Wersja archiwalna 2018-01-24 14:58:14
Gmina Puszcza Mariańska: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Puszcza
Mariańska i jednostek organizacyjnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Puszcza Mariańska, krajowy numer identyfikacyjny 750148390, ul. Stanisława
Papczyńskiego 1 , 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie,
państwo Polska, tel. +48(46)8318151, e-mail zam.publiczne@puszcza-marianska.pl,
urzad@puszcza-marianska.pl, faks +48(46)8318118.
Adres strony internetowej (URL): www.puszcza-marianska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.puszcza-marianska.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.puszcza-marianska.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy przesyłać w wersji papierowej na adres Zamawiającego - (pokój nr
8 - Sekretariat) w sposób opisany w pkt. X SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza
Mariańska, pokój nr 8 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii
elektrycznej dla Gminy Puszcza Mariańska i jednostek organizacyjnych.
Numer referencyjny: Z.271.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów
Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do
SIWZ , od chwili podpisania umowy do 31-12-2019 r. Zamawiający działa w imieniu
własnym i jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w
imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. Gmina Puszcza Mariańska zawrze
jedną umowę wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „ZAKUP ENERGII
ELEKTRYCZNEJ”. Obowiązujące umowy nie będą przedłużane i zawarte zostaną nowe
umowy sprzedaży z wyłonionym w drodze przetargu sprzedawcą energii czynnej do
obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. Zamawiający oświadcza, że: - procedura wyboru sprzedawcy energii w formie
przetargu odbywa się po raz kolejny, - będzie posiadał zawarta umowę o
świadczenie usług dystrybucji z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej: PGE
Dystrybucja S.A. (zwanej OSD ), na czas co najmniej do dnia 31.12.2019r.
umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej , - posiada umowę kompleksową sprzedaży
energii elektrycznej i świadczenia usługi dystrybucji dla 21 PPE, zawartą z PGE
Obrót S.A. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. - wyłonionemu w postępowaniu
Sprzedawcy, udostępni dane o PPE w formie elektronicznej. Szacunkowe
zapotrzebowanie na energię elektryczną do obiektów Zamawiającego w okresie do
31-12-2019 r. wynosi 1 990 613 kWh (zał. Nr 1 do SIWZ). Faktyczna ilość
pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana
na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych obiektów. Wykonawcy nie
będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez
„Zamawiającego” szacowanej ilości energii elektrycznej. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym
integralną część niniejszej SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
09300000-2 |
09000000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2019-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiajacy określa następujące warunki udziału w
niniejszym postępowaniu : a) w zakresie kompetencji lub uprawnień do
prowadzenia określonej działalności zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli
wykaże, że: - posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu
Regulacji Energetyki, - posiada zawartą obowiązującą umowę z lokalnym
Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której można
prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej
tego OSD do obiektów Zamawiającego; Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku
poprzez złożenia oświadczenia o posiadaniu umowy z OSD.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: c) w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Wykonawca spełni warunek ,
jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP oraz Wykonawca złoży oświadczenie, że
minimalny roczny obrót za rok 2017 w zakresie dostawy energii wynosił co
najmniej 500 000 zł (Zał. nr 10).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w zakresie posiadania zdolności technicznych lub
zawodowych: - Wykonawca spełni warunek jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy
PZP.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, Wykonawca jest
zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) pisemne oświadczenie
wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone wg załącznika nr
4 do SIWZ; 2) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w
zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki; 3) oświadczenie, że na dzień składania oferty wykonawca posiada
umowę z PGE Dystrybucja S.A. obowiązującą co najmniej do 31-12-2019 roku,
umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci
dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. do wszystkich obiektów Zamawiającego i jego
jednostek organizacyjnych , złożone zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ; 4)
oświadczenie wykonawcy lub inny dokument potwierdzający, że minimalny roczny
obrót za rok 2017 w zakresie dostawy energii wynosił co najmniej 500 000 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone wg załącznika nr 4 do SIWZ; 2) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 3) oświadczenie, że na dzień składania oferty wykonawca posiada umowę z PGE Dystrybucja S.A. obowiązującą co najmniej do 31-12-2019 roku, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. do wszystkich obiektów Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych , złożone zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ; 4) oświadczenie wykonawcy lub inny dokument potwierdzający, że minimalny roczny obrót za rok 2017 w zakresie dostawy energii wynosił co najmniej 500 000 zł. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, złożone wg załącznika nr 6 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 7 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.2.2), 3) , 4) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Dokumenty, o których mowa w pkt VI.3.1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokumenty , o których mowa w pkt VI.3.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów wraz z ofertą dokumenty wymienione w pkt V.4. SIWZ 6.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 7.Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela wykonawcy. Na ofertę składają się dokumenty wskazane w dziale VI oraz niżej wymienione załączniki a) formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę – wg zał. nr 2 b) formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – wg zał. nr 3 c) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych d) oświadczenie minimalnym rocznym obrocie za rok 2017 – wg zał. nr 10
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku : 1)
wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy, które są korzystne dla Zamawiającego; 2) w przypadku ustawowej zmiany
opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym – cena jednostkowa netto
(tj. cena bez podatku VAT) podana w formularzu cenowym będzie zmieniona zgodnie
z ustawową stawką podatku akcyzowego ; 3) w przypadku ustawowej zmiany stawki
podatku VAT lub ustawowej zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem
akcyzowym cena jednostkowa brutto będzie podlegała zmianie zgodnie z
obowiązująca stawka podatku VAT lub podatku akcyzowego; 4) gdy Wykonawcę ma
zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia,
upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego
przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą
innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego
zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) gdy zmiany, niezależnie od
ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art.144 ust.1e ustawy PZP; 6) gdy
łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia
określonej pierwotnie w umowie, 7) zmiany ilości punktów poboru energii
wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy, przy czym zmiana ilości punktów poboru
energii elektrycznej wynikać może np. z likwidacji punktu poboru, zmiany stanu
prawnego punktu poboru, zmiany w zakresie odbiorcy, zaistnienia przeszkód
prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany
sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających
rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów. Zwiększenie ilości punktów poboru
lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych,
które zostały ujęte w SIWZ oraz Załączniku nr 1. W przypadku zwiększenia liczby
PPE, rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać zgodnie z
postanowieniami niniejszej umowy w szczególności w zakresie ceny jednostkowej
za energię elektryczną. Powyższa zmiana umowy będzie dokonywana na podstawie
zmiany załącznika nr 1 do umowy bez konieczności renegocjowania pozostałych
warunków umowy, 8) zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej do
poszczególnych punktów poboru, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności
niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany
sprzedawcy lub procesu rozwiązania dotychczasowych umów
kompleksowych/sprzedaży, 9) zmiany ilości energii elektrycznej do +/- 15 %,
zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla
Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen
określonych w dokumentacji przetargowej oraz niniejszej umowie, 10) zmiany
łącznego wynagrodzenie brutto Wykonawcy określonego w §5 ust.5 umowy, o ile
zajdą okoliczności (łącznie lub rozdzielnie) opisane powyżej wpływające na
wysokość tego wynagrodzenia. 2.Zmiana umowy wymaga sporządzenia przez Strony
umowy aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3.Zmiana umowy skutkuje
zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie
zawarcia aneksu do umowy, o którym mowa w ust. 2. 4. Obowiązek wykazania wpływu
zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2,3 i 10 na koszt wykonania zamówienia
należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez
Zamawiającego. 5. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt
2, 3 i 10 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie
publiczne w zakresie płatności. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące
uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia
Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany
wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego
a wpływem zmiany wysokości podatku VAT lub akcyzowego na kalkulacje ceny
ofertowej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-02-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
ZATWIERDZIŁ:
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Stania
Puszcza Mariańska, dnia 24.01.2018 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2018-01-24
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-01-24 14:58:14
- Liczba odsłon: 489
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: