Wersja archiwalna 2010-05-25 13:09:41
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji odnowy i rozwoju wsi Puszcza Mariańska. Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające. |
Opis
Wykonanie robót budowlanych obejmujących obiekty znajdujące się na działkach nr Ew. 116; 164; 151/17 i 183/12 we wsi Puszcza Mariańska, w rejonie ulic: ul. Króla Jana Sobieskiego, ul. Stanisława Papczyńskiego i ul. Sosnowa – w następującym zakresie: 1. Budynek przy ulicy Stanisława Papczyńskiego 2, znajdujący się na działce nr Ew. 151/17: - remont dachu polegający na wymianie pokrycia dachowego z płyt eternitowych na pokrycie z blachy cynkowej,wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, - remont elewacji budynku polegający na wymianie odeskowania ścian, - wymiana okładziny schodów zewnętrznych. 2. Budynek przy ulicy Stanisława Papczyńskiego 4, znajdujący się na działce nr Ew. 151/17: - remont dachu polegający na wymianie obróbek blach. rynien i rur spust. z blachy ocynkowanej. - remont schodów zewnętrznych i tarasu polegający na wymianie stopni betonowych i wymianie okładziny. 3. Działka nr Ew. 151/17: - wymiana ogrodzenia działki od strony ulicy Stanisława Papczyńskiego. 4. Remont chodnika przy ulicy Sosnowej w Puszczy Mariańskiej (dz. nr Ew. 164). 5. Remont chodnika przy ulicy Stanisława Papczyńskiego w Puszczy Mariańskiej (dz. nr Ew. 116). 6. Remont chodnika wewnętrznego na działce o nr Ew. 151/17. 7. Budynek Sali Sportowej przy ul. Kr. Jana Sobieskiego 62, znajdujący się na działce nr Ew. 183/12: - remont i odnowienie tynków nakrapianych na elewacji od strony południowej i zachodniej budynku oraz remont wejścia do budynku. - wymiana izolacji w przestrzeni strychowej, wykonanie izolacji z folii pod pokryciem dachowym z blachy, - prace posadzkowe – cyklinowanie posadzki i lakierowanie, - malowanie ścian. |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień ( CPV ): 45.26.19.10-6; 45.26.26.60-5; 45.42.20.00-1; 45.26.23.00-4; 45.32.00.00-6; 45.26.26.50-2; 45.26.19.10-6; 45.26.23.00-4; 45.11.25.00-0; 45.34.00.00-6; 45.23.32.22-1; 45.32.40.00-4; 45.26.21.00-2; 45.22.32.22-1; 45.44.21.00-8; 45.43.21.14-6; 45.42.11.24-9.
Termin wykonania: od zawarcia umowy do dnia 30.11.2010 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 25.05.2010 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych wa-runków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępo-wania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. formularz ofertowy złożony według wzoru – Załącznik Nr 1 do SIWZ 2. kosztorys ofertowy sporządzony według wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odrocze- nie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni- czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzy- manie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane, uprawnienia z branży, która zgodnie z przedmiarem robót będzie przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa 10. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. – Załącznik Nr 5 do SIWZ 11.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie Dysponował Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego – Załącznik Nr 7 do SIWZ 12. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. – Załącznik Nr 6 do SIWZ Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 10.06.2010 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2010-05-25
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-05-25 13:09:41
- Liczba odsłon: 302
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: