Wersja archiwalna 2009-08-27 16:27:42

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Nasz znak: I.341/8/2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego

Opis

Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x2 dla OSP Kamion.

Rodzaj zamówienia : dostawa

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):  34.14.42.10-3

Termin wykonania: 27.10. 2009 r

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 17.08. 2009 r

 

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

 

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

   dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne  

   zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych

   do wykonania zamówienia.

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24

    ust.1 i 2 ustawy.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

 Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy

 z postępowania.

  Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

-      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

       działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,  

       wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

       składania ofert

 -     jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela 

       wykonawcy,należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

    -  oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy

-  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że

       wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane

       prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

       wstrzymanie w  całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

       przed upływem  terminu składania ofert,

-  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

       Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,

       że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub

       społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie

       lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji –  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

- wykaz wykonanych dostaw w ciągu trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o 

  udzielenie zamówienia, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom dostaw, a jeżeli  

  okres prowadzenia  działalności jest krótszy – w tym okresie

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21

Termin składania ofert:   do dnia 25.08.2009 r do godz.11:00

Termin otwarcia  ofert:         dnia 25.08.2009  r      godz.11:20

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

                                                                                                               Wójt Gminy

                                                                                                           Michał Staniak

Puszcza Mariańska, dnia 26.08.2009 r
Nasz znak:I.341/8/2009
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Zamawiający

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

Rodzaj zamówienia: dostawa w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej aktów wykonawczych.
 Przedmiot zamówienia

Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamionie   

Nazwa zamówienia publicznego: przetarg nieograniczony

Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) –  34.14.42.10-3

 Wybór najkorzystniejszej oferty Nr.1 :

        Firmy:   Frank- Cars Sp. z o. o  

                       ul. jagiellońska 147/151

                        42-200 Częstochowa                                             

 

za cenę brutto: 134 550,00 zł     

/słownie: sto trzydzieści cztery tysiące pięćset pięćdziesiąt złotych/.

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Nr.1 jako jedyna oferta uzyskała 30 pkt. tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium –cenę i została uznana za ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .

Podstawą dokonanego wyboru jest art.91 ust.1 Prawo zamówień publicznych.

                                                                                                    Wójt Gminy

                                                                                                   Michał Staniak   

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-08-27
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-27 16:27:42
  • Liczba odsłon: 199
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292908]

przewiń do góry