GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nasz znak:I.341/1/2010                                                               data.25.03.2010 r

Tytuł postępowania

Wykonanie map do celów projektowych dla miejscowości Korabiewice, Karnice, Górki, Huta Nowa, Huta Stara, Puszcza Mariańska, Michałów, Zator, Bartniki ul. Miodowa.

Opis

1.Wykonanie map do celów projektowych w skali 1:1 000 dla miejscowości Korabiewice, 

    Karnice, Górki, Huta Nowa, Huta Stara, Puszcza Mariańska, Michałów, Zator

2. Wykonanie map do celów projektowych w skali 1: 500 dla działek nr.ew.896/1 i 896/2 

    położonych w miejscowości Bartniki ul. Miodowa

Zamawiający  na  podstawie  art.  67  ust.  1  pkt.  6  ustawy  Prawo  zamówień  publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

Rodzaj zamówienia : usługi

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):   74.27.40.00-0

Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 30.06.2010 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 25.03.2010 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli 

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 2/ posiadają wiedzę  i doświadczenie,

3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 

   zamówienia,

 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

Ocena   spełnienia   warunków   udziału   w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń   i   zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych usług.

1.formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ

2. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wyko-

    nawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

4. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie  

właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie

określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania ofert,

5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1   

    pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż  6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert,

6. aktualne zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające,  

    że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane

    prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-

    nie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem

    terminu składania ofert,

7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

     Rolniczego  Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,  że  Wykonawca

     nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad-   

     czenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty

     zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie 

     wcześniej niż 3 miesiace przed  upływem terminu składania ofert,

8. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

9.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia  

   działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem

     i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich

     wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych

     należyte wykonanie tych usług wystawionych przez podmioty na rzecz których usługi

     były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

Składanie ofert częściowych:     nie                           

 Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy              

 Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21

Termin składania ofert:   do dnia 07.04.2010 r. do godz. 10:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

                                                                                             

                                                                                                                   

                                                              Wójt Gminy Michał Staniak

 

Puszcza Mariańska, dnia 19.04.2010 r.

 

 

ZAWIADOMIENIE

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie map do celów projektowych w miejscowościach Korabiewice, Karnice, Górki, Huta Nowa,

Huta Stara, Puszcza Mariańska, Michałów, Zator, Bartniki ul.Miodowa                                                                                           

 W związku z dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie map do celów projektowych w miejscowościach Korabiewice, Karnice, Górki, Huta Nowa, Huta   Stara, Puszcza Mariańska, Michałów, Zator, Bartniki ul. Miodowa, na podstawie art. 92 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655, z późn. zm.)     Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że:

 

1.Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr. 4 złożoną przez Wykonawcę:

    

Tomasz Szaran Usługi Geodezyjne i Kartograficzne „GEOTRASA”

93-469 Łódź ul. Zagłoby 22

 

Cena ofertowa brutto – 20 741,52 zł

słownie: dwadzieścia  tysięcy siedemset czterdzieści jeden 52/100 złotych

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr.4  w/w Wykonawcy przedstawia najkorzystniejsze kryterium oceny ofert określone przez Zamawiającego.

Ponadto Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.

 

2.W postępowaniu zostało złożonych  8 ofert w tym 6 ofert nie podlegających  

    odrzuceniu:

 

   1).Oferta Nr.1 złożona przez Wykonawcę: P.W JOTTE s.c

       ul. Balicka 100 lok.41, 30-149 Kraków

       w kryterium cena  otrzymała 12,60 pkt.

   2) Oferta Nr.2 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno-

       Projektowych „GEOMIAR” Sp. z o.o,  

       37-500 Jarosław ul. 3-go Maja 85

       w kryterium cena otrzymała 9,72 pkt.

   3) Oferta Nr.3 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe       

       „SKALMIAR”    s.c   Roman Lewocki, Leszek Lewocki

       ul. Strażacka 7a,  87-700 Aleksandrów Kuj.   

       w kryterium cena otrzymała 23,19 pkt.

   4) Oferta nr.4 złożona przez Wykonawcę : Tomasz Szaran Usługi Geodezyjne i  

       Kartograficzne „GEOTRASA”

        93-469 Łódź ul. Zagłoby 22

       w kryterium cena otrzymała  30 pkt.

  5) Oferta Nr.5 złożona przez Wykonawcę: POLSERVICE  GEO Sp. z o.o

       00-613 Warszawa ul. Chałubińskiego 8

       w kryterium cena otrzymała 7,26 pkt.

   6). OfertaNr.7 złożona przez Wykonawcę: Marcin Spisak Studio Map

        32-600 Oświęcim ul. Unii Europejskiej 10

        w kryterium cena otrzymała 17,82 pkt.

 

3. Oferty następujących Wykonawców odrzucone.

 Oferta Nr.8 złożona przez Wykonawcę Artur Kędzierski Usługi Geodezyjne

 45-304 Opole ul. Piotrkowska 15B/4 została odrzucona.

Uzasadnienie:

Zgodnie z punktem VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający żądał od Wykonawcy by przedmiot zamówienia był wykonany w terminie od daty zawarcia umowy do dnia 30.06.2010 r  natomiast w złożonej ofercie wykonawca zobowiązał się wykonać przedmiot zamówienia do dnia 07.07.2010 r, a więc niezgodnie z wymaganym w  SIWZ z terminem realizacji zamówienia.

  Na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r Nr.223, poz.1655 z późn. zm.) oferta Nr.8  została odrzucona ponieważ jej treść dotycząca terminu wykonania zamówienia nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

4. Wykluczono następującego Wykonawcę

Roberta Latek  LATEKGEO Biuro Geodezji, 96-300 Żyrardów ul. 1 Maja 41 pok.45

Uzasadnienie

Zamawiający pismem z dnia 07.04.2010 r Nr I.341/1/2010 wezwał Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów. Wykonawca mimo wezwania nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału

w postępowaniu.             

Powyższe okoliczności zgodnie z art.24 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 rNr.223 poz.1655 z późn. zm) stanowią podstawę wykluczenia z postępowania.                              

Zgodnie z art.24 ust.4 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr.223 poz.1655 z późn. zm.) ofertę Nr. 6 Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

5. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu 5 dni od  dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

                                                                                                         

 

 

 

                                                                                                       Michał Staniak

                                                                                                         Wójt Gminy

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-19 15:38:39
  • Liczba odsłon: 269
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292582]

przewiń do góry