Wersja archiwalna 2009-01-14 16:54:26

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Tytuł postępowania

Dostawy oleju opałowego do kotłowni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza

Mariańska, w ilości 170 000 litrów, w roku budżetowym 2009.

 

Opis

Przedmiotem  zamówienia  jest  zakup  i  dostawa  na  koszt  Wykonawcy  oleju opałoweg do  kotłowni  gminnych  zlokalizowanych  na  terenie  Gminy  Puszcza  Mariańska,  w  ilości 170 000 litrów.

Zamawiany olej opałowy musi spełniać następujące wymagania:

-  wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg

-  zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg

-  zawartość siarki nie większa niż 0,20 %/m/m

-  gęstość w temperaturze 15°C, nie wyższa niż 0,86g/ml

-  temperatura zapłonu, nie niższa niż 56°C,

-  zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg

 

Rodzaj zamówienia : dostawa

 

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):    23.12.21.00-9

 

Termin wykonania:  do 31.12.2009r.

 

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 14.01.2009r.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

Do  udziału  w  postępowaniu  dopuszczeni  będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamó-wienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 2/ posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem technicznym  i  dysponują  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie  innego  podmiotu  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych do  wykonania  zamówienia.

 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 4/ nie  podlegają wykluczeniu  z  postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24  ust.1 i 2 ustawy . 

Ocena   spełnienia   warunków   udziału   w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń   i   zaświadczeń  wymaganych  postanowieniami specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „ spełnia  -  nie spełnia ”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

Informacje   o   oświadczeniach   i   dokumentach,   jakie  mają  dostarczyć  Wykonawcy  w  celu potwierdzenia  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu.

 

Dokumenty wymagane:

1/   formularz ofertowy złożony według wzoru  - załącznik Nr 1 do SIWZ

2/   aktualny  odpis  z  właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej  lub  zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,

3/   jeżeli oferta  i  załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

4/   aktualna  informacja   z   Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne zaświadczenie  właściwego  organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie  określonym  art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,  wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5/   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1  pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

6/   aktualne   zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego  potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega  z  opłacaniem podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

7/   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,   że  Wykonawca nie  zalega  z  opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  –  wystawione  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert,

8/   oświadczenie o spełnianiu  warunków z art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania  o  zamówienie  publiczne  na  podstawie  art.24 ust.1  i 2  ustawy Prawo zamówień  publicznych.

9/   wykaz posiadanego sprzętu specjalistycznego, niezbędnego do wykonania zamówienia.

10/ wykaz  wykonanych  w  okresie  ostatnich trzech lat dostaw oleju opałowego przed dniem  wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy – w tym okresie,  odpowiadających  swoim  rodzajem  i  wartością dostawom stanowiącym   przedmiot   zamówienia,   z   podaniem  ich  wartości  oraz  daty  i  miejsca  wykonania  oraz  załączeniem  dokumentów  potwierdzających  należyte  wykonanie  tych dostaw wystawionych przez podmioty na rzecz których dostawy były wykonywane.

          Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

 

Składanie ofert częściowych:     nie

 

Składanie ofert wariantowych:   nie

 

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

 

Kryteria oceny ofert:       

a)  najniższa cena – 99 %

b) najkrótszy czas dostawy oleju od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego – 1 %

 

Termin związania z ofertą:  30 dni

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

 

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

 

Termin składania ofert:   do dnia 22.01.2009 r. do godz. 10:00

 

Miejsce składania ofert:  Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                            96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

 

                                                                                                                  Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                           Michał Staniak

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1292921]

przewiń do góry