Wersja archiwalna 2010-12-07 15:56:20
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Jednorazowa dostawa oleju opałowego do kotłowni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariańska, w ilości 30 000 litrów. |
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na koszt Wykonawcy oleju opałowego , w temperaturze referencyjnej plus 15º C, do kotłowni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariańska, w ilości 30 000 litrów. Zamawiany olej opałowy musi spełniać następujące wymagania: - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg - zawartość siarki nie większa niż 0,20 %/m/m - gęstość w temperaturze 15°C, nie wyższa niż 0,86g/ml - temperatura zapłonu, nie niższa niż 56°C, - zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg |
Rodzaj zamówienia : dostawa
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 23.12.21.00-9
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 23.12.2010r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 07.12.2010r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta- wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz dyspo- nują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Dokumenty wymagane: 1/ formularz ofertowy złożony według wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wysta- wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3/ jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wyko- nawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 4/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma- nie w całości wykonania decyzji-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad- czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8/ oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicz- nych - załącznik Nr 3 do SIWZ 9/ oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu - załącznik Nr 4 do SIWZ 10/ wykaz posiadanego sprzętu specjalistycznego, niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik Nr 5 do SIWZ 11/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw oleju opałowego przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw wystawionych przez podmioty na rzecz których dostawy były wykonywane - za- łącznik Nr 6 do SIWZ Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej dwóch referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert:
cena – 100 %
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 15.12.2010 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2010-12-07
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-12-07 15:56:20
- Liczba odsłon: 746
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: