Wersja archiwalna 2008-07-23 15:16:31
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Michałowie, Michałów 39, 96-330 Puszcza Mariańska |
Opis
Wymiana pokrycia dachu z płyt eternitu falistego, na pokrycie z blachy powlekanej wraz z robotami towarzyszącymi; wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; wymiana niektórych elementów drewnianej więźby dachowej; przemurowanie głowic kominowych ponad dachem; wymiana instalacji odgromowej; miejscowe uzupełnienie tynków zewnętrznych; wymiana podsufitki na poddaszu wykonanej z płyt pilśniowych, na podsufitkę z płyt gipsowo-kartonowych. |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Dział: 45000000-7; Grupa: 45200000-9; Klasa: 45260000-7; Kategorie: 45261000-4, 45261213-0, 45261320-3, 45261910-6, 45262529-2, 45262660-5
Termin wykonania: do 30.09.2008 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 03.07.2008 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r Nr.223,poz.1655).Spełnienie w/w warunku Oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty. 2. Dysponują pracownikiem, który zgodnie z wymogami art.12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie w/w warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień w/w pracownika i stosownego aktualnego zaświadczenia o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 8. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane w branży budowlanej oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa 9. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca do wykonania zamówienia, 11.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.13
Termin składania ofert: do dnia 23.07.2008 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Stanniak
Puszcza Mariańska dnia 23.07.2008r.
Nasz znak: GK/7102/12/2008
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontu dachu
budynku Szkoły Podstawowej w Michałowie, Michałów 39, 96-330 Puszcza Mariańska
Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych wybrana została oferta nr 1 Firmy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe “INSBUD” Włodzimierz Wrzodak, z siedzibą: 96-300 Żyrardów, ul. Kilińskiego 24 B
Cena oferty wynosi: 142 658,57 zł.
uzasadnienie
Oferta nr 1 uzyskała 300 punktów tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę i została uznana jako najkorzystniejsza.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 23. 07. 2008r. do godz. 9°° wpłynęły dwie oferty.Oferta nr 1 - złożona przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe “INSBUD” Włodzimierz Wrzodak 96-300 Żyrardów, ul. Kilińskiego 24 B, uzyskała 300,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium - cenęOferta nr 2 - złożona przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe “EKOR-POL” Bożena Szuplewska 96-100 Skierniewice, ul. Senatorska 6, uzyskała 292,29 punktów w oparciu o ustalone kryterium - cenę
Wójt Gminy
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2008-07-23
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-23 15:16:31
- Liczba odsłon: 280
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: