Wersja archiwalna 2010-05-10 14:36:13
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi z PCV i z aluminium. Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające. |
Opis
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi z PCV i z aluminium w budynkach: - Budynek komunalny przy ul. Brzozowej 11 w Grabinie Radziwiłłowskiej – łącznie 21,92 m² okien PCV (12 szt) i 2,24 m2 drzwi z aluminium (1 kpl) - Szkoła Podstawowa w Starym Łajszczewie – łącznie 25,10 m² okien PCV (5 szt) - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Puszczy Mariańskiej – łącznie 4,13 m² drzwi wewnętrznych PCV (1 kpl.) - Budynek komunalny przy ul. Stanisława Papczyńskiego 4 w Puszczy Mariańskiej – łącznie 4,22 m² drzwi wejściowych zewnętrznych PCV (1 kpl.) |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.42.11.30-4
Termin wykonania: od zawarcia umowy do dnia 18.06.2010 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 21.04.2010 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. formularz ofertowy złożony według wzoru – Załącznik Nr 1 do SIWZ 2. kosztorys ofertowy sporządzony według wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane, uprawnienia z branży, która zgodnie z przedmiarem robót będzie przedmiotem robót oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa 10.oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. – Załącznik Nr 5 do SIWZ 11.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego – Załącznik Nr 7 do SIWZ 12.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. – Załącznik Nr 6 do SIWZ Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 07.05.2010 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Puszcza Mariańska dnia 10 maja 2010r.
Nasz znak: GK/7102/13/2010
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz wymianę parapetów zewnętrznych, wymianę stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi z PCV i z aluminium
Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych wybrana została oferta Firmy: P.P.H.U. KAMI-BUD, Rętwiny 39, 87-404 Radomin.
Cena oferty wynosi: 24 271,01 zł.
uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 07. 05. 2010r. do godz. 9°° wpłynęło dziesięć ofert.
Oferta nr 1 - złożona przez Firmę:
KULBUD Tadeusz Kuldanek, 05-822 Milanówek, ul. Lasockiego 1, uzyskała 200,58 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę
Oferta nr 2 - złożona przez Firmę:
P.P.H.U. KAMI-BUD, Rętwiny 39, 87-404 Radomin, uzyskała 300,00 punktów w oparciu o ustalo-ne kryterium – cenę
Oferta nr 3 - złożona przez Firmę:
GAL-MONT Sprzedaż i Montaż Art. Budowlanych, 91-341 Łódź, ul. Pojezierska 91, uzyskała 283,11 punkty w oparciu o ustalone kryterium – cenę
Oferta nr 4 - złożona przez Firmę:
EKOMAX Kot Mariusz, 42-130 Wręczyca Wielka, Wręczyła Mała, ul. Długa 123, uzyskała 264,54 punkty w oparciu o ustalone kryterium – cenę
Oferta nr 5 - złożona przez Firmę:
KAL-FAM Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Kalinowski, Kamion 40, 96-330 Puszcza Mariańska, uzyskała 191,76 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę
Oferta nr 6 - złożona przez Firmę:
AKCENT Sp. z o.o. 26-300 Opoczno, ul. Piotrkowska 61K, uzyskała 265,86 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę
Oferta nr 7 - złożona przez Firmę:
P.P.U.H. EKOR-POL Bożena Szuplewska, 96-100 Skierniewice, ul. Senatorska 6, uzyskała 232,41 punkty w oparciu o ustalone kryterium – cenę
Oferta nr 8 - złożona przez Firmę:
IZOPLAST Systemy Okien i Drzwi, Mariusz Szponton, 95-047 Jeżów, ul. Łowicka 58, uzyskała 265,02 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę
Oferta nr 9 - złożona przez Firmę:
Fabryka Okien SPEKTRUM Sp. z o.o. 20-150 Lublin, ul. Ceramiczna 4, uzyskała 261,39 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę
Oferta nr 10 - złożona przez Firmę:
MEGA PLAST Sp.z o.o. 20-387 Lublin, ul. Miętowa 3, uzyskała 248,73 punktów w oparciu o usta-lone kryterium – cenę
Oferta Firmy: P.P.H.U. KAMI-BUD, Rętwiny 39, 87-404 Radomin spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała 300,00 punktów, tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Umowa może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2010-05-10
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-05-10 14:36:13
- Liczba odsłon: 360
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: