Wersja archiwalna 2012-04-27 12:56:29
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.271.3.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji drogi w miejscowości
Stary Łajszczew .
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji drogi
w miejscowości Stary Łajszczew.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
- przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 1 520 mb
i szerokości 3,0 m
- wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej standard II,przy grubości
po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni 4 560 m2
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.42-6
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 15.09.2012 r Data przekazania ogłoszenia 26.04.2012 r.
Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych
przewiduje zamówienie uzupełniające.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:
1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły – spełnia/ nie spełnia.
Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ
- oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 – załącznik Nr 4 do SIWZ;
-oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik Nr.5 do SIWZ
-wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, robót drogowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku
wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat prze upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbioru, oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te roboty drogowe zostały wykonane lub są wykonywane należycie-
załącznik Nr.6 do SIWZ.
Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej jednej referencji.
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-
nie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia. (W celu potwierdzenia, że w/w polisa lub inny
dokument jest opłacony zaleca się dołączenie do w/w dokumentów kserokopii dowodów
ich opłacenia).
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21
Termin składania ofert: do dnia 16.05.2012 r. do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: dnia 16.05.2012r godz.12:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2012-04-27
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-27 12:56:29
- Liczba odsłon: 459
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: