Wersja archiwalna 2011-03-09 15:26:50
Puszcza Mariańska, dnia 08.03.2011r.
Gmina Puszcza Mariańska
ul. Stanisława Papczyńskiego 1,
96-330 Puszcza Mariańska
województwo mazowieckie,
tel. (46) 831 81 51, faks (46) 831 81 18
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nasz znak: GKZK.271.1.2011
Wójt Gminy Puszcza Mariańska, działając w imieniu Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn. ,,Wykonanie inwentaryzacji zasobów azbestowych na terenie gminy Puszcza Mariańska wraz z ich oceną stanu i stopniem pilności usunięcia w/w wyrobów oraz opracowanie programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Puszcza Mariańska wraz z oceną efektu ekologicznego programu”. Zamówienie będzie udzielone bez stosowania ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010.113.759, z późn. zm.) - na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.
I. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie inwentaryzacji zasobów azbestowych na terenie gminy Puszcza Mariańska wraz z ich oceną stanu i stopniem pilności usunięcia w/w wyrobów oraz opracowanie programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Puszcza Mariańska wraz z oceną efektu ekologicznego programu.
Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu w 4 egz. w wersji papierowej i w 3 egz. w wersji elektronicznej.
- Zakres zamówienia obejmuje:
1) przeprowadzenie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Puszcza Mariańska wraz z oceną stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania
2) przeprowadzenie inwentaryzacji poprzez sporządzenie spisu z natury oraz na podstawie informacji uzyskanych przez Wykonawcę od właścicieli lub zarządców nieruchomości, pracownicy Wykonawcy są zobowiązani odwiedzić wszystkie nieruchomości na terenie gminy,
§ dla każdego obiektu, w którym znajdują się wyroby zawierające azbest należy przeprowadzić ocenę stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004r. Nr 71, poz. 649),
§ kartę oceny wg załącznika nr 1 do ww. rozporządzenia należy sporządzić w dwóch egzemplarzach – jeden dla właściciela/zarządcy nieruchomości, drugi dla Zamawiającego,
§ podczas przeprowadzania inwentaryzacji wykonawca zbierze informacje od właścicieli lub zarządców nieruchomości na temat terminu planowanego usunięcia wyrobów zawierających azbest,
§ dane uzyskane z inwentaryzacji z danymi na temat stanu pilności i planowanego terminu usunięcia należy przedłożyć Zamawiającemu w formacie .xls
3) opracowanie Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Puszcza Mariańska wraz z oceną efektu ekologicznego programu. Układ i zawartość programu należy opracować w konsultacji z Zamawiającym. Program ma zawierać m.in. aktualne dane na temat możliwości źródeł finansowania działań związanych z usuwaniem azbestu.
- Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 12.10.2011r.
- Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Justyna Więch, Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej, pokój nr 10, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, tel. (46) 831 81 51, e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl . Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
II. Przygotowanie i składanie ofert
- Cenę ofertową należy podać na formularzu ofertowym sporządzonym wg załącznika nr 1, podpisanym przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty przeprowadzenia spisu z natury i oceny stanu wyrobów zawierających azbest.
- Do oferty należy załączyć:
- oświadczenie według załącznika nr 2
- wykaz wykonanych usług wg załącznika nr 3. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykazali wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu programu usuwania azbestu wraz z inwentaryzacją lub jednej usługi polegającej na inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest z terenu gminy.
- dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie.
- oświadczenie według załącznika nr 2
- Wszystkie dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Oferty należy składać do dnia 15.03.2011r. do godziny 15:00