Wersja archiwalna 2011-11-17 14:05:08
Ob. 272.1.2011 Puszcza Mariańska, 15.11.2011r.
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ MNIEJSZEJ NIŻ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST.8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
na dowożenie uczniów z miejscowości Waleriany, Studzieniec, Górki, Korabiewice, Bednary, Stary Łajszczew, Kamion i Michałów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej w okresie od 01. 01. 2012r. do 31. 12. 2014 r.
Kod w/g Wspólnego Słownika Zamówień CPV 60.11.20.00-6 (usługi w zakresie publicznego transportu drogowego)
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych : 15.11.2011r.
I NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO: Gmina Puszcza Mariańska,
ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, tel. 46 831-81-51 lub 831-81-69, fax 46 831-81-18
II . TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SIWZ:
www.puszcza-marianska.pl
SIWZ wraz z załącznikami można odebrać w Urzędzie Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, pokój nr 20 na pisemny wniosek zainteresowanego.
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI I ZAKRESU ZAMÓWIENIA Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH :
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu uczniów z miejscowości Waleriany, Studzieniec, Górki, Korabiewice, Bednary, Stary Łajszczew, Kamion i Michałów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej na podstawie biletów miesięcznych w okresie od 01. 01. 2012r. do 31. 12. 2014 r.
Kurs autobusu odbywać się będzie 2 razy dziennie :
- dowóz uczniów do szkoły na godzinę 7:50
- powrót ok. godz. 15:00
Liczba uczniów dowożonych w okresie:
- od 01.01.2012r. do 29.06.2012r. będzie wynosiła ok. 150 osób;
- od 01.09.2012r. do 31.12.2012r. będzie wynosiła ok. 140 osób;
- od 01.01.2013r. do 28.06.2013r. będzie wynosiła ok. 140 osób;
- od 01.09.2013r. do 31.12.2013r. będzie wynosiła ok. 131 osób;
- od 01.01.2014r. do 27.06.2014r. będzie wynosiła ok. 131 osób;
- od 01.09.2014r. do 31.12.2014r. będzie wynosiła ok. 112 osób.
Zleceniobiorca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych
(na podstawie biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób.
Nie przewiduje się możliwości składania oferty częściowej.
V. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ:
Nie przewiduje się możliwości składania oferty wariantowej.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od 01. 01. 2012r. do 31. 12. 2014r. w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem ferii zimowych
i letnich, dni świątecznych i dni ustawowo wolnych od pracy.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP,
- posiadanie ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania, przewozem dzieci do szkół przez okres co najmniej 10 miesięcy oraz o wartości rocznej nie mniejszej niż 70 000 zł .
Wykonane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie, np.: referencje; opinie lub listy polecające.
3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny jeśli wykaże się dysponowaniem co najmniej 2 sprawnymi autobusami o liczbie miejsc nie mniejszej niż 43- nie starszymi niż 2003 rok produkcji.
Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: „spełnia albo nie spełnia”,
2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą.
6) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
1. formularz ofertowy złożony według wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ
2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 5 do SIWZ;
3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 2 pkt 1ustawy - załącznik Nr 6 do SIWZ;
4. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5. licencja na wykonywanie transportu drogowego osób;
6. pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę;
7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
8. aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
9. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (wraz z referencjami, opiniami, listami polecającymi itp.) - załącznik Nr 2 do SIWZ ;
10. wykaz pracowników, którzy wykonywać będą przedmiot umowy, z wyszczególnieniem posiadanych przez nich kwalifikacji – załącznik Nr 3 do SIWZ ;
11. wykaz pojazdów samochodowych przy pomocy których Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy – załącznik nr 4 do SIWZ;
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
VIII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Cena brutto – 100%
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Puszcza Mariańska, 96-330 Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1,
do dnia 24.11.2011r. godz. 11.00
XI. TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:
Otwarcie ofert nastąpi 24.11.2011r. godz.11.30 w Sali USC Urzędu Gminy Puszcza Mariańska (pokój nr 3), 96-330 Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od daty składania ofert
XIII. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ:
Nie przewiduje się.
XIV. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie dotyczy.
XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie dotyczy.
XVI. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z OFERENTAMI:
Aleksandra Wójcicka – 46 831-81-51 lub 831-81-69 wew. 15
Urząd Gminy Puszcza Mariańska, 96-330 Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, pokój nr 20.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
/-/ Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2011-11-17
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-17 14:05:08
- Liczba odsłon: 468
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: