Wersja archiwalna 2010-04-28 15:23:31
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie remontów dróg w miejscowościach: Radziwiłłów ul. Środkowa, Bartniki ul.Sportowa, Bartniki ul. Relax, Mrozy ul. Sosnowa, Mrozy ul. Osiedlowa, Mrozy ul. Miła, Michałów, Długokąty, Grabina Radziwiłłowska ul. Polna, Kamion, Huta Partacka-Korabiewice Gmina Puszcza Mariańska |
Opis
W miejscowości Radziwiłłów ul. Środkowa 1. Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 2 590,00 m2. W miejscowości Bartniki ul. Sportowa 1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 190, 00 mb i szerokości 3,50 m. 2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 665,00 m2. W miejscowości Bartniki ul. Relax 1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 190, 00 mb i szerokości 3,50 m . 2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 665,00 m2. W miejscowości Mrozy ul. Sosnowa 1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 456, 00 mb i szerokości 2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 1 368,00 m2. W miejscowości Mrozy ul. Miła 1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 364, 00 mb i szerokości 2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 1 092,00 m2. W miejscowości Mrozy ul. Osiedlowa 1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 396, 00 mb i szerokości 3,50 m 2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 1 386,00 m2. W miejscowości Michałów 1. Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na długości 275,0 m i szerokości 3,60 m. W miejscowości Długokąty 1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 380, 00 mb i szerokości 3,50 m 2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 1 330,00 m2. 3.Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 3 600,00 m2 W miejscowości Grabina Radziwiłłowska ul. Polna 1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 175, 00 mb i szerokości 2,50 m 2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 437,50 m2. 3.Regulowanie studzienek kanalizacyjnych szt.2 o średnicy 1000 mm i 1200 mm. W miejscowości Kamion 1. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 391,55 m2 2.Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 1 186,91 m2 W miejscowości Huta Partacka – Korabiewice 1. Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 1 800,00 m2. W miejscowości Bartniki ul. Spokojna 1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 990, 00 mb i szerokości 3,00 m 2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 2 970,00 m2. W miejscowości Zator 1.Przygotowanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi na długości 650, 00 mb i szerokości 3,00 m 2. Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- bitumicznej standard II, przy grubości 4 cm na powierzchni 1 950,00 m2. Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające. |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.20-7
Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 15.09.2010 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 15.04.2010 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2/ posiadają wiedzę i doświadczenie 3/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „ spełnia - nie spełnia ”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1.formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ 2. wypełniony kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr3 do SIWZ 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 10. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego, 11.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były wykonywane. Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21
Termin składania ofert: do dnia 04.05.2010 r. do godz. 10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Michał Staniak Wójt Gminy
Puszcza Mariańska, dnia 28.04.2010 r
MODYFIKACJA
OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
Dotyczy: ogłoszonego w dniu 15.04.2010 r przetargu nieograniczonego na wykonanie
remontów dróg gminnych w miejscowościach: Radziwiłłów ul. Środkowa, Bartniki
ul. Sportowa, Bartniki ul. Relax, Mrozy ul. Sosnowa, Mrozy ul. Miła, Mrozy
ul. Osiedlowa, Michałów, Długokąty, Grabina Radziwiłłowska ul. Polna, Kamion,
Huta Partacka -Korabiewice, Bartniki ul. Spokojna, Zator
Gmina Puszcza Mariańska
Uprzejmie informuje się, że treść Ogłoszenia o zamówieniu ulega modyfikacji.
Zmianie podlega termin składania ofert z dnia 04.05.2010 r na 05.05.2010 r.
Pozostałe dane nie uległy zmianie.
WÓJT GMINY
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2010-04-28
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-28 15:23:31
- Liczba odsłon: 370
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: