Wersja archiwalna 2011-11-17 14:05:08

Ob. 272.1.2011                                                                                          Puszcza Mariańska, 15.11.2011r.

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ MNIEJSZEJ                     NIŻ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST.8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

na dowożenie uczniów z miejscowości Waleriany, Studzieniec, Górki, Korabiewice, Bednary, Stary Łajszczew, Kamion i Michałów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej w okresie od 01. 01. 2012r.                            do 31. 12. 2014 r.

Kod w/g Wspólnego Słownika Zamówień CPV 60.11.20.00-6 (usługi w zakresie publicznego transportu drogowego)

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych : 15.11.2011r.

 

I  NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO: Gmina Puszcza Mariańska,

ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska,                                                       tel. 46 831-81-51 lub 831-81-69,   fax 46 831-81-18
 
II . TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SIWZ:
www.puszcza-marianska.pl

SIWZ wraz z załącznikami można odebrać w Urzędzie Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, pokój nr 20  na pisemny wniosek zainteresowanego.

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI I ZAKRESU ZAMÓWIENIA Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH :

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu uczniów                           z miejscowości Waleriany, Studzieniec, Górki, Korabiewice, Bednary, Stary Łajszczew, Kamion i Michałów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej na podstawie biletów miesięcznych w okresie od 01. 01. 2012r. do 31. 12. 2014 r.

Kurs autobusu odbywać się będzie 2 razy dziennie :

       - dowóz  uczniów do szkoły na godzinę  7:50

       - powrót ok. godz. 15:00

 

Liczba uczniów dowożonych w okresie:

- od 01.01.2012r. do 29.06.2012r. będzie wynosiła ok. 150 osób;

- od 01.09.2012r. do 31.12.2012r. będzie wynosiła ok. 140 osób;

- od 01.01.2013r. do 28.06.2013r. będzie wynosiła ok. 140 osób;

- od 01.09.2013r. do 31.12.2013r. będzie wynosiła ok. 131 osób;

- od 01.01.2014r. do 27.06.2014r. będzie wynosiła ok. 131 osób;

- od 01.09.2014r. do 31.12.2014r. będzie wynosiła ok. 112 osób.

 

Zleceniobiorca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych   
(na podstawie biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób.

Nie przewiduje się możliwości składania oferty częściowej.

V. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ:
 Nie przewiduje się możliwości składania oferty wariantowej.

VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Od 01. 01. 2012r. do 31. 12. 2014r. w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem ferii zimowych

i letnich, dni świątecznych i dni ustawowo wolnych od pracy.

VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy  prawa   nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP,
- posiadanie ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech usług o charakterze  i złożoności porównywalnej z zakresem zadania, przewozem dzieci do szkół przez okres co najmniej 10 miesięcy oraz o wartości rocznej nie mniejszej niż 70 000 zł .
Wykonane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi,  że zostały wykonane należycie, np.: referencje; opinie lub listy polecające.

 3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie            z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca  posiada odpowiedni potencjał techniczny jeśli wykaże się  dysponowaniem co najmniej 2 sprawnymi autobusami o liczbie miejsc nie mniejszej niż 43- nie starszymi niż 2003 rok produkcji.
Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego                    i posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,

 5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,

Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:

1)     przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: „spełnia albo nie spełnia”,

2)     niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą.

6) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy

1. formularz ofertowy złożony według wzoru  - załącznik Nr 1 do SIWZ

2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie  z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 5 do SIWZ;

3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 2 pkt 1ustawy - załącznik Nr 6 do SIWZ;

4. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5. licencja na wykonywanie transportu drogowego osób;

6. pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę;

7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające,    że wykonawca  nie zalega  z opłacaniem podatków  opłat  lub, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem  terminu składania ofert;

8. aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
 lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,   że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert;

9. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (wraz z referencjami, opiniami, listami polecającymi itp.) - załącznik Nr 2 do SIWZ ;

10. wykaz pracowników, którzy wykonywać będą przedmiot umowy, z wyszczególnieniem posiadanych przez nich kwalifikacji – załącznik Nr 3 do SIWZ ;

11. wykaz pojazdów samochodowych przy pomocy których Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy – załącznik nr 4 do SIWZ;

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

 

VIII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


 IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Cena brutto – 100%

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Puszcza Mariańska, 96-330 Puszcza Mariańska,  ul. Stanisława Papczyńskiego 1,
do dnia 24.11.2011r. godz. 11.00

 

XI. TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:
Otwarcie ofert nastąpi  24.11.2011r. godz.11.30  w Sali USC Urzędu Gminy Puszcza Mariańska (pokój nr 3),  96-330 Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1

 

XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
 Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od daty składania ofert


XIII. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ:
Nie przewiduje się.


XIV. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie dotyczy.


XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie dotyczy.

XVI. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z OFERENTAMI:

Aleksandra Wójcicka – 46 831-81-51 lub 831-81-69 wew. 15

Urząd Gminy Puszcza Mariańska, 96-330 Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, pokój nr 20.



 

                                                                                               

                                                                            Wójt Gminy Puszcza Mariańska

 

                                                                                          /-/ Michał Staniak

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-11-17
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-17 14:05:08
  • Liczba odsłon: 507
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292928]

przewiń do góry