Ogólnobudowlany Paweł Lewandowski,

88-200 Radziejów, ul. Szybka 30

Cena oferty: 27 053,26 zł, liczba punktów: 100,00

 

Umowa  w  sprawie  zamówienia  publicznego  może  być  zawarta  w  terminie  nie krótszym niż  5  dni  od  dnia  ogłoszenia  wyniku  przetargu.

 

Na  podstawie   Art.  24,  ust.  2,  pkt  4  ustawy  z  dnia  29  stycznia  2004r. Prawo zamówień publicznych  (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zmianami), z postępowania o zamó-wienie publiczne wykluczono Wykonawcę:

 

INWESTBUD Sp. z o. o., 02-968 Warszawa, ul. Przyczółkowa 124 A-  Oferta nr 1

 

Zamawiający  pismem z dnia 2 kwietnia 2012 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów  potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.    Wykonawca do dnia 5 kwietnia 2012r. nie złożył  brakujących dokumentów w siedzibie  Zamawiającego.

Powyższe okoliczności stanowią podstawę do wykluczenia z postępowania.

Na podstawie Art. 89,  ust. 1,  pkt 5 oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z  postę-powania  o  udzielenie  zamówienia,  została  odrzucona.

 

 

 

                                                                                            Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                            Michał Staniak

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-04-06
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-06 12:09:21
  • Liczba odsłon: 484
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1277055]

przewiń do góry