Wersja archiwalna 2010-03-25 15:53:21

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Nasz znak:I.341/1/2010                                                               data.25.03.2010 r

 

 

Tytuł postępowania

 

Wykonanie map do celów projektowych dla miejscowości Korabiewice, Karnice, Górki, Huta Nowa, Huta Stara, Puszcza Mariańska, Michałów, Zator, Bartniki ul. Miodowa.

 

Opis

 

1.Wykonanie map do celów projektowych w skali 1:1 000 dla miejscowości Korabiewice, 

    Karnice, Górki, Huta Nowa, Huta Stara, Puszcza Mariańska, Michałów, Zator

2. Wykonanie map do celów projektowych w skali 1: 500 dla działek nr.ew.896/1 i 896/2 

    położonych w miejscowości Bartniki ul. Miodowa

Zamawiający  na  podstawie  art.  67  ust.  1  pkt.  6  ustawy  Prawo  zamówień  publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

 

Rodzaj zamówienia : usługi

 

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):   74.27.40.00-0

 

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 30.06.2010 r.

 

 

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 25.03.2010 r.

 

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli 

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 2/ posiadają wiedzę  i doświadczenie,

3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 

   zamówienia,

 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

Ocena   spełnienia   warunków   udziału   w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń   i   zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

 

 

 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych usług.

 

1.formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ

2. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wyko-

    nawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

4. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie  

właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie

określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania ofert,

5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1   

    pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż  6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert,

6. aktualne zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające,  

    że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane

    prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-

    nie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem

    terminu składania ofert,

7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

     Rolniczego  Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,  że  Wykonawca

     nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad-   

     czenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty

     zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie 

     wcześniej niż 3 miesiace przed  upływem terminu składania ofert,

8. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

9.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia  

   działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem

     i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich

     wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych

     należyte wykonanie tych usług wystawionych przez podmioty na rzecz których usługi

     były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

 

 

Składanie ofert częściowych:     nie                           

 Składanie ofert wariantowych:   nie

 

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy              

 

 Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

 

Termin związania z ofertą:  30 dni

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

 

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21

 

Termin składania ofert:   do dnia 07.04.2010 r. do godz. 10:00

 

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

                                                                                             

                                                                                                                   

                                                              Wójt Gminy Michał Staniak

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1190593]

przewiń do góry