Puszcza Mariańska 18.02.2009 r.
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA 96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO tel ./046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.341/3/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania:
Wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Zator.
Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające.
Opis:
Wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Zator.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.20-7
Termin wykonania: do 31.07.2009 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 18.02.2009 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert ,
2. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela
wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
3. Informację o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8
ustawy,
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert,
6. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy
7. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz
liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku
gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada
wykonawca.
9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających
swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót przez podmioty na rzecz których były wykonane. Zamawiający żąda przedłożenia co
najmniej 3 referencji.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr 21
Termin składania ofert: do dnia 10.03.2009 r. do godz. 10:00
Termin Otwarcia ofert: dnia 10.03.2009 r. o godz.11:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy
Michał Staniak
Puszcza Mariańska 12.03.2009 r.
Nasz znak: I.341/3/2009
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
1.Zamawiający
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
2.Rodzaj zamówienia: roboty budowlane w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie Ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej aktów wykonawczych.
3.Przedmiot zamówienia
3.1 Nazwa zamówienia publicznego:
Wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Zator.
3.2.Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – 45.23.32.20-7
4. Wybór najkorzystniejszej oferty:
”DROGBUD” Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o.
38-100 Strzyżów, ul. 1 Maja 42
za cenę brutto: 156 168,25 zł /słownie: sto pięćdziesiąt sześć tysięcy sto sześćdziesiąt osiem
25/100 złotych/.
5. Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .
6. W prowadzonym postępowaniu złożono 6 ofert nie podlegających odrzuceniu.
7. Streszczenie oceny i porównania ofert:
Oferta numer 1
Nazwa i adres Wykonawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH w Grójcu Spółka z o. o.
05-604 Jasieniec, ul. Asfaltowa 2
Liczba pkt. w kryterium – cena : 270,93
Razem: 270,93
Oferta numer 2
Nazwa i adres Wykonawcy:
”DROGOMEX” Sp. z o. o. ,05-800 Pruszków, ul. Stefana Bryły 4
Liczba pkt. w kryterium – cena : 147,63
Razem: 147,63
Oferta numer 3
Nazwa i adres Wykonawcy:
”DROGBUD” Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o., 38-100 Strzyżów, ul. 1 Maja 42
Liczba pkt. w kryterium – cena : 300,00
Razem: 300,00
Oferta numer 4
Nazwa i adres Wykonawcy:
PRZEDSIEBIORSTWO ROBÓT DROGOWO- MOSTOWYCH Spółka z o.o.
97-300 Piotrków Trybunalski ul. Południowa 17/19
Liczba pkt. w kryterium – cena : 249,42
Razem: 249,42
Oferta numer 5
Nazwa i adres Wykonawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH w Łowiczu Sp. z o. o.
99-400 Łowicz, m. Jamno
Liczba pkt. w kryterium – cena : 276,54
Razem: 276,54
Oferta numer 6
Nazwa i adres Wykonawcy:
STRABAG Sp. z o. o. ul. B. Brechta 7, 03-472 Warszawa
Liczba pkt. w kryterium – cena : 175,53
Razem: 175,53
Wywieszono na tablicy ogłoszeń dnia 12.03.2009 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń dnia ................................
Zamieszczono na stronie internetowej dnia 12.03.2009 r.
WÓJT GMINY
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-03-18 15:36:17
- Liczba odsłon: 361
- Historia dokumentu: