Wersja archiwalna 2009-02-18 16:56:31

                                                               Puszcza Mariańska 18.02.2009 r.                   

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA                                                                                                 96-330 PUSZCZA  MARIAŃSKA  UL. STANISŁAWA  PAPCZYŃSKIEGO tel ./046/ 831-81-69  lub 831-81-51  fax. /046/ 831-81-18                                            

 www.puszcza-marianska.pl   e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl                                                                                                                        

Nasz znak: I.341/3/2009                                                                                                                                                    

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania:
Wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Zator.

Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające.

Opis:
Wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Zator.

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.20-7

Termin wykonania: do 31.07.2009 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 18.02.2009 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków


Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.


1. Aktualny  odpis z właściwego  rejestru   albo   aktualne  zaświadczenie  o wpisie  do 

   ewidencji  działalności  gospodarczej  lub  zgłoszenia do   ewidencji  działalności 

   gospodarczej,  wystawione  nie wcześniej   niż  6  miesięcy  przed upływem terminu                     

   składania ofert ,

2. Jeżeli  oferta i załączniki  zostaną  podpisane  przez  upoważnionego  przedstawiciela 

   wykonawcy, należy   dołączyć do   oferty  dokument  obejmujący  takie   upoważnienie 

3. Informację o  niekaralności  w   zakresie   określonym w art. 24 ust. 1  pkt. 4-8   

   ustawy,

4. Aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,

    że  wykonawca nie   zalega   z   opłacaniem podatków, opłat lub,  że uzyskał  przewidziane  prawem   zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty zaległych  płatności   lub  wstrzymanie  w   całości  wykonania decyzji-   wystawione   nie wcześniej niż 3  miesiące     przed upływem terminu  składania   ofert,

5. Aktualne   zaświadczenie   właściwego oddziału  Zakładu  Ubezpieczeń Społecznych 

    lub Kasy Rolniczego   Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzające  odpowiednio, że

   wykonawca   nie zalega   z  opłacaniem składek na   ubezpieczenie zdrowotne lub

   społeczne lub zaświadczenie   , że  uzyskał   przewidziane prawem  zwolnienie, 

   odroczenie lub rozłożenie  na   raty   zaległych  płatności lub wstrzymanie w   całości  

    wykonania  decyzji – wystawione   nie wcześniej niż 3  miesiące przed  upływem  

    terminu  składania  ofert,

6. Oświadczenie o spełnieniu  warunków   z  art. 22 ust.1 ustawy  

7. Informację  na  temat  przeciętnej   liczby  zatrudnionych pracowników  oraz   

    liczebności  personelu kierowniczego, w  okresie  ostatnich trzech  lat, a w przypadku 

    gdy  okres    prowadzenia  działalności jest krótszy – w   tym  okresie.

8. Wykaz niezbędnych  do wykonania  zamówienia  narzędzi i  urządzeń jakie  posiada  

    wykonawca.

9. Wykaz   wykonanych  w  okresie ostatnich  pięciu lat  robót  budowlanych, a  jeżeli 

    okres prowadzenia  działalności jest krótszy – w   tym  okresie odpowiadających   

    swoim rodzajem i wartością   robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot  

    zamówienia, z    podaniem  ich wartości   oraz   daty   i miejsca   wykonania  oraz    

    załączeniem  dokumentów  potwierdzających należyte   wykonanie   tych   robót przez  podmioty  na   rzecz   których    były   wykonane. Zamawiający żąda przedłożenia co 

    najmniej 3  referencji.

 

Składanie ofert częściowych: nie

Składanie ofert wariantowych: nie

Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy

Kryteria oceny ofert: najniższa cena

Termin związania z ofertą: 30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr 21

Termin składania ofert: do dnia  10.03.2009 r. do godz. 10:00

 

Termin Otwarcia ofert: dnia  10.03.2009 r.  o godz.11:00


Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr 8

                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
                                                                                                            

                                                                                                          Wójt Gminy

                                                                                                          Michał Staniak

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1292934]

przewiń do góry