GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA 96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania

Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji odnowy i rozwoju centrum wsi Puszcza Mariańska.

Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

 Opis

Wykonanie robót budowlanych obejmujących obiekty znajdujące się na działkach nr. Ew. 116;  207;  210;  211;  151/17  i  153/3  w  centrum wsi Puszcza Mariańska, w rejonie ulic:

ul. Konstytucji 3 Maja,   ul. Króla Jana Sobieskiego,   ul. Stanisława Papczyńskiego  oraz

Pl. Tadeusza Kościuszki – w następującym zakresie:

1) Budynek Ośrodka Kultury w Puszczy Mariańskiej przy ul. Kr. J. Sobieskiego 1

    - docieplenie  elewacji  warstwą  płyt  styropianowych  gr.  8  cm  i  wyprawy  elewacyjnej na siatce z włókna szklanego

    - prace remontowe w części pomieszczeń, polegające na wymianie okładzin ścian, podłóg i posadzek, stolarki drzwiowej, oraz wykonaniu robót tynkarskich i malarskich.

    - wykonanie okładziny schodów zewnętrznych wejściowych do budynku

    - wymiana nawierzchni chodnika z płyt betonowych, na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej, od strony frontowej budynku

     - utwardzenie nawierzchni działki za pomocą kostki brukowej betonowej (dz.nr Ew 153/7)

2) Budynek przy Placu Tadeusza Kościuszki 2

    (budynek wpisany do rejestru zabytków pod nr 894/262)

     - malowanie elewacji

3) Budynek przy ul. Stanisława Papczyńskiego 4

    (budynek wpisany do ewidencji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków)

     - malowanie elewacji               

4) ul. Stanisława Papczyńskiego i Pl. Tadeusza Kościuszki

     - wymiana nawierzchni chodników i zjazdów z płyt betonowych, na nawierzchnie z kostki  brukowej betonowej                  

     - wymiana  wiaty  przystankowej  betonowej  na  wiatę o kontr. stalowej poszytej płytami  z  tworzywa sztucznego

     - wykonanie nowej aranżacji istniejącego skwerku

     - wykonanie nowego chodnika z kostki brukowej betonowej przy istniejącym skwerku

5) ul. Konstytucji 3 Maja

     - wymiana ogrodzenia działek nr Ew 151/17 i 153/7

 

 

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45112711-2; 45321000-3; 45324000-4; 45421134-2; 45431000-7; 45442100-8; 45442110-1; 45233140-2; 45233222-1 ;45213311-6; 45342000-6.

Termin wykonania:  do 31.12.2009 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 14.07.2009 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 

Do  udziału  w  postępowaniu  dopuszczeni   będą  wyłącznie  Wykonawcy,  którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi  załącznikami  wymienionymi  w  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/  posiadają  uprawnienia  do  wykonywania   określonej  działalności  lub  czynności,  jeżeli  ustawy nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień.

 2/  posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują potencjałem technicznym

      i  dysponują  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia  lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

 3/  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 4/  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24, ust. 1 i 2 ustawy . 

Ocena  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu  zostanie  dokonana   na   podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń  i  zaświadczeń   wymaganych  postanowieniami specyfikacji   istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „spełnia - nie spełnia”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie wykluczeniem Wykonawcy z  postępowania. 

 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

 

1.      Oświadczenie  o  spełnieniu  przez  warunków  z  art. 22 ust. 1  ustawy  Prawo  Zamówień Publicznych,

2.      Aktualny  odpis  z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  lub  zgłoszenia  do  ewidencji działalności gospodarczej wysta-wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.      Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom , a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy – w tym okresie, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik Nr.6 do SIWZ.

4.      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5.      Aktualną  informację  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie właściwego  organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed   upływem terminu składania ofert,

6.      Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

7.      Uprawnienia budowlane w branży budowlanej pracownika nadzoru do kierowania robota- mi  budowlanymi  w  zakresie przedmiotu zamówienia spełniające wymogi art. 12  ustawy  z  7 lipca 1994 r  Prawo  budowlane  (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.)  oraz aktualne  zaświadczenia  potwierdzające  przynależność  w/w  osoby  do  właściwej  izby  samorządu  zawodowego (wydane przez właściwą izbę).

8.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem  terminu składania ofert,

9.      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Ka-sy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub  społeczne lub zaświad-czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

10. Wykaz  niezbednych  do  wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi  dysponuje lub  będzie  dysponował  Wykonawca,  do  wykonania  zamówienia.  Jeżeli  Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego. 

11. Jeżeli oferta  i  załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,  należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

 

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 04.08.2009 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój  Nr.  8

                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                               

                                                                                               Wójt Gminy

                                                                                            Puszcza Mariańska

 

 

 

Puszcza Mariańska dnia 04.08.2009r.

 

 

 

Nasz znak:  GK/7102/17/2009

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy:    postępowania   o   udzielenie   zamówienia   publicznego  na  budowę  windy  dla  osób  niepełnosprawnych 

                   w  budynku   Zespołu  Szkolno - Gimnazjalnego  w  Bartnikach  przy  ul.  Miodowej  47.

             

 

               Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223,  poz. 1655  z  późn.  zmianami)  Gmina  Puszcza  Mariańska  zawiadamia,  że  w  postępowaniu  o  zamówienie publiczne  na  wykonanie  robót  budowlanych  w  ramach realizacji odnowy i rozwoju centrum wsi Puszcza Mariańska,  wybrana  została  oferta  nr  2  Firmy:  P.P.U.H. „EKOR-POL” Bożena Szuplewska,  z  siedzibą:  96-100  Skierniewice, ul. Senatorska 6.

Cena oferty wynosi: 422 519,49 zł.

Oferta  nr 2  uzyskała  300 punktów tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę i została uznana jako najkorzystniejsza.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Uzasadnienie

 

W  terminie  wyznaczonym  przez  zamawiającego do składania ofert  tj. do dnia  04. 08. 2009r. do  godz. 9°°  wpłynęły  cztery oferty.

 

Oferta nr 1

-  złożona przez firmę:  Zakład  Usług  Produkcji  i  Handlu „ ZUPiH ” Jan Górliński,  z  siedzibą:  06-200 Maków

    Mazowiecki ul. Moniuszki 85,   uzyskała 202,53  punkty  w  oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 2

-  złożona przez firmę:  P.P.U.H. „EKOR - POL” Bożena Szuplewska,  z  siedzibą:  96-100  Skierniewice,  ul. Sena-

    torska 6, uzyskała 300,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 3

-  złożona przez firmę:  Zakład Ogólnobudowlany Andrzej Winnicki, z siedzibą:  96-500 Sochaczew, ul. 22 lipca 2, uzyskała 176,25 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 4

-  złożona przez firmę: „KAL-FAM” Zakład Remontowo - Budowlany   Wojciech Kalinowski,  z  siedzibą:  96-330    

   Puszcza Mariańska, Kamion 40, uzyskała 263,49 punkty w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

 

 

                                                                                                     Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                                     Michał Staniak

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-04 16:59:37
  • Liczba odsłon: 292
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292579]

przewiń do góry