Wersja archiwalna 2009-10-09 12:06:42

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: I.341/9/2009                                                                  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowych w miejscowości Kamion.

Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowych w miejscowości Kamion.

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):  45.23.11.00-6

Termin wykonania: 30.12.2009 r                                                                     

 Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 15.09.2009 r

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

 

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 

    ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

   dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne  

   zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych    do wykonania zamówienia.

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 

    ust.1 i    2 ustawy.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”. 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania. 

 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

 

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

  działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie

   wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert     

- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela

  wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie   

-  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.

   1 pkt. 9 wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 

-  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-  aktualne zaświadczenie właściwego  naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

  wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane

   prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

   wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

   przed upływem terminu składania                                                                         

- aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego

  Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z

   opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że

   uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych

   płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3

   miesiące przed upływem terminu składania ofert,

- dokumenty stwierdzające, że osoba , która będzie wykonywać zamówienie posiada      

   uprawnienia budowlane w branży budowlanej oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,   

- oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z

   postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo

   zamówień publicznych,         

 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub  będzie dysponował Wykonawca . Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, 

    którymi będzie dysponował,a należącego do innego podmiotu do wykazu należy załączyć

    pisemne zobowiązanie podmiotu 

 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres

  prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i

  wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich  

  wartości oraz daty i miejsca  wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających

  należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były

  wykonane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

 

Składanie ofert częściowych:  

  nie                                                                                       

Składanie ofert wariantowych:   nie                                                                                       

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena                                                                     

 Termin związania z ofertą:  30

dni                                                                                        

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

 

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój .21                                        

Termin składania ofert:   do dnia 05.10.2009 r do godz.10:00                                                

Termin otwarcia  ofert:         dnia 05.10.2009 r    godz.10:20                                                  

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

Wójt Gminy Puszcza Mariańska

 

                                                                                          Puszcza Mariańska, dnia 08.10.2009 r
Nasz znak:I.341/9/2009 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Zamawiający

                                       GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej aktów wykonawczych. 
Przedmiot zamówienia 

Nazwa zamówienia publicznego:

 Przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi w miejscowości Kamion

 

Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – główny przedmiot:

                                                                                  45.23.11.00-6

 

 Wybór najkorzystniejszej oferty Nr.3 :

 

  Wykonawcy: Zakład Produkcyjno- Usługowo-Handlowy MELBUD                        

                        Andrzej Zieliński 96-100 Skierniewice, Sierakowice Prawe 52A   

                        tel. 046 835-31-88  za cenę brutto: 123 516,09 zł      /słownie: sto dwadzieścia trzy tysiące pięćset szesnaście 09/100 złotych/.

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr.3 uzyskała 30 pkt. tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium –cenę i została uznana za ofertę najkorzystniejsza. Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .

Podstawą dokonanego wyboru jest art.91 ust.1 Prawo zamówień publicznych.

W prowadzonym postępowaniu złożono oferty nie podlegające odrzuceniu:

1.Ofertę Nr. 1 złożyła  Firma Zakład Usług Wodno-Kanalizacyjnych Krzysztof Machnicki

   96-100 Skierniewice ul. Zielona 6.    

   Oferta uzyskała 26,04 punktów w oparciu o kryterium –cenę.

2. Ofertę Nr.4 złożyła Firma Usługi Transportowe Edward Antoni Wilczyński Stara Iwiczna  

    ul. Kielecka 19a, 05-500 Piaseczno.

    Oferta uzyskała 13,47 punktów w oparciu o kryterium- cena.

  

                                                                                                          WÓJT GMINY

                                                                                                   MICHAŁ  STANIAK

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1292935]

przewiń do góry