GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.341/11/2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji3 Maja 3, Zespole Szkolno – Gimnazjalnym im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej w Walerianach w ramach programu „RADOSNA SZKOŁA”.
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji 3 Maja 3, Zespole Szkolno – Gimnazjalnym w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej w Walerianach 24 w ramach programu „RADOSNA SZKOŁA”.
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 36.53.52.00-2
Termin wykonania: 2 miesiące od daty zawarcia umowy. Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 30.08.2010 r. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków . O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ
- kosztorys ofertowy–sporządzony wg kosztorysu nakładczego – załącznik Nr.2 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,którymi dysponuje
lub będzie dysponował Wykonawca.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych - nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert - najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21 Termin składania ofert: do dnia 14.09.2010 r do godz.10:00
Termin otwarcia ofert: 14.09.2010 r godz.10:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska, dnia 14.09.2010 r
Nasz znak:I.341/11/2010
Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole
Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym
w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji3 Maja 3, Zespole Szkolno – Gimnazjalnym
im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej
w Walerianach w ramach programu „RADOSNA SZKOŁA”.
Na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655, z późn.zm.) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Puszczy Mariańskiej ul. Konstytucji3 Maja 3, Zespole Szkolno – Gimnazjalnym im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach ul. Miodowa 47 oraz Szkole Podstawowej w Walerianach w ramach programu „RADOSNA SZKOŁA”.
Uzasadnienie
Cena oferty złożonej przez Firmę NOVA Jerzy ŁEBSKI, 99-400 Łowicz ul. Powstańców nr.2 przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
MICHAŁ STANIAK
WÓJT GMINY
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-09-14 16:04:03
- Liczba odsłon: 289
- Historia dokumentu: