Wersja archiwalna 2010-08-30 15:37:10
GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.341/11/2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU   
Tytuł postępowania                                                                                                         Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w  Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji3 Maja 3, Zespole Szkolno – Gimnazjalnym im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej w Walerianach w ramach programu „RADOSNA SZKOŁA”.
 Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym  w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji 3 Maja 3, Zespole Szkolno – Gimnazjalnym w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej w Walerianach 24 w ramach programu „RADOSNA SZKOŁA”.
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                                   
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 36.53.52.00-2
Termin wykonania:    2 miesiące od daty zawarcia umowy.                                                                                               Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 30.08.2010 r.                                                Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .                                                                                                                                O  udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:    
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  
    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  
   zamówienia.  
4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.  
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
 z postępowania.  
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ
- kosztorys ofertowy–sporządzony wg kosztorysu nakładczego – załącznik Nr.2 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych - nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert - najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21                                         Termin składania ofert:   do dnia 14.09.2010 r do godz.10:00  
Termin otwarcia ofert:     14.09.2010 r godz.10:20                                               
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
                                                                   
                                                                 Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
 - Data udostępnienia w BIP: 2010-08-30
 - Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
 - Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-30 15:37:10
 - Liczba odsłon: 619
 - wróć do wersji akturalnej
 - Historia dokumentu: