Wersja archiwalna 2021-11-04 14:59:28

Znak: GOPS/341/4/2010

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

 

Puszcza Mariańska:Wykonywanie w roku 2011 usług  opiekuńczych zwykłych z zadań własnych gminy oraz  specjalistycznych usług opiekuńczych z zadań zleconych gminie na podstawie art.50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 Nr 175 , poz. 1362 z późn. zm.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Puszczy Mariańskiej,  w miejscu zamieszkania podopiecznego”

 

 

ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, do kontaktów: Ewa Śledź, ul. Plac Tadeusza Kościuszki 2 , 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, tel. 046 831-87-49,    ogólny adres internetowy: www.puszcza-marianska.pl

 

2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: tak jak w pkt I.1).

 

3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: tak jak w pkt I. 1).

 

4) Adres, pod który należy przesyłać oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej ul. Plac Tadeusza Kościuszki 2, 96-330 Puszcza Mariańska,

 

5) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonywanie w roku 2011 usług  opiekuńczych zwykłych z zadań własnych gminy oraz  specjalistycznych usług opiekuńczych z zadań zleconych gminie na podstawie art.50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. 2009 r. Nr 175, poz. 1362 z późn. zm.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Puszczy Mariańskiej,  w miejscu zamieszkania podopiecznego”

 

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługa; Główne miejsce świadczenia usług: gmina Puszcza Mariańska

 

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

 

1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest  wykonywanie usług  opiekuńczych na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U.  z 2009 r.  Nr 175 , poz. 1362 z późn. zm.) dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Puszczy Mariańskiej,  w miejscu zamieszkania podopiecznego. Usługi będące przedmiotem zamówienia obejmują usługi opiekuńcze zwykłe z zadań własnych gminy i specjalistyczne usługi opiekuńcze z zadań zleconych gminie.

 

Przez usługi opiekuńcze rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznego GOPS Puszcza Mariańska , w miejscu jego zamieszkania , polegających w szczególności na:

-          zaspokajaniu podstawowych , codziennych potrzeb życiowych podopiecznego,

-          podstawowej opiece higieniczno-sanitarnej nad podopiecznym,

-          pielęgnacji , dokonywaniu zakupów , załatwianiu spraw osobistych podopiecznego,

-          pomocy w utrzymaniu przez podopiecznego więzi ze środowiskiem

-          rehabilitacja fizyczna ,

-          usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie

-          wspieranie psychologiczno-pedagogiczne i edukacyjno-terapeutyczne ,

-          wykonywanie innych czynności na rzecz podopiecznego , wynikających z rozeznania potrzeb w środowisku podopiecznego,

-          zapewnieniu kontaktów podopiecznego z otoczeniem.

 

1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): 85312000-9 – Usługi opieki społecznej nie obejmujące miejsc noclegowych.

 

1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: wykonywanie usług opiekuńczych w rozmiarze 14.000 godzin w okresie trwania umowy.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2011; data zakończenia: 31.12.2011

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) Warunki dotyczące udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu:

1.       O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy i :

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zmówienia

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4)       nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn określonych w art.24 ust.1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia -nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składając ofertę ( na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji ) dołącza do niej  następujące dokumenty:

 

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy  zgodnie

   z drukiem załączonym do specyfikacji (załącznik Nr 2)

2.Aktualny odpis z właściwego rejestru , w którym wykonawca jest wpisany albo aktualne

   zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6

   miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika  urzędu skarbowego oraz właściwego

   oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia

   Społecznego  potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat

   i składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub

   rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji

   właściwego  organu  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu

   składania ofert.

4.Informację o ilości godzin wykonywanych , w ramach zamówienia publicznego ,  usług

   opiekuńczych w roku 2008 i 2009 z podaniem ich wartości dat wykonania i odbiorców,

   przy czym wymagane jest aby ilość ta była nie mniejsza niż 11 000 godzin usług dla

   każdego wymaganego roku. Informację należy sporządzić według wzoru (załącznik Nr 3).

   Do informacji tej należy załączyć dokument potwierdzający jakość i  świadczenie przez

   wykonawcę w 2008 i 2009 roku  usług w ilości  wymaganej , wystawiony przez

   zleceniodawcę tych usług.

5.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich

   kwalifikacji . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez

   pracowników wykonawcy kwalifikacji do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz

   potwierdzające , że pracownicy posiadają co najmniej roczny staż pracy przy wykonywaniu

   usług opiekuńczych.

   Za pracowników posiadających wymagane kwalifikacje zamawiający uważać będzie tych ,

   którzy posiadają co najmniej przeszkolenie w zakresie wykonywania usług opiekuńczych .

   Wykaz  należy sporządzić według wzoru (załącznik Nr 4).

   Uwaga!!! Wykonawca musi dysponować co najmniej 3 pracownikami posiadającymi 

   kwalifikacje lub spełniającymi warunki określone w §  3 rozporządzenia Ministra 

   Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie rodzajów specjalistycznych 

   usług opiekuńczych oraz kwalifikacji osób świadczących takie usługi dla osób z  

   zaburzeniami psychicznymi, zasad i trybu ustalania i pobierania opłat za te usługi , jak

   również warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat (Dz.U. z 2005r. Nr

   189, poz. 1598 z późn. zm.)

6. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (załącznik nr 5)

7.Informację banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy ,

   potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową

   wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

   ofert.

 

 

PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1)   Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1)       Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena-80%

                                          doświadczenie – 20%

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

2)       Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Siedziba zmawiającego, strona internetowa: www.puszcza-marianska.pl

3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28-12-2010r.  do  godziny 900 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej  ul. Plac Tadeusza Kościuszki 2        pokój Nr 3.

3.3) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.4) Termin związania ofertą: 30 dni

3.5) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28-12-2010, godzina 915 , Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej  ul. Plac Tadeusza Kościuszki 2 pokój Nr 6

 

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: ………………………………….

 

 

 

                                                                                                               Kierownik Gminnego Ośrodka

                                                                                                     Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej

                                                                                                                                 Ewa Śledź

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2021-11-04
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-11-04 14:59:28
  • Liczba odsłon: 283
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1277250]

przewiń do góry