Wersja archiwalna 2019-06-13 12:30:32
Ogłoszenie nr 560686-N-2019 z dnia 2019-06-13 r.
Gmina Puszcza Mariańska: Rozbudowa strażnicy OSP w miejscowości Kamion, na
działce nr ewid. 361 oraz wykonanie prac remontowo-budowlanych w starej części
strażnicy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Puszcza Mariańska, krajowy numer identyfikacyjny 75014839000000, ul. Stanisława
Papczyńskiego 1 , 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie,
państwo Polska, tel. +48(46)8318151, e-mail zam.publiczne@puszcza-marianska.pl,
urzad@puszcza-marianska.pl, faks +48(46)8318118.
Adres strony internetowej (URL): www.puszcza-marianska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.puszcza-marianska.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.puszcza-marianska.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy przesyłać w wersji papierowej do dnia 28.06.2019 r. do godz.
10:00 na adres Zamawiającego - (pokój nr 8 - Sekretariat) w sposób opisany w
pkt. 11, ppkt. 11.7 SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza
Mariańska, pokój nr 8 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa strażnicy
OSP w miejscowości Kamion, na działce nr ewid. 361 oraz wykonanie prac
remontowo-budowlanych w starej części strażnicy.
Numer referencyjny: Z.271.13.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest rozbudowa budynku strażnicy OSP w miejscowości Kamion, położonej
na działce o nr ewid. 361 oraz wykonanie prac remontowo-budowlanych w starej
części strażnicy. Prace budowlane obejmują: a) rozbudowę istniejącego budynku
strażnicy OSP, o obiekt jednokondygnacyjny o powierzchni zabudowy 201,95 m2 i
powierzchni użytkowej 185,46 m2 oraz kubaturze 550,00 m3, b) wykonanie prac
remontowo-budowlanych w obrębie istniejącej świetlicy w starej części
strażnicy, polegających na wykonanie sufitu z płyt gipsowo-kartonowych na
ruszcie metalowym. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projekcie
budowlanym, stanowiącym załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e, 7f, 7g, 7h i 7i do
SIWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ oraz w przedmiarach robót stanowiących
załącz-niki nr 9a i 9b do SIWZ. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji
Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech
jakościowych przedmiotu zamówienia – podyktowane jest zapewnieniem preferowanej
dla przedmiotu zamówienia najwyższej jakości (dot. przedmiotu zamówienia – art.
29 ustawy Pzp). 3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w
szczególności wykonanie następujących prac budowlanych : a) dla robót
związanych z rozbudową strażnicy OSP: - wykonanie prac ziemnych,
fundamentowych, izolacyjnych, murowych, zbrojarsko-betoniarskich, konstrukcji
stalowych, blacharsko-dekarskich, tynkarskich i okładzinowych, ślusarskich,
impregna- cyjnych, malarskich, posadzkowych oraz rozbiórkowych. - montaż
stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie ścian zewnętrznych, -
wykonanie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, urządzeniami i aparatami
elektrycznymi oraz ogrzewaczami ściennymi i oprawami oświetleniowymi, -
wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody oraz instalacji kanalizacyjnej, - montaż
osprzętu sanitarnego tj. przepływowych podgrzewaczy wody, baterii umywalkowej,
zlewo- zmywakowej oraz natryskowej, umywalki, zlewozmywaka, ustępu typu
„kompakt” i brodzika. b) dla robót związanych z remontem starej części
strażnicy OSP: - wykonanie okładziny sufitu świetlicy z płyt
gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym. W zakres i koszt inwestycji wchodzi
również wykonanie wszelkich wymaganych badań, prób i pomiarów, rozruchu
instalacji i urządzeń, a także obsługi geodezyjnej zamówienia, w tym dostar-czenie
Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej dobudowanego obiektu, w ilości 3 egz.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiary robót -
stanowiące załącznik nr 9a i 9b, do SIWZ, projekt budowlany - stanowiący
załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e, 7f, 7g, 7h i 7i, do SIWZ oraz Specyfikacja
Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca załącznik nr 8 do
SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45200000-9 |
45300000-0 |
45400000-1 |
45110000-1 |
45210000-2 |
45260000-7 |
45310000-3 |
45320000-6 |
45330000-9 |
45410000-4 |
45420000-7 |
45430000-0 |
45440000-3 |
45450000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2020-08-31 |
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia od
01.08.2019 r., nie wcześniej jednak niż od daty zawarcia umowy do dnia
31.08.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na pierwszą
lub obie części zamówienia, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy
Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane w zakresie budowy co najmniej
dwóch budynków użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 250 000 zł każda
z nich i przedstawi minimum dwa dowody, że roboty te zostały wykonane należycie
(np. referencje, protokoły odbioru robót) o minimalnej wartości wykonanych
robót w wysokości 250 000 zł każda. W celu wykazania spełniania powyższego
warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane oraz załącza dowody określające czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami taki
mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-
inne dokumenty. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na drugą część
zamówienia, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że
wykonał co najmniej dwie roboty remontowo-budowlane w zakresie montażu okładzin
z płyt gipsowo-kartonowych, o wartości co najmniej 10 000 zł każda z nich i
przedstawi minimum dwa dowody, że roboty te zostały wykonane należycie (np.
referencje, protokoły odbioru robót) o minimalnej wartości wykonanych robót w
wysokości 10 000 zł każda. W celu wykazania spełniania powyższego warunku
Wykonawca składa wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane oraz załącza dowody określające czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami taki
mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-
inne dokumenty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1. Pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiąza- ny jest na wezwanie Zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) aktualne na dzień złożenia oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca,
którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest na wezwanie
Zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) W celu wykazania spełniania
powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych związanych z budową
budynków użyteczności publicznej, wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane oraz załączeniem minimum dwóch dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały
wykonane z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dokumentami taki
mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
inne dokumenty. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku
przedstawienia minimum dwóch takich dowodów (np. referencje, protokoły odbioru
robót ) o minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 250 000 zł każda. W
przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty jedynie na drugą część zamówienia, w
celu wykazania spełniania powyższego warunku, Wykonawca składa wykaz robót
budowlanych w zakresie montażu okładzin z płyt gipsowo-kartonowych, wykonanych
nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem minimum
dwóch dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie
w szczególności czy zostały wykonane z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone. Dokumentami taki mogą być np. referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku przedstawienia minimum
dwóch takich dowodów (np. referencje, protokoły odbioru robót ) o minimalnej
wartości wykonanych robót w wysokości 10 000 zł każda. b) Oświadczenie
wykonawcy o spełnianiu warunków udziału, aktualne na dzień złożenia
oświadczenia, wg art. 26 ustawy Pzp w postępowaniu, sporządzone według wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie, oddzielne oświadczenie dla każdej części zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.3. Postanowienia dotyczące podmiotów udostępniających zasoby: a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. c) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt 6 niniejszej SIWZ. d) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, zgodnie z pkt. 5.2. niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. e) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.4. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie. 5.6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień niniejszej umowy jest niedopuszczalna z wyjątkiem
następujących sytuacji: 1) zwiększenie zakresu robót w przypadku konieczności
wykonania robót dodatkowych, bez których niemożliwe jest prawidłowe wykonanie
przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową – zwiększenie zakresu robót
nastąpi na podstawie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, a podstawą zawarcia
aneksu będzie podpisany przez strony umowy protokół konieczności wykonania
robót dodatkowych określający zakres niezbędnych robót dodatkowych i niezbędny
czas na ich wykonanie oraz wysokość wynagrodzenia za roboty dodatkowe,
potwierdzony przez Inspektora Nadzoru; 2) zmiana terminu zakończenia robót w
przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych – termin zakończenia robót
ulegnie przesunięciu o okres wykonywania robót dodatkowych ustalony w protokole
konieczności, o którym mowa w pkt 1 ; 3) w przypadku wcześniejszego wykonania
przedmiotu zamówienia – termin wykonania robót ulega skróceniu ; 4) zmiana
terminu zakończenia umowy - przesunięcie terminu wykonania zamówienia, o czas
udokumentowanych w dzienniku budowy dni wstrzymania prac budowlanych, z
przyczyn obiektywnych, nie leżących po stronie Wykonawcy: 5) zmiana wynagrodzenia
Wykonawcy poprzez jego zmniejszenie w przypadku ograniczenia zakresu robót
przez Zamawiającego - wynagrodzenie zostanie zmniejszone o wartość robót,
których zakres zmniejszono, a ustalenie wysokości zmniejszonego wynagrodzenia
nastąpi w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy ; 6) zmiana wynagrodzenia
Wykonawcy poprzez jego zwiększenie w przypadku konieczności wykonania robót
dodatkowych – wynagrodzenie zostanie zwiększone o wartość wykonanych robót
dodatkowych, określoną w protokole konieczności ich wykonania; 7) zmiana
dotychczasowego Wykonawcy umowy w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia,
upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego
przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga za sobą innych
istotnych zmian umowy, zmiana polegać będzie na zastąpieniu dotychczasowego
Wykonawcy nowym Wykonawcą. 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są
istotne w rozumieniu art. 144 ust 1e ustawy Prawo zamówień publicznych; 9)
łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od
15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 2. Zmiana umowy wymaga
formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
7.8 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a) wszystkie dokumenty
złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących
tajemnicę przedsiębiorstwa, zastrzeżonych przez składającego ofertę, w terminie
nie późniejszym niż wyznaczony termin składania ofert, b) Wykonawca powinien w
sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że dokumenty te nie mogą być
udostępnione, oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa, c) wymienione powyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany jest
wydzielić w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy
przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał,
d) udostępnienie złożonych ofert możliwe będzie na pisemny wniosek
zainteresowanego, po dokonaniu przez Zamawiającego analizy, czy oferta ta nie
zawiera dokumentów zastrzeżonych, niepodlegających udostępnieniu, e) Wykonawca
nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych
aktów prawnych, w tym m. in. z zapisu art. 86 ust 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych, f) zgodnie z art. 11. ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do
wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne
przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do
których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich
poufności.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-06-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Rozbudowa istniejącego budynku strażnicy OSP o obiekt jednokondygnacyjny o powierzchni zabudowy 201,95 m2 i powierzchni użytkowej 185,46 m2 oraz kubaturze 550,00 m3. |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Szczegółowy
zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót - stanowiący załącznik nr
9a do SIWZ, projekt budowlany - stanowiący załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e,
7f, 7g, 7h i 7i do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
– stanowiące załącznik nr: 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0,
45400000-1, 45110000-1, 45210000-2, 45260000-7, 45310000-3, 45320000-6,
45330000-9, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Wykonanie prac remontowo-budowlanych w obrębie istniejącej świetlicy w starej części strażnicy OSP, polegających na wykonanie sufitu z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym. |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Szczegółowy
zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót - stanowiący załącznik nr
9b do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – stanowiące
załącznik nr: 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0,
45400000-1, 45110000-1, 45210000-2, 45260000-7, 45310000-3, 45320000-6,
45330000-9, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Puszcza Mariańska, dnia 13.06.2019 r.
Zatwierdził :
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2019-06-13
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-06-13 12:30:32
- Liczba odsłon: 518
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: