Wersja archiwalna 2009-07-29 18:24:22
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Bartnikach przy ul. Miodowej 47. Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające. |
Opis
Przedmiotem zamówienia jest budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Bartnikach przy ul. Miodowej 47. Zakres prac obejmuje : 3. Wykonanie otworów w ścianie i stropach 4. Wykonanie fundamentów podszybia, budowa konstrukcji szybu dźwigu. 5. Wykonanie instalacji elektrycznej 6. Dostawa i montaż windy, |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45214200-2; 45313100-5.
Termin wykonania: do 30.09.2009 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 08.07.2009 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24, ust. 1 i 2 ustawy . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły „spełnia - nie spełnia”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. Oświadczenie o spełnieniu przez warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wysta-wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom , a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy – w tym okresie, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik Nr.6 do SIWZ. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. 7. Uprawnienia budowlane w branży budowlanej i elektrycznej pracowników nadzoru do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia spełniające wymogi art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osób do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę). 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Ka-sy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad-czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. Wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, do wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego. 11. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wyko- nawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: www.puszcza-marianska.pl
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 29.07.2009 r. do godz. 10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Puszcza Mariańska dnia 29.07.2009r.
Nasz znak: GK/7102/15/2009
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę windy dla osób niepełnosprawnych
w budynku Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Bartnikach przy ul. Miodowej 47.
Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na budowę windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Bartnikach przy ul. Miodowej 47, wybrana została oferta nr 3 Firmy: Firma Handlowa ARTMED J. Sienkiewicz A. Kęsy Spółka Jawna, z siedzibą: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Barlickiego 4.
Cena oferty wynosi: 154 628,92 zł.
Oferta nr 3 uzyskała 300 punktów tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę i została uznana jako najkorzystniejsza.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 29. 07. 2009r. do godz. 10°° wpłynęły trzy oferty.
Oferta nr 1
- złożona przez firmę: RS TECHNIKA Ireneusz Rafalik, z siedzibą: 07-300 Ostrów Mazowiecka, Kalinowo 86,
uzyskała 268,62 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,
Oferta nr 2
- złożona przez firmę: P.U.H. WIWRa W. Pilawa, z siedzibą: 80-299 Gdańsk, ul. Niedziałkowskiego 8c, uzyskała
245,34 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,
Oferta nr 3
- złożona przez firmę: Firma Handlowa A R T M E D J. Sienkiewicz A. Kęsy Spółka Jawna, z siedzibą: 97-200
Tomaszów Mazowiecki, ul. Barlickiego 4, uzyskała 300,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,
Wójt Gminy Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2009-07-29
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-29 18:24:22
- Liczba odsłon: 181
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: