Nasz znak : 3014/1/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o szacunkowej wartości poniżej 206 000 euro.
na świadczenie usługi bankowej obsługi budżetu Gminy Puszcza Mariańska
Gmina Puszcza Mariańska 96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1 na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655, z późn. zm./
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
Na świadczenie usługi bankowej obsługi budżetu Gminy Puszcza Mariańska
Termin wykonania zamówienia:
Od dnia 02.02.2009 do dnia 28.02.2013,
Odbiór specyfikacji:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 23 lub na stronie internetowej www.puszcza-marianska.pl
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności, wynikające
z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze
zmianami), dla banków utworzonych od 1998 r. lub równoważne dokumenty dla banków utworzonych przed 1998 r.
3. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust 1 ustawy PZP stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej siwz
4. aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków
5. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne.
6. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć
do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usług z którego będzie wynikało ,że wymaganym okresie świadczył co najmniej 1 usługę odpowiadająca rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez usługę odpowiadająca rodzajem i wartością Zamawiający rozumie usługę polegająca na: bankowej obsłudze budżetu jednostki samorządu terytorialnego, przy czym wysokość każdego budżetu musi być większa niż 50 mln zł, a okres obsługi nie może być krótszy niż jeden rok
Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie.
7. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej siwz (wykonawca
ma złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z
formularzem załączonym do siwz)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej
specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Uwaga!
Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania.
UWAGA!
Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.96 ust. 3 w zw. z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo
zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu są jawne od chwili ich
otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż
w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione.
// Zgodnie z art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z póz. zm.- Tajemnica
przedsiębiorstwa – rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa,
co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich
poufności. //
Wykonawca, który chce skorzystać z tego uprawnienia winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie kopercie znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnice przedsiębiorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona.
Wykonawca nie może zastrzec informacji takich jak: jego nazwa (firma) oraz adres, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Termin składania ofert :
Oferty można składać do dnia 21 stycznia 2009 roku do godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 8 / sekretariat/
Kontakt:
Uprawniona do kontaktów jest:
p. Joanna Skrocka tel. /0-46/ 831-81-69 lub 831-81-51 w. 26 fax. 831-81-18
Warunki udziału w przetargu:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ust. oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełnienia warunków złożą dokumenty i oświadczenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokonuje oceny złożonych ofert według formuły: spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Wójt Gminy
Michał Staniak
Puszcza Mariańska, dnia 05.01.2009r.
Puszcza Mariańska, dnia 21.01.2009 r
Nasz znak:3014/1/2008
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
1. Zamawiający
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
2. Rodzaj zamówienia: usługi w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie Ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej aktów wykonawczych.
3. Przedmiot zamówienia
3.1 Nazwa zamówienia publicznego:
Świadczenie usług bankowej obsługi budżetu Gminy Puszcza Mariańska
4. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Bank Spółdzielczy w Skierniewicach CENTRALA
96-100 Skierniewice ul. Reymonta 25
za cenę brutto: 8.160,00 zł /słownie: osiem tysięcy sto sześćdziesiąt złotych/
5. Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .
6. W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę nie podlegające odrzuceniu.
7.Streszczenie oceny i porównania ofert:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Liczba pkt. w kryterium - cena |
Razem |
1 |
Bank Spółdzielczy w Skierniewicach CENTRALA 96-100 Skierniewice ul. Reymonta 25
|
300 |
300 |
Wywieszono na tablicy ogłoszeń dnia 21.01.2009 r
Zdjęto z tablicy ogłoszeń dnia ................................
Zamieszczono na stronie internetowej dnia 21.01.2009 r
WÓJT GMINY
MICHAŁ STANIAK
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-01-22 16:41:06
- Liczba odsłon: 387
- Historia dokumentu: