Wersja archiwalna 2010-12-02 15:16:12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Puszcza Mariańska: wykonywanie, dostarczanie i wydawanie w 2011 roku gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Michałowie, Szkoły Podstawowej w Walerianach, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej oraz Filii w Korabiewicach, Filii w Starym Łajszczewie, Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Bartnikach, dla których organem założycielskim jest Gmina Puszcza Mariańska.
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, do kontaktów: Anna Dziekańska, ul. Plac Tadeusza Kościuszki 2 , 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, tel. 046 831-87-49, ogólny adres internetowy: www.puszcza-marianska.pl
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: tak jak w pkt I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: tak jak w pkt I. 1).
4) Adres, pod który należy przesyłać oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej ul. Plac Tadeusza Kościuszki 2, 96-330 Puszcza Mariańska,
5) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Posiłki szkolne
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie, dostarczanie i wydawanie w 2011 roku gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Michałowie, Szkoły Podstawowej w Walerianach, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej oraz Filii w Korabiewicach, Filii w Starym Łajszczewie, Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Bartnikach, dla których organem założycielskim jest Gmina Puszcza Mariańska.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługa; Główne miejsce świadczenia usług: gmina Puszcza Mariańska
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonywanie, dostarczanie i wydawanie w 2010 roku gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Michałowie, Szkoły Podstawowej w Walerianach, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej oraz Filii w Korabiewicach, Filii w Starym Łajszczewie, Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Bartnikach, dla których organem założycielskim jest Gmina Puszcza Mariańska.
1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): 55321000-6 – Usługi przygotowania posiłków:
55524000-9 – Usługi dostarczania posiłków do szkół
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1.Całkowita wielkość lub zakres: zamówienie przewiduje zakup około 16 000 posiłków jednodaniowych dla około 80 osób w okresie obowiązywania umowy.
2.2.Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające maksymalnie do 500 posiłków .
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2011; data zakończenia: 31.12.2011
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
Oznacza to , że o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zmówienia
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
3) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa ofertę na druku stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji i dołącza do niej następujące dokumenty:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji (załącznik Nr 2)
- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ustawy zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji (załącznik Nr 3)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, w którym wykonawca jest wpisany albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę środkiem transportu do przewozu posiłków (załącznik nr 4), dla którego Wykonawca posiada decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci.
- Bieżącą opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego , potwierdzającą, że Wykonawca spełnia określone wymogi w zakresie świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia.
- Zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 5) jako znak akceptacji warunków, na których zamawiający zleci wykonanie zamówienia publicznego.
- Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym rodzaju i charakterze do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał już co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i charakterem usłudze będącej przedmiotem zamówienia oraz by dla każdej z usług określonych w wykazie załączył dokumenty wystawione przez odbiorcę tych usług , z których będzie wynika wartość , ilość usług oraz , że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje).
- Oświadczenie Wykonawcy, iż uzgodnił z dyrektorami szkół warunki, na których szkolne stołówki zostaną udostępnione do korzystania przez Wykonawcę w okresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz że warunki te zostały uwzględnione w cenie złożonej oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7.
PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena 100%
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
2) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Siedziba zmawiającego, strona internetowa: www.puszcza-marianska.pl
3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10-08-2010r. godzina 1000.
3.3) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.4) Termin związania ofertą: 30 dni
3.5) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10-12-2010, godzina 915 , Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej ul. Plac Tadeusza Kościuszki 2 pok. Nr 6
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 2010.12.02
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej
Ewa Śledź
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2010-12-02
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-12-02 15:16:12
- Liczba odsłon: 485
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: