Wersja archiwalna 2009-08-27 16:27:42
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.341/8/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
Opis
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x2 dla OSP Kamion.
Rodzaj zamówienia : dostawa
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.14.42.10-3
Termin wykonania: 27.10. 2009 r
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 17.08. 2009 r
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych
do wykonania zamówienia.
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24
ust.1 i 2 ustawy.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert
- jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela
wykonawcy,należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie
- oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub,że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- wykaz wykonanych dostaw w ciągu trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom dostaw, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21
Termin składania ofert: do dnia 25.08.2009 r do godz.11:00
Termin otwarcia ofert: dnia 25.08.2009 r godz.11:20
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy
Michał Staniak
Puszcza Mariańska, dnia 26.08.2009 r
Nasz znak:I.341/8/2009
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Rodzaj zamówienia: dostawa w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej aktów wykonawczych.
Przedmiot zamówienia
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamionie
Nazwa zamówienia publicznego: przetarg nieograniczony
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – 34.14.42.10-3
Wybór najkorzystniejszej oferty Nr.1 :
Firmy: Frank- Cars Sp. z o. o
ul. jagiellońska 147/151
42-200 Częstochowa
za cenę brutto: 134 550,00 zł
/słownie: sto trzydzieści cztery tysiące pięćset pięćdziesiąt złotych/.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr.1 jako jedyna oferta uzyskała 30 pkt. tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium –cenę i została uznana za ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .
Podstawą dokonanego wyboru jest art.91 ust.1 Prawo zamówień publicznych.
Wójt Gminy
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2009-08-27
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-27 16:27:42
- Liczba odsłon: 199
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: