Wersja archiwalna 2019-12-30 11:35:24
Ogłoszenie nr 638941-N-2019 z dnia 2019-12-30 r.
Gmina Puszcza Mariańska: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w
miejscowościach Radziwiłłów i Bartniki.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Puszcza Mariańska, krajowy numer identyfikacyjny 75014839000000, ul. Stanisława
Papczyńskiego 1 , 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie,
państwo Polska, tel. +48(46)8318151, e-mail zam.publiczne@puszcza-marianska.pl,
urzad@puszcza-marianska.pl, faks +48(46)8318118.
Adres strony internetowej (URL): www.puszcza-marianska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.puszcza-marianska.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.puszcza-marianska.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy przesyłać w wersji papierowej do dnia 14.01.2020 r. do godz.
10:00 na adres Zamawiającego - (pokój nr 8 - Sekretariat) w sposób opisany w
pkt 11, ppkt 11.7 i pkt 12 SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza
Mariańska, pokój nr 8 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci
kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Radziwiłłów i Bartniki.
Numer referencyjny: Z.271.17.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach
Radziwiłłów i Bartniki. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projektach
budowlanych, stanowiących załączniki nr 11.1, 11.2, 11.3, 11.4, 11.5, 11.6,
11.7, 11.8, 11.9, 11.10, 11.11, 11.12, 11.13, 11.14, 11.15, 11.16, 11.17,
11.18, 11.19, 11.20, 11.21, 11.22, 11.23, 11.24, 11.25, 11.26, 11.27, 12, 13 i
14 do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
stanowiących załączniki nr 15, 16, 17 i 18 do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu
zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych : a) Budowa
drugiego etapu sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Radziwiłłów
–Bartniki – Budy Zaklasztorne. Zadanie obejmuje: 1/ budowę sieci kanalizacji
sanitarnej na terenie wyznaczonej aglomeracji ujętej w KPOŚK, obejmującą
odcinki sieci w obrębie ulic: Spacerowej, Zielnej i części ulicy Podleśnej w
miejscowości Radziwiłłów oraz w obrębie ulicy Wspólnej i części ulicy Miodowej
w miejscowości Bartniki w następującym, podstawowym zakresie rzeczowym: -
budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC śr. zewnętrznej 220 mm, o
długości 3472,0 m, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC śr.
zewnętrznej 160 mm, o długości 510,0 m, - przecisk system TS z rur PE śr. 220,
o długości 38,0 m, - przecisk system TS z rur PE śr. 160, o długości 19,0 m, -
budowa studni rewizyjnych PE/PP śr. 1000 mm, w ilości 48 szt, - budowa studni
rewizyjnych PE/PP śr. 400 mm, w ilości 43 szt, - budowa studni rewizyjnych
PE/PP śr. 200 mm, w ilości 127 szt, - budowa przepompowni ścieków śr. 1200 mm,
w ilości 1 szt. 2/ budowę sieci kanalizacji sanitarnej poza terenem wyznaczonej
aglomeracji ujętej w KPOŚK, obejmującą odcinek sieci ciśnieniowej w obrębie
ulicy Spacerowej w miejscowości Radzi- wiłłów w następującym, podstawowym
zakresie rzeczowym: - budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur
PVC śr. zewnętrznej 110 mm, o dłu- gości 1224,0 m, - przecisk system TS z rur
PE śr. 160, o długości 10,0 m, - budowa studni rewizyjnych PE/PP śr. 1000 mm, w
ilości 3 szt, b) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid. 169,
212/4 i 212/11 w miejscowości Radziwiłłów - ul. Dobra. Przedmiot zamówienia
obejmuje wykonanie prac w następującym, podstawowym zakresie rzeczowym: -
budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC śr. zewnętrznej 220 mm, o
długości 301,0 m, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC śr. zewnętrznej
160 mm, o długości 24,0 m, - budowa studni rewizyjnych PE/PP śr. 1000 mm, w
ilości 5 szt, - budowa studni rewizyjnych PE/PP śr. 400 mm, w ilości 3 szt, -
budowa studni rewizyjnych PE/PP śr. 200 mm, w ilości 8 szt. c) Budowa sieci
kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid. 144/4 i 144/21 w miejscowości
Radziwiłłów - ul. Kota Filemona. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w
następującym, podstawowym zakresie rzeczowym: - budowa sieci kanalizacji
sanitarnej z rur PVC śr. zewnętrznej 220 mm, o długości 190,0 m, - budowa sieci
kanalizacji sanitarnej z rur PVC śr. zewnętrznej 160 mm, o długości 41,0 m, -
budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur PVC śr. zewnętrznej 110
mm, o dłu- gości 53,0 m, - budowa studni rewizyjnych żelbetowych śr. 1200 mm, w
ilości 1 szt, - budowa studni rewizyjnych PE/PP śr. 400 mm, w ilości 3 szt, -
budowa studni rewizyjnych PE/PP śr. 200 mm, w ilości 8 szt, - budowa
przepompowni ścieków śr. 1200 mm, w ilości 1 szt. d) Budowa sieci kanalizacji w
sięgaczu ul. Środkowej w miejscowości Radziwiłłów, w obrębie działki nr ewid.
217/20. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w następującym,
podstawowym zakresie rzeczowym: - budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC
śr. zewnętrznej 220 mm, o długości 100,0 m, - budowa studni rewizyjnych PE/PP
śr. 1000 mm, w ilości 1 szt, - budowa studni rewizyjnych PE/PP śr. 400 mm, w
ilości 1 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary
robót - stanowiące załączniki nr 7a, 7b, 8, 9 i 10 do SIWZ, projekty budowlane
- stanowiące załączniki nr 11.1, 11.2, 11.3, 11.4, 11.5, 11.6, 11.7, 11.8,
11.9, 11.10, 11.11, 11.12, 11.13, 11.14, 11.15, 11.16, 11.17, 11.18, 11.19,
11.20, 11.21, 11.22, 11.23, 11.24, 11.25, 11.26, 11.27, 12, 13 i 14 do SIWZ
oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załączniki
nr 15, 16, 17 i 18 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na
wszystkie części zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone temu samemu
Wykonawcy na wszystkie części zamówienia. Wartością zamówienia jest wartość
poszczególnych części zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 45232440-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45232423-3 |
45111200-0 |
45111240-2 |
45233142-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2021-04-30 |
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia
03.02.2020r. nie wcześniej jednak niż od dnia podpisania umowy maksymalnie do
dnia 30.04.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu b) spełniają warunki udziału w
postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) zdolności
technicznej lub zawodowej. a) CZĘŚĆ I: - Budowa drugiego etapu sieci
kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Radziwiłłów –Bartniki – Budy Zaklasztorne.
Zadanie obejmuje budowę odcinków sieci kanalizacyjnej na terenie oraz poza
terenem wyznaczonej aglomeracji ujętej w KPOŚK, w obrębie ulic: Spacerowej,
Zielnej i części ulicy Podleśnej w miejscowości Radziwiłłów oraz w obrębie
ulicy Wspólnej i części ulicy Miodowej w miejscowości Bartniki. Zamawiający
uzna ten warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co
najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej, o
wartości co najmniej 1 000 000 złotych każda z nich i przedstawi minimum dwa
dowody, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły
odbioru robót) o minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 1 000 000 zł
każda. W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz
robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej, wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody
określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności
czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone. Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) CZĘŚĆ II: - Budowa sieci
kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid. 169, 212/4 i 212/11 w miejscowości
Radziwiłłów - ul. Dobra. - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr
ewid. 144/4 i 144/21 w miejscowości Radziwiłłów - ul. Kota Filemona. - Budowa
sieci kanalizacji w sięgaczu ul. Środkowej w miejscowości Radziwiłłów, w
obrębie działki nr ewid. 217/20. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w
przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie kanalizacji sanitarnej, o wartości co najmniej 100 000
złotych każda z nich i przedstawi minimum dwa dowody, że roboty te zostały
wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót) o minimalnej
wartości wykonanych robót w wysokości 100 000 zł każda. W celu wykazania
spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych
związanych z budową kanalizacji sanitarnej, wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Uwaga : Wykonawca , który złoży
ofertę na każdą część zamówienia może posługiwać się tymi samymi referencjami (
protokołami odbioru itp.) w odniesieniu do każdej z części zamówienia , o ile
dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 5.3. Postanowienia dotyczące podmiotów udostępniających
zasoby: a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego
zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. b)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia. c) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez
inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub
ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, o których mowa w pkt.5.6 niniejszej SIWZ. d) Jeżeli zdolności
techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu
udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia,
zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: -
zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do
osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności
techniczne lub zawodowe, zgodnie z pkt. 5.2. niniejszej Specyfikacji istotnych
Warunków Zamówienia. e) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który
zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez
zamawiającego powstałą wskutek nieudostęp-nienia tych zasobów, chyba że za
nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.4. Określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę
zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy,
którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą
wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 5.5. W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie
warunków udziału w postępowaniu wspólnie. 5.6. Zamawiający żąda od Wykonawcy,
który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
niżej wymienionych dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz odnośnie
skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez
Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia
właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego
prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z
uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów
potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat
tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego
tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7)
oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za
wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym
przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 8)
oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji
administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy,
prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie
określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 9)
oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach
lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170);
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1. Pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) aktualne na dzień złożenia oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca,
którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest na wezwanie
Zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) wykaz robót budowlanych
związanych z budową kanalizacji sanitarnej, wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem minimum dwóch dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w
szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone. Dokumentami taki mogą być np. referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku przedstawienia minimum
dwóch takich dowodów (np. referencje, protokoły odbioru robót ) o minimalnej
wartości wykonanych robót w wysokości 1 000 000 zł każda. W przypadku złożenia
przez Wykonawcę oferty jedynie na drugą część zamówienia, w celu wykazania
spełniania powyższego warunku, Wykonawca składa wykaz robót budowlanych
związanych z budową kanalizacji sanitarnej, wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem minimum dwóch dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dokumentami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający uzna ten warunek za
spełniony, w przypadku przedstawienia minimum dwóch takich dowodów (np.
referencje, protokoły odbioru robót ) o minimalnej wartości wykonanych robót w
wysokości 100 000 zł każda. b) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu , aktualne na dzień złożenia oświadczenia, zgodnie z art.
26 ustawy Pzp , sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna), muszą spełniać następujące warunki: a) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i należy je załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c) Oferta winna zawierać oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 ppkt. b) dla każdego z Wykonawców osobno. d) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń: a) oświadczenia Wykonawcy, podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotów; b) za oryginał uważa się oświadczenia lub dokument złożony w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym ; c) dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania; d) potwierdzenia za zgodność dokonuje Wykonawca, podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca Wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca – odpowiedni w zakresie do dokumentów, które każdego z nich dotyczą; e) potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym; f) oferta oraz wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; g) dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski; h) Zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.7 Postanowienia dotyczące dokumentów dot. podmiotów udostępniających zasoby: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7.1. i składa dokumenty, o których mowa w pkt. 5.6. ; b) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: - Zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - Sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, - Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy inne podmioty, na których zdolności powołuje się Wykonawca w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień niniejszej umowy jest niedopuszczalna z wyjątkiem
następujących sytuacji: 1) zwiększenie zakresu robót w przypadku konieczności
wykonania robót dodatkowych, bez których niemożliwe jest prawidłowe wykonanie
przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową – zwiększenie zakresu robót
nastąpi na podstawie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, a podstawą zawarcia
aneksu będzie podpisany przez strony umowy protokół konieczności wykonania
robót dodatkowych określający zakres niezbędnych robót dodatkowych i niezbędny
czas na ich wykonanie oraz wysokość wynagrodzenia za roboty dodatkowe,
potwierdzony przez Inspektora Nadzoru, 2) zmiana terminu zakończenia robót w
przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych – termin zakończenia robót
ulegnie przesunięciu o okres wykonywania robót dodatkowych ustalony w protokole
konieczności, o którym mowa w pkt 1 , 3) w przypadku wcześniejszego wykonania
przedmiotu zamówienia – termin wykonania robót ulega skróceniu , 4) zmiana
terminu zakończenia umowy - przesunięcie terminu wykonania zamówienia, o czas
udokumentowanych w dzienniku budowy dni wstrzymania prac budowlanych, z
przyczyn obiektywnych, nie leżących po stronie Wykonawcy, 5) zmiana wynagrodzenia
Wykonawcy poprzez jego zmniejszenie w przypadku ograniczenia zakresu robót
przez Zamawiającego - wynagrodzenie zostanie zmniejszone o wartość robót,
których zakres zmniejszono, a ustalenie wysokości zmniejszonego wynagrodzenia
nastąpi w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy , 6) zmiana wynagrodzenia
Wykonawcy poprzez jego zwiększenie w przypadku konieczności wykonania robót
dodatkowych – wynagrodzenie zostanie zwiększone o wartość wykonanych robót
dodatkowych, określoną w protokole konieczności ich wykonania, 7) zmiana
dotychczasowego Wykonawcy umowy w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia,
upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego
przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga za sobą innych
istotnych zmian umowy, zmiana polegać będzie na zastąpieniu dotychczasowego
Wykonawcy nowym Wykonawcą, 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są
istotne w rozumieniu art. 144 ust 1e ustawy Prawo zamówień publicznych, 9)
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej
pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a) wszystkie dokumenty
złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących
tajemnicę przedsiębiorstwa, zastrzeżonych przez składającego ofertę, w terminie
nie późniejszym niż wyznaczony termin składania ofert. b) Wykonawca powinien w
sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że dokumenty te nie mogą być
udostępnione oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa. c) Wymienione powyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany jest
wydzielić w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy
przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał.
d) Udostępnienie złożonych ofert możliwe będzie na pisemny wniosek
zainteresowanego, po dokonaniu przez Zamawiającego analizy, czy oferta ta nie
zawiera dokumentów zastrzeżonych, niepodlegających udostępnieniu. e) Wykonawca
nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych
aktów prawnych, w tym m. in. z zapisu art. 86 ust 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych. f) Zgodnie z art. 11. ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje
techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje
posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym
zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle
zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich
osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi
podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich
w poufności.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2020-01-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
|
1 |
Nazwa: |
Budowa drugiego etapu sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Radziwiłłów –Bartniki – Budy Zaklasztorne. Zadanie obejmuje budowę odcinków sieci kanalizacyjnej na terenie oraz poza terenem wyznaczonej aglomeracji ujętej w KPOŚK, w obrębie ulic: Spacerowej, Zielnej i części ulicy Podleśnej w miejscowości Radziwiłłów oraz w obrębie ulicy Wspólnej i części ulicy Miodowej w miejscowości Bartniki. |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:CZĘŚĆ I: -
Budowa drugiego etapu sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach
Radziwiłłów –Bartniki – Budy Zaklasztorne. Zadanie obejmuje budowę odcinków sieci
kanalizacyjnej na terenie oraz poza terenem wyznaczonej aglomeracji ujętej w
KPOŚK, w obrębie ulic: Spacerowej, Zielnej i części ulicy Podleśnej w
miejscowości Radziwiłłów oraz w obrębie ulicy Wspólnej i części ulicy Miodowej
w miejscowości Bartniki. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają
przedmiary robót - stanowiące załącz-niki nr 7a i 7b do SIWZ, projekt budowlany
- stanowiący załączniki nr 11.1, 11.2, 11.3, 11.4, 11.5, 11.6, 11.7, 11.8,
11.9, 11.10, 11.11, 11.12, 11.13, 11.14, 11.15, 11.16, 11.17, 11.18, 11.19,
11.20, 11.21, 11.22, 11.23, 11.24, 11.25, 11.26, i 11.27 do SIWZ oraz
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – stanowiące załącznik nr 15
do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232440-8, 45232423-3, 45111200-0, 45111240-2,
45233142-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid. 169, 212/4 i 212/11 w miejscowości Radziwiłłów - ul. Dobra. - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid. 144/4 i 144/21 w miejscowości Radziwiłłów - ul. Kota Filemona. - Budowa sieci kanalizacji w sięgaczu ul. Środkowej w miejscowości Radziwiłłów, w obrębie działki nr ewid. 217/20. |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Szczegółowy
zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót - stanowiące załączniki
nr 8, 9 i 10 do SIWZ, projekty budowlane - stanowiące załączniki nr 12, 13 i 14
do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – stanowiące
załączniki nr: 16, 17 i 18 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232440-8, 45232423-3, 45111200-0,
45111240-2, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Puszcza Mariańska, dnia 30.12.2019 r.
Zatwierdził:
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2019-12-30
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-12-30 11:35:24
- Liczba odsłon: 554
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: