Wersja archiwalna 2012-07-04 14:17:22
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: F.271.1.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Puszcza Mariańska
Opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.200.000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście złotych ) dla Gminy Puszcza Mariańska z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na rok 2012.
Zadanie ,o którym mowa wyżej jest zapisane w budżecie gminy na 2012 rok ,a Rada Gminy w Puszczy Mariańskiej w uchwale nr XIX/106/2012 z dnia 13.06.2012 rok upoważniła Wójta Gminy do zaciągnięcia kredytu. Kredyt jest przeznaczony na inwestycje drogowe
Rodzaj zamówienia – usługi
Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.11.30.00-5
Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2012r.
Data przekazania ogłoszenia: 04.07.2012r
Zamawiający na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych nie przewiduje zamówienia uzupełniającego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
» Za spełnienie warunku posiadania uprawnień, Zamawiający uzna posiadanie przez
Wykonawcę zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest
udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia
II. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą
wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. Oferta wykonawcy wykluczonego z postępowania zostanie
uznana za odrzuconą. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Zawiadamiający
zawiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców biorących udział w przedmiotowym
postępowaniu, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
IV. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumentów na zasadzie
,, spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie
wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanej usługi bankowej.
I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące
oświadczenia i dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt
2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy Pzp (zał. nr 3 do niniejszej SIWZ),
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składowania ofert;
3) Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na
ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt. 4—8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert;
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz
doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć
następujące dokumenty: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.
1) Wszystkie dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osób uprawnione do
podpisania oferty z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.
2) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są do oferty wraz z tłumaczeniem na
język polski przez tłumacza przysięgłego.
3) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie w przypadku, gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi
uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
4) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o
których mowa w niniejszej SIWZ.
5) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego
przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem
rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.
6) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on
zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
7) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów – załączników.
Wszystkie pola i pozycje tych wzorów powinny być wypełnione, a w szczególności muszą
zawierać wszystkie wymagane informacje i dane. Nie dopuszcza się składania alternatywnych
co do treści i formy dokumentów.
III. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej
podmioty gospodarcze (konsorcja, spółki cywilne):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w
prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający żąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy
regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym
termin, jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami
ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców
winno być dołączone do oferty.
4) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i inne informacje wymienione w
punktach: 6.1 ppkt 2) i 3), 6.2 ppkt 1), 2), 3), 4), 5) dla każdego partnera osobna, pozostałe,
składane są wspólnie.
IV. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w:
a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) składa dokument lub dokument, wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokument dotyczą w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych,
d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu
ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem
składania ofert.
2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio
miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania – wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 1 ppkt. a), b), c), d).
V. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych
1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne za wyjątkiem
informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.
2) Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, Wykonawca wydziela lub oznacza w
wybrany przez siebie sposób.
3) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które
w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek.
Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem
niepodlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez
składającego ofertę.
4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych
aktów prawnych, w tym m. in. Z zapisu art. 86 ust.4 ustawy Pzp.
5) Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r.
Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się
nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne,
organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co
do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności.
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.23
Termin składania ofert: do dnia 30.07.2012 r. do godz. 9:45
Termin otwarcia ofert: dnia 30.07..2012r godz.10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2012-07-04
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-04 14:17:22
- Liczba odsłon: 888
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: