GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: Gk.7040/151/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
Opis
Dostawa ciągnika rolniczego.
Rodzaj zamówienia : dostawa
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 29.37.00.00-3
Termin wykonania: 30.10. 2009 r
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 14.09.2009 r
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela
wykonawcy,należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- wykaz wykonanych dostaw w ciągu trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom dostaw, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 22.09.2009r do godz.9:00
Termin otwarcia ofert: dnia 22.09.2009r o godz.10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Puszcza Mariańska dnia 22.09.2009r.
Nasz znak: GK/7040/151/2009
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę ciągnika rolniczego.
Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na dostawę ciągnika rolniczego, wybrana została oferta nr 1 Firmy:„AGROBARD” A. Skronik, D. Tyczyński Spółka Jawna z siedzibą: 26-650 Przytyk, Oblas 25 B.
Cena oferty wynosi: 113 999,24 zł.
Oferta nr 1 uzyskała 30 punktów tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę i została uznana jako najkorzystniejsza.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 22. 09. 2009r. do godz. 9°° wpłynęły dwie oferty.
Oferta nr 1
- złożona przez firmę: „ AGROBARD ” A. Skronik, D. Tyczyński Spółka Jawna, z siedzibą: 26-650 Przytyk,
Oblas 25 B, uzyskała 30,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,
Oferta nr 2
- złożona przez f irmę: „ POL-AGRA ” Spółka Jawna J. Korneluk, T. Rzeszowski, z siedzibą: 09-100 Płońsk,
ul. Sienkiewicza 8, uzyskała 29,16 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-28 15:29:08
- Liczba odsłon: 277
- Historia dokumentu: