Wersja archiwalna 2012-04-27 12:56:29
GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.271.3.2012
OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU   
Tytuł postępowania  
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji drogi w miejscowości 
Stary Łajszczew .
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji drogi
w miejscowości Stary Łajszczew.                
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
- przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 1 520 mb 
   i szerokości 3,0 m
-  wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej standard II,przy grubości 
    po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni 4 560 m2
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane                                                                                   
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony                                                               Wspólny słownik zamówień (CPV):       45.23.31.42-6
Termin wykonania:  od daty zawarcia umowy do dnia 15.09.2012 r                                                                                               Data przekazania ogłoszenia    26.04.2012 r.    
Zamawiający  na   podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy  Prawo  zamówień  publicznych       
przewiduje  zamówienie uzupełniające.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:
1         posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy   prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają  wiedzę i  doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem 
    technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania    zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i   finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły – spełnia/ nie spełnia.
Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.  
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ
- oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22    ust.1 – załącznik Nr 4 do SIWZ;
-oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik Nr.5 do SIWZ
-wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, robót drogowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku
wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat prze upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbioru, oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te roboty drogowe zostały wykonane lub są wykonywane należycie-
załącznik Nr.6 do SIWZ.
Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej jednej referencji.
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-
nie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia. (W celu potwierdzenia, że w/w polisa lub inny
dokument jest opłacony zaleca się dołączenie do w/w dokumentów kserokopii dowodów
ich opłacenia).
Składanie ofert częściowych:     nie      
Składanie ofert wariantowych:   nie
Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy   
Kryteria oceny ofert:        cena – 100% 
Termin związania z ofertą:  30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21
Termin składania ofert:   do dnia 16.05.2012 r. do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: dnia 16.05.2012r  godz.12:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
                                           96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
                                                             Wójt Gminy Puszcza Mariańska
                                                                    Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
 - Data udostępnienia w BIP: 2012-04-27
 - Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
 - Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-27 12:56:29
 - Liczba odsłon: 1081
 - wróć do wersji akturalnej
 - Historia dokumentu: