Wersja archiwalna 2011-05-13 12:34:10
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie prac remontowych i budowlanych związanych ze zmianą użytkowania poddasza w budynku na działce nr ew. 627 w Bartnikach |
Opis
Wykonanie prac remontowych, budowlanych i sanitarnych związanych ze zmianą użytkowa-nia poddasza w następującym zakresie: 1. Wymiana ogrodzenia obiektu. 2. Wykonanie prac remontowo-budowlanych na parterze budynku. 3. Wykonanie prac określonych w projekcie budowlanym pt. „Zmiana sposobu użytkowania poddasza budynku na działce nr Ew. 627 w Bartnikach gm. Puszcza Mariańska” (Załącznik nr 8 do SIWZ) obejmujących następujące roboty budowlane: - termomodernizacja budynku, - dobudowa podestu przed wejściem do budynku oraz schodów zewnętrznych, - wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej, - wymurowanie ścianek działowych na poddaszu, - wykonanie izolacji i ocieplenia poddasza, - wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ścianach murowanych poddasza, oraz tynków z płyt gipsowo-kartonowych na sufitach i ścianach skośnych, - wymiana drzwi zewnętrznych oraz obsadzenie nowej stolarki drzwiowej w pomieszcze- niach poddasza, - wykonanie posadzek na poddaszu wraz z warstwami podkładowymi i izolacyjnymi. - malowanie ścian i sufitów - wykonanie robót inst. ciepłej i zimnej wody oraz inst. sanitarnej wraz z wyposażeniem, Pełny zakres rzeczowy zadania zawarty w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewi-duje zamówienie uzupełniające. |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45222650-2; 45233222-1; 45261910-6; 45262300-4; 45262420-1; 46262520-2; 45320000-6; 45324000-4; 45330000-9; 45340000-6; 45421114-6; 45421124-9; 45422000-2; 45430000-0; 45442100-8.
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 30.09.2011 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 12.05.2011 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta- wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz dyspo- nują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1/ formularz ofertowy złożony według wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ 2/ kosztorys ofertowy 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wysta- wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 4/ jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wyko- nawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 5/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma- nie w całości wykonania decyzji-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad- czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7/ oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicz- nych - załącznik Nr 3 do SIWZ 8/ Uprawnienia budowlane w branży budowlanej oraz sanitarnej pracownika nadzoru do kie- rowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia spełniające wymogi art.12 ustawy z 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę). 9/ oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu - załącznik Nr 4 do SIWZ 10/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego – załącznik nr 6 do SIWZ 11/wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty, na rzecz których roboty były wykonywane. – załącznik nr 5 do SIWZ Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 27.05.2011 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2011-05-13
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-13 12:34:10
- Liczba odsłon: 496
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: