Wersja archiwalna 2010-10-20 11:53:00

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: I.341/12/2010                                                                  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU  

Tytuł postępowania                                                                                                         Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w  Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji3 Maja 3, Zespole Szkolno – Gimnazjalnym im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej w Walerianach w ramach programu „RADOSNA SZKOŁA”.

 Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym  w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji 3 Maja 3, Zespole Szkolno – Gimnazjalnym w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej w Walerianach 24 w ramach programu „RADOSNA SZKOŁA”.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                                  

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony                                                  

Wspólny słownik zamówień (CPV):  45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9,  36.53.52.00-2                                          

Termin wykonania:    2 miesiące od daty zawarcia umowy.                                                                                              

 Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 04.10.2010 r.                                               

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .                                                                                                                                

O  udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:   

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 

   zamówienia. 

4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”. 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

    -    formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ

    -    kosztorys ofertowy–sporządzony wg kosztorysu nakładczego – załącznik Nr.2 do SIWZ       

-          aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

-          jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

-          aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  -  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  

     zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia

      osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej 

      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

          wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane

          prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

          wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

          przed upływem  terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie

lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

-          oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    -     wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i   urządzeń,którymi dysponuje 

          lub będzie dysponował Wykonawca. 

          Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 

          osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych  

          podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   

          Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,   

           będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w

          szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów

          do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich

           przy wykonywaniu zamówienia.

-          wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie      

Składanie ofert wariantowych - nie                                                                                          

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy                                                                              

Kryteria oceny ofert -  najniższa cena                                                                                    

Termin związania z ofertą:  30 dni                                                                                         

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21                                         Termin składania ofert:   do dnia 19.10.2010 r do godz.10:00 

Termin otwarcia ofert:     19.10.2010 r godz.10:20                                              

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                  

                                                             Michał Staniak                                          

                                                                Wójt Gminy                                        

 

 

Puszcza Mariańska, dnia 19.10.2010 r.

 

Z A W I A D M O M I E N I E

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Nasz znak:I.341/12/2010

Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Krola Jana III Sobieskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji 3 Maja, Zespole Szkolno-Gimnazjalnym  im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej w Walerianach 24 w ramach programu „Radosna Szkoła”

          W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie  robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji3 Maja 3,Zespole Szkolno-Gimnazjalnym  im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej w walerianach 24 w ramach programu „Radosna Szkoła”    Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy
z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759)
 Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że:

1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 1 złożoną przez Wykonawcę :

                     NOVA – Jerzy Łebski,      99-400 Łowicz ul. Powstańców 2

   cena ofertowa brutto –372 455,07 zł

słownie: trzysta siedemdziesiąt dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt pięć 07/100 złotych

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr. 1 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.

Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.

2.W postępowaniu zostało złożonych 2 oferty w tym 1 oferta nie podlegająca odrzuceniu.

   1). Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę NOVA – Jerzy Łebski, 99-400 Łowicz 

         ul. Powstańców 2 w kryterium cena otrzymała 30,00 pkt.

3.Oferta następującego Wykonawcy  odrzucona.

Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę PLAYTIME Agnieszka Sereda, 01-217 Warszawa

ul. Kolejowa 15/17 została odrzucona.

Uzasadnienie:

Zgodnie z punktem IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymagał od Wykonawcy złożenia kosztorysu ofertowego- sporządzony wg kosztorysu nakładczego natomiast w złożonej ofercie brak jest kosztorysu ofertowego.

   Na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r- Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r nr.113, poz.759)  oferta nr.2 została odrzucona ponieważ  jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

4.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od dnia

    ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

                                                                                                 Michał  Staniak

                                                                                           Wójt  Gminy

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1292908]

przewiń do góry