Wersja archiwalna 2010-05-13 16:23:00
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Modernizacja drogi w miejscowościach Aleksandria -Pniowe-Waleriany |
Opis
1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 1 300m i szerokości 3,0 m 2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 3 900 m2 Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające. |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.20-7
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 15.09.2010 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 15.04.2010 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2/ posiadają wiedzę i doświadczenie 3/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1.formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ 2. wypełniony kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr3 do SIWZ 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 9. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 10. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego, 11.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21
Termin składania ofert: do dnia 05.05.2010 r. do godz. 10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska
ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak – Wójt Gminy
Puszcza Mariańska, dnia 11.05.2010 r
Nasz znak:I.341/2/2010
Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie
modernizacji drogi w miejscowościach Aleksandria- Pniowe-Waleriany
Gmina Puszcza Mariańska
W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na:
wykonanie modernizacji drogi w miejscowościach Aleksandria- Pniowe-Waleriany
na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655, z późn.zm.) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że:
1. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr. 7 złożoną przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych „CEZET BIS” Sp. z o. o
ul. 17-go Stycznia 32, 27-200 Starachowice
za cenę brutto: 94 636,62 zł
słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące sześćset trzydzieści sześć 62/100 złotych.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr.7 w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ .
2. W postępowaniu zostało złożonych 8 ofert nie podlegających odrzuceniu:
1) Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROGBUD” Sp. z o.o, 96-500 Sochaczew ul. Inżynierska 32 w kryterium cena otrzymała 26,88 pkt.
2) Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o, 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Południowa 17/19 w kryterium cena otrzymała 28,68 pkt.
3) Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę POL-DRÓG Warszawa Sp. z o.o (LIDER), 01-826 Warszawa ul. Kleczewska 38 w kryterium cena otrzymała 19,92 pkt.
4) Oferta Nr.4 złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o ,05-604 Jasieniec ul. Asfaltowa 2 w kryterium cena otrzymała 28,29 pkt.
5) Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo produkcji Handlu i Obrotu „POLHILD I” Mieczysław Piotrowski, Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski Spółka Jawna, 05-230 Kobyłka ul. H. Sienkiewicza 13 w kryterium cena otrzymała 26,73 pkt.
6) Oferta Nr. 6 złożona przez Wykonawcę S.G.I DROGI Sp. z o.o ul. Grochowska 342, 03-838 Warszawa w kryterium cena otrzymała 24,21 pkt.
7) Oferta Nr.7 złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych „CEZET BIS” Sp. z o.o ul. 17-go Stycznia 32, 27-200 Starachowice w kryterium cena otrzymała 30,00 pkt.
8) Oferta Nr.8 złożona przez Wykonawcę Firma Handlowo -Produkcyjno-Usługowa MACHPOL 13-206 Płośnica Murawki 23 Biuro 96-313 Jaktorów ul. Jagiełły 67
w kryterium cena otrzymała 20,40 pkt.
3.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu 5 dni od dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2010-05-13
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-05-13 16:23:00
- Liczba odsłon: 304
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: