Wersja archiwalna 2012-07-04 14:17:22

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: F.271.1.2012                                                                  

OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU  
Tytuł postępowania 

Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Puszcza Mariańska

Opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy zadania obejmuje:

Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.200.000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście złotych ) dla Gminy Puszcza Mariańska z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na rok 2012.

Zadanie ,o którym mowa wyżej jest zapisane w budżecie gminy na 2012 rok ,a Rada Gminy w Puszczy Mariańskiej w uchwale nr XIX/106/2012 z dnia 13.06.2012 rok upoważniła Wójta Gminy do zaciągnięcia kredytu. Kredyt jest przeznaczony na inwestycje drogowe

Rodzaj zamówienia – usługi

Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):  66.11.30.00-5

Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia  31.12.2012r.

Data przekazania ogłoszenia: 04.07.2012r

Zamawiający na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych nie przewiduje zamówienia uzupełniającego.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:

I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w

  art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:

  1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy

   prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  » Za spełnienie warunku posiadania uprawnień, Zamawiający uzna posiadanie przez

  Wykonawcę zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych.

  2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

  Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.

  3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania

  zamówienia;

  4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

   Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.

   Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach

   zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru

   prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest

   udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w

  szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do

  oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu    

   zamówienia

II. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą

   wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

III. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na

     podstawie art. 24 ust. 1  Pzp. Oferta wykonawcy wykluczonego z postępowania zostanie    

     uznana za odrzuconą. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Zawiadamiający  

     zawiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców biorących udział w przedmiotowym

     postępowaniu, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

IV. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o

    złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumentów  na zasadzie

  ,,  spełnia – nie spełnia”.

    Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie   

    wykluczeniem  Wykonawcy z postępowania.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanej usługi bankowej.

I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie

zamówienia wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące

oświadczenia i dokumenty:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt

2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.

1 pkt 2 ustawy Pzp (zał. nr 3 do niniejszej SIWZ),

2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że

wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał

przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności

lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie

wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składowania ofert;

3) Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia

Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na

ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem

zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie

w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3

miesiące przed upływem terminu składania ofert;

4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1

pkt. 4—8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem

terminu składania ofert;

5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1

pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania ofert.

II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz

doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz

osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć

następujące dokumenty: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.

1) Wszystkie dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii

poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osób uprawnione do

podpisania oferty z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.

2) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są do oferty wraz z tłumaczeniem na

język polski przez tłumacza przysięgłego.

3) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii

dokumentu wyłącznie w przypadku, gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi

uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

4) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o

których mowa w niniejszej SIWZ.

5) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego

przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem

rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.

6) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on

zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

7) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów – załączników.

Wszystkie pola i pozycje tych wzorów powinny być wypełnione, a w szczególności muszą

zawierać wszystkie wymagane informacje i dane. Nie dopuszcza się składania alternatywnych

co do treści i formy dokumentów.

III. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej

podmioty gospodarcze (konsorcja, spółki cywilne):

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w

prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie

zamówienia publicznego, Zamawiający żąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy

regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym

termin,  jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o

udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,

a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami

ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców

winno być dołączone do oferty.

4) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i inne informacje wymienione w

punktach: 6.1 ppkt 2) i 3), 6.2 ppkt 1), 2), 3), 4), 5) dla każdego partnera osobna, pozostałe,

składane są wspólnie.

IV. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce

zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w:

a)  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma

siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego

likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)  składa dokument lub dokument, wystawione w kraju, w którym ma

siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków,

opłat, lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał

przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej

niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

c)  składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub

administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokument dotyczą w

zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych,

d)  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma

siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu

ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem

składania ofert.

2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub

miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem

zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,

administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio

miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce

zamieszkania – wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 1 ppkt. a), b), c), d).

 

V. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych

1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne za wyjątkiem

informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.

2) Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, Wykonawca wydziela lub oznacza w

wybrany przez siebie sposób.

3) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które

w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek.

Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem

niepodlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez

składającego ofertę.

4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych

aktów prawnych, w tym m. in. Z zapisu art. 86 ust.4 ustawy Pzp.

5) Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r.

Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się

nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne,

organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co

do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności.

Składanie ofert częściowych: nie

Składanie ofert wariantowych: nie

Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:        cena – 100%

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.23

Termin składania ofert:   do dnia 30.07.2012 r. do godz. 9:45

Termin otwarcia ofert: dnia 30.07..2012r  godz.10:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

Wójt Gminy

Michał Staniak

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1277123]

przewiń do góry