Wersja archiwalna 2009-08-26 15:04:23
GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Nasz znak: I.341/7/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni i przyłącza wodociągowego w miejscowościach Bartniki, Radziwiłłów ul. Warszawska, Grabina Radziwiłłowska ul. Duża, Jagodowa, Sosnowa, Borówkowa, Mrozy, Puszcza Mariańska
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie:                                                                              -  rurociągu ścieków oczyszczonych do rzeki Korabiewki w miejscowości Bartniki                  -  sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grabina Radziwiłłowska ul. Duża                       -  sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grabina Radziwiłłowska ul.   
  Jagodowa, Sosnowa, Borówkowa                                                                                                                                        - przepompowni ścieków na działce nr. ewidencyjny 303 położonej w  
  miejscowości  Radziwiłłów ul. Warszawska                                                                                                                           - sieci wodociągowej w miejscowości Mrozy                                                                                 - przyłącza wodociągowego na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości                  
   Puszcza Mariańska
- sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Puszcza Mariańska ul. Stanisława 
  Papczyńskiego
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane 
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV):  45.23.13.00-8 
                       Dodatkowy                   : 45.23.21.52-2                                                                   Termin wykonania: 31.12.2009 r                                                                                               Data przekazania ogłoszenia do biuletynu:. 04.08.2009 r
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  
    ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 
   dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne   
   zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych     
    do wykonania zamówienia.
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24  
    ust.1 i    2 ustawy.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia – nie spełnia”.  
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
 z postępowania.  
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
- oferta sporządzona według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ                                                      - kosztorys ofertowy sporządzony według wzoru – załącznik Nr 4 do SIWZ                             - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  
  działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie 
   wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert                                              - jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela 
  wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie                 -  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 
   1 pkt. 9 wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,                                                                                                                              - aktualne zaświadczenie właściwego  naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że 
   wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane 
   prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
   wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące 
   przed upływem terminu składania ofert,                                                                                                             - aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego 
  Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z 
   opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że 
    uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
   płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 
   miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- dokumenty stwierdzające, że osoba , która będzie wykonywać zamówienie posiada       
   uprawnienia budowlane w branży budowlanej oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę 
   właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,                                                                         - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z 
   postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo 
   zamówień publicznych,                                                                                                                                       - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub  
    będzie dysponował Wykonawca . Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia,  
    którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu 
    udostępniającego.                                                                                                                               - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres 
  prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i 
  wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich   
  wartości oraz daty i miejsca  wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających 
  należyte wykonanie tych robót wystawionych przez podmioty na rzecz których roboty były 
  wykonane. Uwaga!!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. 
Składanie ofert częściowych:     nie                                                                                        Składanie ofert wariantowych:   nie                                                                                        Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy                                                                         Kryteria oceny ofert:          najniższa cena                                                                           Termin związania z ofertą:  30 dni                                                                                         Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.21                                         Termin składania ofert:   do dnia 25.08.2009 r do godz.10:00                                                 Termin otwarcia  ofert:         dnia 25.08.2009 r    godz.10:20                                                   Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Puszcza Mariańska, dnia 25.08.2009 r
Nasz znak:I.341/7/2009
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane w trybie przetargu nieograniczonego – na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r nr.233,poz.1655) oraz jej aktów wykonawczych.
Przedmiot zamówienia
wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni, sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowego w miejscowościach Bartniki, Radziwiłłów ul. Warszawska, Grabina Radziwiłłowska ul. Duża, Jagodowa, Sosnowa, Borówkowa, Mrozy, Puszcza Mariańska
Nazwa zamówienia publicznego:
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – główny przedmiot:
45,23.13.00-8 Dodatkowe: 45.23.21.52-2
Wybór najkorzystniejszej oferty Nr.3 :
Firmy GEO – BUD s.c Anna Sabat, Leszek Karkuciński
96-330 Puszcza Mariańska ul. Króla Jana Sobieskiego Nr.3
za cenę brutto: 299 797,29 zł /słownie: dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt siedem 29/100 złotych/.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Nr.3 uzyskała 30 pkt. tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium –cenę i została uznana za ofertę najkorzystniejsza. Wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ .
Podstawą dokonanego wyboru jest art.91 ust.1 Prawo zamówień publicznych.
W prowadzonym postępowaniu złożono oferty nie podlegające odrzuceniu:
1. Ofertę Nr. 1 złożyła Firma Zakład Produkcyjno -Usługowo-Handlowy „MELBUD”
Andrzej Zieliński 96-100 Skierniewice, Sierakowice Prawe 52a.
oferta uzyskała 25,62 punktów w oparciu o kryterium –cenę.
2. Ofertę Nr.2 złożyła Firma Zakład Ogólnobudowlany i Instalacyjny Sp.j Bogdan Sękalski ul. Wspólna 7/9, 96-100 Skierniewice, oferta uzyskała 18,51 punków w oparciu o kryterium cenę.
3. Oferta Nr.4 złożyła Firma P.P.H.U „WOD -KAN” Włodzimierz Florczak 95-011
Bratoszewice ul. Polna 2, oferta uzyskała 16,77 punktów w oparciu o kryterium – cenę.
4. Ofertę Nr.5 złożyła Firma Zakład Usług Wodno-Kanalizacyjnych Krzysztof Machnicki ul.
Zielona 6 96-100 Skierniewice, oferta uzyskała 18,87 punktów w oparciu o kryterium – cenę.
Wójt Gminy
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
 - Data udostępnienia w BIP: 2009-08-26
 - Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
 - Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-26 15:04:23
 - Liczba odsłon: 581
 - wróć do wersji akturalnej
 - Historia dokumentu: