GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.341/12/2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji3 Maja 3, Zespole Szkolno – Gimnazjalnym im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej w Walerianach w ramach programu „RADOSNA SZKOŁA”.
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji 3 Maja 3, Zespole Szkolno – Gimnazjalnym w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej w Walerianach 24 w ramach programu „RADOSNA SZKOŁA”.
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 36.53.52.00-2
Termin wykonania: 2 miesiące od daty zawarcia umowy.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 04.10.2010 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ
- kosztorys ofertowy–sporządzony wg kosztorysu nakładczego – załącznik Nr.2 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych - nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert - najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21 Termin składania ofert: do dnia 19.10.2010 r do godz.10:00
Termin otwarcia ofert: 19.10.2010 r godz.10:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska, dnia 19.10.2010 r.
Z A W I A D M O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nasz znak:I.341/12/2010
Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Krola Jana III Sobieskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji 3 Maja, Zespole Szkolno-Gimnazjalnym im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej w Walerianach 24 w ramach programu „Radosna Szkoła”
W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji3 Maja 3,Zespole Szkolno-Gimnazjalnym im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej w walerianach 24 w ramach programu „Radosna Szkoła” Gmina Puszcza Mariańska na podstawie art.92 ustawy
z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r nr.113,poz.759)
Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że:
1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 1 złożoną przez Wykonawcę :
NOVA – Jerzy Łebski, 99-400 Łowicz ul. Powstańców 2
cena ofertowa brutto –372 455,07 zł
słownie: trzysta siedemdziesiąt dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt pięć 07/100 złotych
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr. 1 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
2.W postępowaniu zostało złożonych 2 oferty w tym 1 oferta nie podlegająca odrzuceniu.
1). Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę NOVA – Jerzy Łebski, 99-400 Łowicz
ul. Powstańców 2 w kryterium cena otrzymała 30,00 pkt.
3.Oferta następującego Wykonawcy odrzucona.
Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę PLAYTIME Agnieszka Sereda, 01-217 Warszawa
ul. Kolejowa 15/17 została odrzucona.
Uzasadnienie:
Zgodnie z punktem IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymagał od Wykonawcy złożenia kosztorysu ofertowego- sporządzony wg kosztorysu nakładczego natomiast w złożonej ofercie brak jest kosztorysu ofertowego.
Na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r- Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r nr.113, poz.759) oferta nr.2 została odrzucona ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
4.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie 5 dni od dnia
ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-20 11:53:00
- Liczba odsłon: 349
- Historia dokumentu: