Wersja archiwalna 2009-09-17 17:13:41

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: Gk.7040/151/2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego

Opis

Dostawa ciągnika rolniczego.

Rodzaj zamówienia : dostawa

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):  29.37.00.00-3

Termin wykonania: 30.10. 2009 r

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 14.09.2009 r

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

   dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne  

   zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

 Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania.

  Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

-      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

       działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 

       wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

       składania ofert

 -     jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela 

       wykonawcy,należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

    -  oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy

-  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

       wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane

       prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

       wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

       przed upływem  terminu składania ofert,

-  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

       Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

       że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

       społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie

       lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji –    wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

- wykaz wykonanych dostaw w ciągu trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o  

  udzielenie zamówienia, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom dostaw, a jeżeli 

  okres prowadzenia  działalności jest krótszy – w tym okresie

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 22.09.2009r do godz.9:00

Termin otwarcia  ofert:         dnia 22.09.2009r o godz.10:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

                                                                        Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                     Michał Staniak

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1292928]

przewiń do góry