Wersja archiwalna 2009-08-04 16:59:37
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA 96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji odnowy i rozwoju centrum wsi Puszcza Mariańska. Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające. |
Opis
Wykonanie robót budowlanych obejmujących obiekty znajdujące się na działkach nr. Ew. 116; 207; 210; 211; 151/17 i 153/3 w centrum wsi Puszcza Mariańska, w rejonie ulic: ul. Konstytucji 3 Maja, ul. Króla Jana Sobieskiego, ul. Stanisława Papczyńskiego oraz Pl. Tadeusza Kościuszki – w następującym zakresie: 1) Budynek Ośrodka Kultury w Puszczy Mariańskiej przy ul. Kr. J. Sobieskiego 1 - docieplenie elewacji warstwą płyt styropianowych gr. 8 cm i wyprawy elewacyjnej na siatce z włókna szklanego - prace remontowe w części pomieszczeń, polegające na wymianie okładzin ścian, podłóg i posadzek, stolarki drzwiowej, oraz wykonaniu robót tynkarskich i malarskich. - wykonanie okładziny schodów zewnętrznych wejściowych do budynku - wymiana nawierzchni chodnika z płyt betonowych, na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej, od strony frontowej budynku - utwardzenie nawierzchni działki za pomocą kostki brukowej betonowej (dz.nr Ew 153/7) 2) Budynek przy Placu Tadeusza Kościuszki 2 (budynek wpisany do rejestru zabytków pod nr 894/262) - malowanie elewacji 3) Budynek przy ul. Stanisława Papczyńskiego 4 (budynek wpisany do ewidencji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) - malowanie elewacji 4) ul. Stanisława Papczyńskiego i Pl. Tadeusza Kościuszki - wymiana nawierzchni chodników i zjazdów z płyt betonowych, na nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - wymiana wiaty przystankowej betonowej na wiatę o kontr. stalowej poszytej płytami z tworzywa sztucznego - wykonanie nowej aranżacji istniejącego skwerku - wykonanie nowego chodnika z kostki brukowej betonowej przy istniejącym skwerku 5) ul. Konstytucji 3 Maja - wymiana ogrodzenia działek nr Ew 151/17 i 153/7
|
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45112711-2; 45321000-3; 45324000-4; 45421134-2; 45431000-7; 45442100-8; 45442110-1; 45233140-2; 45233222-1 ;45213311-6; 45342000-6.
Termin wykonania: do 31.12.2009 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 14.07.2009 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24, ust. 1 i 2 ustawy . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia - nie spełnia”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. Oświadczenie o spełnieniu przez warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wysta-wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom , a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy – w tym okresie, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik Nr.6 do SIWZ. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. 7. Uprawnienia budowlane w branży budowlanej pracownika nadzoru do kierowania robota- mi budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia spełniające wymogi art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę). 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Ka-sy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad-czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. Wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, do wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego. 11. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 04.08.2009 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska
Puszcza Mariańska dnia 04.08.2009r.
Nasz znak: GK/7102/17/2009
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę windy dla osób niepełnosprawnych
w budynku Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Bartnikach przy ul. Miodowej 47.
Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji odnowy i rozwoju centrum wsi Puszcza Mariańska, wybrana została oferta nr 2 Firmy: P.P.U.H. „EKOR-POL” Bożena Szuplewska, z siedzibą: 96-100 Skierniewice, ul. Senatorska 6.
Cena oferty wynosi: 422 519,49 zł.
Oferta nr 2 uzyskała 300 punktów tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę i została uznana jako najkorzystniejsza.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 04. 08. 2009r. do godz. 9°° wpłynęły cztery oferty.
Oferta nr 1
- złożona przez firmę: Zakład Usług Produkcji i Handlu „ ZUPiH ” Jan Górliński, z siedzibą: 06-200 Maków
Mazowiecki ul. Moniuszki 85, uzyskała 202,53 punkty w oparciu o ustalone kryterium – cenę,
Oferta nr 2
- złożona przez firmę: P.P.U.H. „EKOR - POL” Bożena Szuplewska, z siedzibą: 96-100 Skierniewice, ul. Sena-
torska 6, uzyskała 300,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,
Oferta nr 3
- złożona przez firmę: Zakład Ogólnobudowlany Andrzej Winnicki, z siedzibą: 96-500 Sochaczew, ul. 22 lipca 2, uzyskała 176,25 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,
Oferta nr 4
- złożona przez firmę: „KAL-FAM” Zakład Remontowo - Budowlany Wojciech Kalinowski, z siedzibą: 96-330
Puszcza Mariańska, Kamion 40, uzyskała 263,49 punkty w oparciu o ustalone kryterium – cenę,
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2009-08-04
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-04 16:59:37
- Liczba odsłon: 296
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: