GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.341/9/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowych w miejscowości Kamion.
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowych w miejscowości Kamion.
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.11.00-6
Termin wykonania: 30.12.2009 r
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 15.09.2009 r
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24
ust.1 i 2 ustawy.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela
wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt. 9 wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania
- aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z
opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- dokumenty stwierdzające, że osoba , która będzie wykonywać zamówienie posiada
uprawnienia budowlane w branży budowlanej oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z
postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo
zamówień publicznych,
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca . Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia,
którymi będzie dysponował,a należącego do innego podmiotu do wykazu należy załączyć
pisemne zobowiązanie podmiotu
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i
wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich
wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających
należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były
wykonane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
Składanie ofert częściowych:
nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30
dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój .21
Termin składania ofert: do dnia 05.10.2009 r do godz.10:00
Termin otwarcia ofert: dnia 05.10.2009 r godz.10:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Puszcza Mariańska, dnia 08.10.2009 r
Nasz znak:I.341/9/2009
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej aktów wykonawczych.
Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia publicznego:
Przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi w miejscowości Kamion
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – główny przedmiot:
45.23.11.00-6
Wybór najkorzystniejszej oferty Nr.3 :
Wykonawcy: Zakład Produkcyjno- Usługowo-Handlowy MELBUD
Andrzej Zieliński 96-100 Skierniewice, Sierakowice Prawe 52A
tel. 046 835-31-88 za cenę brutto: 123 516,09 zł /słownie: sto dwadzieścia trzy tysiące pięćset szesnaście 09/100 złotych/.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr.3 uzyskała 30 pkt. tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium –cenę i została uznana za ofertę najkorzystniejsza. Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .
Podstawą dokonanego wyboru jest art.91 ust.1 Prawo zamówień publicznych.
W prowadzonym postępowaniu złożono oferty nie podlegające odrzuceniu:
1.Ofertę Nr. 1 złożyła Firma Zakład Usług Wodno-Kanalizacyjnych Krzysztof Machnicki
96-100 Skierniewice ul. Zielona 6.
Oferta uzyskała 26,04 punktów w oparciu o kryterium –cenę.
2. Ofertę Nr.4 złożyła Firma Usługi Transportowe Edward Antoni Wilczyński Stara Iwiczna
ul. Kielecka 19a, 05-500 Piaseczno.
Oferta uzyskała 13,47 punktów w oparciu o kryterium- cena.
WÓJT GMINY
MICHAŁ STANIAK
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-09 12:06:42
- Liczba odsłon: 274
- Historia dokumentu: