Wersja archiwalna 2009-01-22 16:41:06

Nasz znak : 3014/1/2009 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

                                  W  TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

                                     o szacunkowej wartości poniżej 206 000 euro.

na świadczenie usługi bankowej obsługi budżetu Gminy Puszcza Mariańska

 

Gmina Puszcza Mariańska 96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1 na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655, z późn. zm./                                

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

Na świadczenie usługi bankowej obsługi budżetu Gminy Puszcza Mariańska

 

Termin wykonania zamówienia:

Od dnia 02.02.2009 do dnia  28.02.2013,

Odbiór specyfikacji:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia  można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 23 lub na stronie internetowej www.puszcza-marianska.pl

 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy  w celu  potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji

   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

   zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6

   miesięcy przed upływem terminu składania ofert

2. zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności, wynikające

   z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze

   zmianami), dla banków utworzonych od 1998 r. lub równoważne dokumenty dla banków utworzonych przed 1998 r.

3. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust 1 ustawy PZP stanowiące załącznik  nr 1 do niniejszej siwz

4. aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków 

5. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne.

6.  na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć

  do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej siwz)  wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego  postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usług  z którego będzie wynikało ,że wymaganym okresie świadczył co najmniej 1 usługę  odpowiadająca rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez usługę  odpowiadająca rodzajem i wartością Zamawiający rozumie usługę polegająca na:   bankowej obsłudze budżetu jednostki samorządu terytorialnego, przy czym wysokość  każdego budżetu musi być większa niż 50 mln zł, a okres obsługi nie może być krótszy   niż jeden rok

Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie.

7. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej siwz (wykonawca

ma złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z

formularzem załączonym do siwz)

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium

Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej

specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

 

Uwaga!

Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej

niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV  zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania.

 

UWAGA!

Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów.

Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.96 ust. 3 w zw. z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo

zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu są jawne od chwili ich

otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu

przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż

w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione.

// Zgodnie z art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej

konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z póz. zm.- Tajemnica

przedsiębiorstwa – rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa,

co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich

poufności. //

Wykonawca, który chce skorzystać z tego uprawnienia winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie kopercie znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnice przedsiębiorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona.

Wykonawca nie może zastrzec informacji takich jak: jego nazwa (firma) oraz adres, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

 

Termin składania ofert :

 Oferty można składać do dnia  21 stycznia  2009 roku do godz. 10:30   w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 8 / sekretariat/

 

Kontakt:

 Uprawniona do kontaktów jest:

  p. Joanna Skrocka tel. /0-46/ 831-81-69 lub  831-81-51 w. 26  fax.  831-81-18

 

 Warunki udziału w przetargu:

 W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ust. oraz  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełnienia warunków złożą dokumenty i oświadczenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokonuje oceny złożonych ofert według  formuły: spełnia/nie spełnia.

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające.

 

 Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.                                                                                                                            

                                                                                                            Wójt Gminy

                                                                                                     

                                                                                                           Michał  Staniak

 Puszcza Mariańska, dnia  05.01.2009r.

 

                                                                       Puszcza Mariańska, dnia 21.01.2009 r
Nasz znak:3014/1/2008
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

1.      Zamawiający

                                   GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

2.      Rodzaj zamówienia: usługi w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie Ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej aktów wykonawczych.

3.      Przedmiot zamówienia

 

3.1  Nazwa zamówienia publicznego:

 

Świadczenie usług bankowej obsługi budżetu Gminy Puszcza Mariańska

 

4. Wybór najkorzystniejszej oferty:

Bank Spółdzielczy w Skierniewicach CENTRALA

 96-100 Skierniewice   ul. Reymonta 25

 

za cenę brutto: 8.160,00 zł      /słownie: osiem tysięcy sto sześćdziesiąt złotych/

                                                                    

5.      Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .

 

6. W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę nie podlegające odrzuceniu.

    

7.Streszczenie oceny i porównania ofert:

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Liczba pkt. w kryterium

         - cena

Razem

1

Bank Spółdzielczy w Skierniewicach CENTRALA

 96-100 Skierniewice  ul. Reymonta 25

 

300

300

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń         dnia 21.01.2009 r

Zdjęto z tablicy ogłoszeń                      dnia ................................

Zamieszczono na stronie internetowej  dnia 21.01.2009 r

                                                                                                                 

                                                                                                           WÓJT  GMINY

                                                                                                      MICHAŁ STANIAK

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1292926]

przewiń do góry