Wersja archiwalna 2010-04-15 15:43:23
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Modernizacja drogi w miejscowościach Aleksandria -Pniowe-Waleriany |
Opis
1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 1 300m i szerokości 3,0 m 2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 3 900 m2 Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające. |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.20-7
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 15.09.2010 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 15.04.2010 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2/ posiadają wiedzę i doświadczenie 3/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1.formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ 2. wypełniony kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr3 do SIWZ 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 9. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 10. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego, 11.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21
Termin składania ofert: do dnia 05.05.2010 r. do godz. 10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska
ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak – Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2010-04-15
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-15 15:43:23
- Liczba odsłon: 305
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: