Wersja archiwalna 2016-06-20 14:00:34
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
Puszcza
Mariańska: Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynkach O.S.P. Waleriany i
Szkoły Podstawowej w Michałowie oraz na terenie Gminnego Ośrodka Zdrowia w
Puszczy Mariańskiej
Numer ogłoszenia: 93781 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: 
| 
   V  | 
  
   zamówienia
  publicznego  | 
 
| 
   zawarcia
  umowy ramowej  | 
 |
| 
   ustanowienia
  dynamicznego systemu zakupów (DSZ)  | 
 
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Puszcza Mariańska , ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska,
woj. mazowieckie, tel. 046 831-81-69, faks 046 831-81-18.
- Adres strony internetowej
     zamawiającego:
     www.puszcza-marianska.pl
 
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynkach
O.S.P. Waleriany i Szkoły Podstawowej w Michałowie oraz na terenie Gminnego
Ośrodka Zdrowia w Puszczy Mariańskiej.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynkach O.S.P. Waleriany i Szkoły
Podstawowej w Michałowie oraz na terenie Gminnego Ośrodka Zdrowia w Puszczy
Mariańskiej, w następującym zakresie: 1. W budynku Ochotniczej Straży Pożarnej
w Walerianach: - wykonanie różnych prac murarsko tynkarskich oraz rozbiórkowych
wewnątrz budynku, - montaż instalacji wod-kan w pomieszczeniu kuchennym, -
wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wewnętrznej, - wymiana
stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie sufitów podwieszonych i obudowy
elementów konstrukcyjnych z płyt gipsowo-kartonowych, - malowanie ścian i
sufitów wewnątrz budynku, - wykonanie posadzek z płytek gres, - rozbiórka i
wykonanie nowych schodów zewnętrznych i podestu. 2. W budynku Szkoły
Podstawowej w Michałowie: - wymiana stolarki drzwiowej - drzwi wejściowych do
budynku, -wykonanie posadzki z wykładziny oraz obudowa elementów
konstrukcyjnych z płyt gipsowo-kartonowych na korytarzu pierwszego piętra. 3.
Na Terenie Gminnego Ośrodka Zdrowia w Puszczy Mariańskiej: - wykonanie remontu
chodnika na terenie posesji, polegającego na wymianie nawierzchni z płyt
chodnikowych betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej wraz z
podbudową oraz wymianie obrzeży chodnikowych. Szczegółowy zakres przedmiotu
zamówienia określa przedmiar robót stanowiący Załacznik nr 7 do SIWZ.
II.1.5) 
| 
   V  | 
  
   przewiduje
  się udzielenie zamówień uzupełniających:  | 
 
- Określenie przedmiotu oraz
     wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
 - Zamawiający na podstawie art.
     67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie
     uzupełniające
 
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.22-2, 45.26.23.11-4,
45.26.23.21-7, 45.26.25.00-6, 45.26.26.50-2, 45.26.26.60-5, 45.31.10.00-0,
45.32.00.00-6, 45.33.12.10-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.14-6, 45.42.11.25-6,
45.42.11.46-9, 45.43.11.00-8, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9,
45.23.32.22-1.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie żąda wpłaty wadium
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
     wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
     nakładają obowiązek ich posiadania
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
 - III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że Wykonawca
      spełnił ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać
      będzie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania
      przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ oraz
      jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem: co najmniej 2 robót
      remontowo-budowlanych, o wartości minimum 100 000,00 zł każda oraz co
      najmniej 2 robót związanych z budową chodników z kostki brukowej, o
      wartości minimum 20 000,00 zł każda.
 - III.3.3) Potencjał techniczny
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
 - III.3.4) Osoby zdolne do
     wykonania zamówienia
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
 - III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
     finansowa
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
 
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
     robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
     terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
     a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
     z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z
     załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy
     roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy
     zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
     ukończone;
 
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
     o braku podstaw do wykluczenia;
 - aktualny
     odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
     działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
     rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
     oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
     miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
     udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 - aktualne
     zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
     wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
     przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
     zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
     organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
     składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
     zamówienia albo składania ofert;
 - aktualne
     zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
     Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
     zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
     potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
     rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
     decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
     upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
     postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 - aktualną
     informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
     ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
     upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
     postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 - aktualną
     informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
     ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
     terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
     udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 - wykonawca
     powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
     na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
     zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
     wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
 
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,
że:
- nie
     otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
     wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
     dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
     składania ofert;
 - nie
     zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
     zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
     rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
     decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
     upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
     postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 - nie
     orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
     wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
     dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
     składania ofert;
 
III.4.3.2)
- zaświadczenie
     właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
     zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
     24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
     terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
     udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
     podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
     dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
     informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
 - 2 - Okres gwarancji - 3
 
IV.2.2) 
| 
      | 
  
   przeprowadzona
  będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:   | 
 
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana
terminu zakończenia robót w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych
-termin zakończenia robót ulegnie przesunięciu o okres wykonywania robót
dodatkowych ustalonych odrębną umową ; 2) w przypadku wcześniejszego wykonania
przedmiotu zamówienia -termin wykonania umowy ulega odpowiedniemu skróceniu ;
3) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku ograniczenia zakresu robót
przez Zamawiającego - wynagrodzenie zostanie zmniejszone o wartość robót,
których zakres ograniczono, zgodnie z kosztorysem ofertowym. 4) w zakresie
podwykonawstwa - w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej
części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego
lub powierzenie z ważnych przyczyn robót innemu podwykonawcy niż wskazany w
umowie.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.puszcza-marianska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska 96-330 Puszcza Mariańska, ul. Stanisława
Papczyńskiego 1, pokój nr 21.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 09:00, miejsce:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska 96-330 Puszcza Mariańska, ul. Stanisława
Papczyńskiego 1, pokój nr 8 (sekretariat).
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
                                                                             Wójt Gminy Puszcza Mariańska
                                                                                        Michał
Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
 - Data udostępnienia w BIP: 2016-06-20
 - Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
 - Data ostatniej aktualizacji: 2016-06-20 14:00:34
 - Liczba odsłon: 1073
 - wróć do wersji akturalnej
 - Historia dokumentu: