Wersja archiwalna 2009-07-29 18:24:22

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Tytuł postępowania

Budowa  windy  dla  osób  niepełnosprawnych  w  budynku  Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Bartnikach przy ul. Miodowej 47.

Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

 

Opis

Przedmiotem zamówienia jest budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku  Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Bartnikach przy ul. Miodowej 47.

Zakres prac obejmuje :
1. Rozbiórka posadzek i podkładów betonowych w piwnicy budynku i roboty ziemne
2. Wykonanie prac związanych ze wzmocnieniem konstrukcji ściany i stropów

3. Wykonanie otworów w ścianie i stropach

4. Wykonanie fundamentów podszybia, budowa konstrukcji szybu dźwigu.

5. Wykonanie instalacji elektrycznej

6. Dostawa i montaż windy,
7. Wykonanie prac wykończeniowych.

 

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45214200-2; 45313100-5.

Termin wykonania:  do 30.09.2009 r.

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 08.07.2009 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

 

Do  udziału  w  postępowaniu  dopuszczeni   będą  wyłącznie  Wykonawcy,  którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi  załącznikami  wymienionymi  w  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/  posiadają  uprawnienia  do  wykonywania   określonej  działalności  lub  czynności,  jeżeli    

      ustawy nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień.

 2/  posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują potencjałem technicznym

      i  dysponują  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia  lub  przedstawią  pisemne 

      zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych 

      do wykonania zamówienia.

 3/  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 4/  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24,

      ust. 1 i 2 ustawy . 

Ocena   spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu  zostanie  dokonana   na   podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń  i  zaświadczeń   wymaganych  postanowieniami specyfikacji   istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „spełnia - nie spełnia”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie wykluczeniem Wykonawcy

z  postępowania. 

 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

 

1.      Oświadczenie  o  spełnieniu  przez  warunków  z  art. 22 ust. 1  ustawy  Prawo  Zamówień Publicznych,

2.      Aktualny  odpis  z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  lub  zgłoszenia  do  ewidencji działalności gospodarczej wysta-wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.      Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom , a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy – w tym okresie, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik Nr.6 do SIWZ.

4.      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5.      Aktualną  informację  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie właściwego  organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed   upływem terminu składania ofert,

6.      Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

7.      Uprawnienia budowlane w branży budowlanej i elektrycznej pracowników nadzoru do kierowania robotami  budowlanymi  w  zakresie przedmiotu zamówienia spełniające wymogi art. 12  ustawy  z  7 lipca 1994 r  Prawo  budowlane  (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.)  oraz aktualne  zaświadczenia  potwierdzające  przynależność  w/w  osób  do  właściwej  izby  samorządu  zawodowego (wydane przez właściwą izbę).

8.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem  terminu składania ofert,

9.      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Ka-sy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub  społeczne lub zaświad-czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

10. Wykaz  niezbednych  do  wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi  dysponuje

   lub  będzie  dysponował  Wykonawca,  do  wykonania  zamówienia.  Jeżeli  Wykonawca

   wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć

   pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego. 

11. Jeżeli oferta  i  załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wyko-

      nawcy,  należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

 

Składanie ofert częściowych:     nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

Termin związania z ofertą:  30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  www.puszcza-marianska.pl

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:   do dnia 29.07.2009 r. do godz. 10:00

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój  Nr.  8

                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

 

Puszcza Mariańska dnia 29.07.2009r.

 

Nasz znak:  GK/7102/15/2009

 

                       ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy:    postępowania   o   udzielenie   zamówienia   publicznego  na  budowę  windy  dla  osób  niepełnosprawnych 

                   w  budynku   Zespołu  Szkolno - Gimnazjalnego  w  Bartnikach  przy  ul.  Miodowej  47.

              

 

               Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223,  poz. 1655  z  późn.  zmianami)  Gmina  Puszcza  Mariańska  zawiadamia,  że  w  postępowaniu  o  zamówienie publiczne  na  budowę windy  dla  osób  niepełnosprawnych w budynku  Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Bartnikach  przy ul. Miodowej 47,  wybrana została oferta nr 3 Firmy:  Firma Handlowa  ARTMED  J. Sienkiewicz A. Kęsy Spółka Jawna,  z siedzibą:  97-200 Tomaszów  Mazowiecki, ul. Barlickiego 4.

Cena oferty wynosi: 154 628,92 zł.

Oferta  nr 3  uzyskała  300 punktów tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę i została uznana jako najkorzystniejsza.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Uzasadnienie

 

W terminie wyznaczonym  przez  zamawiającego do składania ofert  tj. do dnia  29. 07. 2009r. do  godz. 10°°  wpłynęły  trzy oferty.

 

Oferta nr 1

-  złożona przez firmę:  RS TECHNIKA  Ireneusz Rafalik,  z  siedzibą:  07-300 Ostrów Mazowiecka, Kalinowo 86,   

   uzyskała 268,62  punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 2

-  złożona  przez firmę:  P.U.H. WIWRa W. Pilawa, z siedzibą: 80-299 Gdańsk, ul. Niedziałkowskiego 8c,  uzyskała

    245,34  punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 3

złożona przez firmę: Firma Handlowa  A R T M E D  J. Sienkiewicz  A. Kęsy  Spółka Jawna,  z siedzibą:  97-200 

   Tomaszów  Mazowiecki, ul. Barlickiego 4, uzyskała 300,00  punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

 

 

                                                                                                     Wójt Gminy Puszcza Mariańska

                                                                                                                     Michał Staniak

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-07-29
  • Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-29 18:24:22
  • Liczba odsłon: 181
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1292915]

przewiń do góry