Wersja archiwalna 2009-11-25 18:57:57
Ob.4319/1/11/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o szacunkowej wartości poniżej 133 000 euro.
na dowożenie uczniów z miejscowości Górki, Korabiewice, Bednary, Waleriany, Stary Łajszczew, Kamion i Michałów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej w okresie od 01. 01. 2010r. do 31. 12. 2011 r.
Kod w/g Wspólnego Słownika Zamówień CPV 60000000-8
Gmina Puszcza Mariańska 96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1 na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku /Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm)/
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na dowożenie uczniów z miejscowości Górki, Korabiewice, Bednary, Waleriany, Stary Łajszczew, Kamion i Michałów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej w okresie od 01. 01. 2010r. do 31. 12. 2011 r.
Termin wykonania zamówienia:
01.01.2010 r. – 31. 12. 2011r. w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, dni świątecznych i dni ustawowo wolnych od pracy
Odbiór specyfikacji:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 20 lub na stronie internetowej www.puszcza-marianska.pl
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- formularz ofertowy złożony według wzoru - załącznik Nr.1 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
– aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
– aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- zezwolenie, o którym mowa w art. 18 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym z dnia
6 września 2001r. (Dz.U. z 2004r., Nr 204, poz. 2088 z późn. zm.) ważne przez cały okres
realizacji przedmiotu zamówienia
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 i że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 2 do SIWZ
- wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia;
- wykaz pracowników, którzy wykonywać będą przedmiot umowy, z wyszczególnieniem posiadanych przez nich kwalifikacji – załącznik Nr 3 do SIWZ
- wykaz taboru autobusowego przy pomocy którego wykonawca wykonywać bedzie przedmiot umowy – załącznik Nr 4 do SIWZ.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
Termin składania ofert :
Oferty można składać do dnia 7 grudnia 2009 roku do godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 8 / sekretariat/
Kontakt:
Uprawniona do kontaktów jest:
Aleksandra Wójcicka tel. /0-46/ 831-81-69 lub 831-81-51 w. 15 fax. 831-81-18
Warunki udziału w przetargu:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ust. oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełnienia warunków złożą dokumenty i oświadczenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokonuje oceny złożonych ofert według formuły: spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające.
Kryterium wyboru oferty i ich znaczenie:
l cena brutto - 100 %
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska, dnia 24.11.2009 r. Michał Staniak
Puszcza Mariańska, 25.11.2009r.
Ob.4319/1/11/2009
MODYFIKACJA
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
DOTYCZY: OGŁOSZONEGO W DN. 24.11.2009R. PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA DOWOŻENIE UCZNIÓW Z MIEJSCOWOŚCI GORKI, KORABIEWICE, BEDNARY, WALERIANY, STARY ŁAJSZCZEW , KAMION I MICHAŁÓW DO ZESPOŁU SZKOLNO – PRZEDSZKOLNEGO W PUSZCZY MARIAŃSKIEJ W OKRESIE OD 01.01.2010r. DO 31.12.2011r.
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) Gmina Puszcza Mariańska uprzejmie informuje, że treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ulega modyfikacji.
Zmianie podlega treść umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ , w taki sposób, że z § 7 zostaje wykreślony ust. 6 w brzmieniu „Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy ulega obniżeniu o 1/30 za każdy dzień w danym miesiącu, który jest dla uczniów dniem wolnym od nauki szkolnej.
Pozostała treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje bez zmian.
Wójt Gminy
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2009-11-25
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-25 18:57:57
- Liczba odsłon: 282
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: