Wersja archiwalna 2010-07-02 11:02:35

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

Nasz znak: I.341/8/2010                                                                  

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Tytuł postępowania                                                                                                                     Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska sportowego do koszykówki przy Szkole Podstawowej w Walerianach.                                                                                                                           

Opis przedmiotu zamówienia

-  budowa boiska sportowego do koszykówki o powierzchni 220 m2 (wymiary 20,0 x 11,0 m)  o nawierzchni syntetycznej.                                                                                                                        

Rodzaj zamówienia : roboty  budowlane                                                                                  

 

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):  45.21.22.21-1

 

Termin wykonania:    jednego  miesiąca od dnia podpisania umowy                                                                                              

 

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 01.07.2010 r

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

3/dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 

   zamówienia. 

4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”. 

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania. 

Zamawiający odrzuca ofertę , jeżeli zachodzi jedna z okoliczności określonych w art.89 ustawy.

 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

    -    formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr.1 do SIWZ

    -    wzór kosztorysu ofertowego – załącznik nr.3 do SIWZ     

-          aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

-          jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

-          aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  -  aktualną   informację   z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  

     zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia

      osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej 

      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

          wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane

          prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

          wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

          przed upływem  terminu składania ofert,

-          aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie

lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

-          oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

     -    wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i   urządzeń,którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 

  Wykonawca  może polegać  na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 

          osobach zdolnych do  wykonania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych innych  

          podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   

 Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,  iż 

  będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  a  w

 szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie   tych   podmiotów

   do  oddania   mu   do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich

           przy wykonywaniu zamówienia.

-          wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto i brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

-          atest PZH dopuszczający stosowanie oferowanej nawierzchni syntetycznej na zewnątrz 

      w obiektach sportowych.

 

Składanie ofert częściowych:     nie                                                                                   

 

Składanie ofert wariantowych:   nie                                                                                       

 

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy                                                                         

 

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena                                                                          

 

Termin związania z ofertą:  30 dni                                                                                         

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

 

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21                                         

 

Termin składania ofert:   do dnia 16.07.2010 r do godz.10:00                                                

 

Termin otwarcia  ofert:    dnia 16.07.2010 r    godz.10:30                                                   

 

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                         96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

 

         

 

                            WÓJT  GMINY    PUSCZA MARIAŃSKA

 

                                                                                   MICHAŁ STANIAK
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1292924]

przewiń do góry