Wersja archiwalna 2009-02-05 14:23:10
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Dostawy oleju opałowego do kotłowni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariańska, w ilości |
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na koszt Wykonawcy oleju opałoweg do kotłowni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariańska, w ilości 170 000 litrów. Zamawiany olej opałowy musi spełniać następujące wymagania: - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg - zawartość siarki nie większa niż 0,20 %/m/m - gęstość w temperaturze 15°C, nie wyższa niż 0,86g/ml - temperatura zapłonu, nie niższa niż 56°C, - zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg |
Rodzaj zamówienia : dostawa
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 23.12.21.00-9
Termin wykonania: do 31.12.2009r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 14.01.2009r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamó-wienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Dokumenty wymagane: 1/ formularz ofertowy złożony według wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3/ jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 4/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8/ oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9/ wykaz posiadanego sprzętu specjalistycznego, niezbędnego do wykonania zamówienia. 10/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw oleju opałowego przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw wystawionych przez podmioty na rzecz których dostawy były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert:
a) najniższa cena – 99 %
b) najkrótszy czas dostawy oleju od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego – 1 %
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 22.01.2009 r. do godz. 10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Puszcza Mariańska dnia 04.02.2009r.
Nasz znak: GK/7053/1/2009
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy oleju opałowego do kotłowni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariańska, w ilości 170 000 litrów w roku budżetowym 2009.
Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na dostawy oleju opało-wego do kotłowni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariańska, w ilości 170 000 litrów w roku budżetowym 2009 wybrana została oferta Firmy:
POL.-OIL. CORPORATION Sp. z o.o. 05-152 Czosnów, Pieńków.
Oferta wybranej przez komisję Firmy, w oparciu o kryterium oceny ofert (cena - 99% oraz czas dojazdu z olejem opałowym od momentu zgłoszenia zapotrzebowania - 1%) otrzymała największą ilość tj. 298,50 punktów oraz spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 22. 01. 2009r. do godz. 10°° wpłynęło siedem ofert.
Na podstawie streszczenia i porównania złożonych ofert, w oparciu o kryterium oceny ofert: cena (99%) oraz czas dojazdu z olejem opałowym od momentu zgłoszenia zapotrzebowania (1%), ocena ofert przedstawia się następująco:
Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:
TYMWOD A.S. Strzeleccy Spółka Jawna, 96-500 Sochaczew, ul. Gwardyjska 11
Cena oferty: 376 600,00 złotych
Czas dojazdu z olejem opałowym od momentu zgłoszenia zapotrzebowania: 12 godzin.
Liczba punktów: 286,23 pkt + 0,24 pkt = 286,47 pkt
Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:
P.U.H. “L.K.R. NOWAKOWSCY” Spółka Jawna, 96-300 Żyrardów, ul. Glebowa 3
Cena oferty: 375 700,00 złotych
Czas dojazdu z olejem opałowym od momentu zgłoszenia zapotrzebowania: 1 godzina.
Liczba punktów: 286,92 pkt + 3,00 pkt = 289,92 pkt
Oferta nr 6 - złożona przez Firmę:
„KOPER” Spółka Jawna, 99-400 Łowicz, ul. Pilaszków 18
Cena oferty: 377 400,00 złotych
Czas dojazdu z olejem opałowym od momentu zgłoszenia zapotrzebowania: 1 godzina.
Liczba punktów: 285,63 pkt + 3,00 pkt = 288,63 pkt
Oferta nr 7 - złożona przez Firmę:
POL.-OIL. CORPORATION Sp. z o.o. 05-152 Czosnów, Pieńków
Cena oferty: 362 950,00 złotych
Czas dojazdu z olejem opałowym od momentu zgłoszenia zapotrzebowania: 2 godziny.
Liczba punktów: 297,00 pkt + 1,50 pkt = 298,50 pkt
Na podstawie Art. 24, ust. 2, pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami ), z postępowania o zamówienie publiczne wykluczono następujących Wykonawców:
Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:
“DA-MO” Dałkowska-Modzelewski Spółka Jawna, 99-400 Łowicz, ul. Małszyce 2d/2e
Powodem wykluczenia Wykonawcy jest zastosowanie w złożonej ofercie, nieprawdziwej ceny producenta 1 litra oleju opałowego, obowiązującej w dniu składania ofert.
Na podstawie Art. 89, ust. 1, pkt 5 oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postę-powania o udzielenie zamówienia, została odrzucona.
Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:
Przedsiębiorstwo Handlowe „PADER” Sp. z o.o. 00-961 Warszawa, ul. Fort Wola 22
Powodem wykluczenia Wykonawcy jest zastosowanie w złożonej ofercie, nieprawdziwej ceny producenta 1 litra oleju opałowego, obowiązującej w dniu składania ofert.
Na podstawie Art. 89, ust. 1, pkt 5 oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postę-powania o udzielenie zamówienia, została odrzucona.
Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe „Z. NIZIŃSKI”, 07-200 Wyszków, ul. Serocka 11a
Powodem wykluczenia Wykonawcy jest zastosowanie w złożonej ofercie, nieprawdziwej ceny producenta 1 litra oleju opałowego, obowiązującej w dniu składania ofert.
Na podstawie Art. 89, ust. 1, pkt 5 oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postę-powania o udzielenie zamówienia, została odrzucona.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2009-02-05
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-02-05 14:23:10
- Liczba odsłon: 404
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: