GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Tytuł postępowania

Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Michałowie, Michałów 39, 96-330 Puszcza Mariańska

 

Opis

Wymiana pokrycia dachu z płyt eternitu falistego, na pokrycie z blachy powlekanej wraz z robotami towarzyszącymi; wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; wymiana niektórych elementów drewnianej więźby dachowej; przemurowanie głowic kominowych ponad dachem; wymiana instalacji odgromowej; miejscowe uzupełnienie tynków zewnętrznych; wymiana podsufitki na poddaszu wykonanej z płyt pilśniowych, na podsufitkę z płyt gipsowo-kartonowych.

 

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

 

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):  

Dział: 45000000-7; Grupa: 45200000-9; Klasa: 45260000-7; Kategorie: 45261000-4, 45261213-0, 45261320-3, 45261910-6, 45262529-2, 45262660-5

 

Termin wykonania:  do 30.09.2008 r.

 

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 03.07.2008 r.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

 

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.      Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo  Zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r Nr.223,poz.1655).Spełnienie w/w warunku 

       Oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty.

2.      Dysponują pracownikiem, który zgodnie z wymogami art.12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie w/w warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień w/w pracownika i stosownego aktualnego zaświadczenia o jego przynależności  do właściwej izby samorządu zawodowego.

3.   Przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

      z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

 

1. formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ

2. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

4. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie  właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1   pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż  6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert,

6. aktualne zaświadczenie   właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające,  że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem  terminu składania ofert,

7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego   Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające  odpowiednio,   że  wykonawca  nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty  zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie  wcześniej niż 3 miesiace przed  upływem terminu składania ofert,

8. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają 

    uprawnienia budowlane w branży budowlanej oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę   właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa

9. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

10.wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca do wykonania zamówienia,

11.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres

     prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem  i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

 

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

 

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

 

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

 

Termin związania z ofertą:  30 dni

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: 

www.puszcza-marianska.pl

 

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.13

 

Termin składania ofert:   do dnia 23.07.2008 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                       96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

 

                                                                            Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                                                              

                                                                                Michał Stanniak

Puszcza Mariańska dnia 23.07.2008r.

 

Nasz znak: GK/7102/12/2008

 

           ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontu dachu

budynku Szkoły Podstawowej w Michałowie, Michałów 39, 96-330 Puszcza Mariańska

Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych wybrana została oferta nr 1 Firmy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe “INSBUD” Włodzimierz Wrzodak, z siedzibą: 96-300 Żyrardów, ul. Kilińskiego 24 B

Cena oferty wynosi: 142 658,57 zł.

uzasadnienie

Oferta nr 1 uzyskała 300 punktów tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę i została uznana jako najkorzystniejsza.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 23. 07. 2008r. do godz. 9°° wpłynęły dwie oferty.Oferta nr 1 - złożona przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe “INSBUD” Włodzimierz Wrzodak 96-300 Żyrardów, ul. Kilińskiego 24 B, uzyskała 300,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium - cenęOferta nr 2 - złożona przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe “EKOR-POL” Bożena Szuplewska 96-100 Skierniewice, ul. Senatorska 6, uzyskała 292,29 punktów w oparciu o ustalone kryterium - cenę

Wójt Gminy

Michał Staniak

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-23 15:16:31
  • Liczba odsłon: 278
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292582]

przewiń do góry