Wersja archiwalna 2009-04-29 17:56:06

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Tytuł postępowania

Wykonanie prac budowlanych związanych z budową ogrodzenia oraz utwardzeniem nawierzchni za pomocą kostki brukowej betonowej na terenie Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego  w  Bartnikach  oraz  na  terenie  Gminnego  Przedszkola  i  Ośrodka  Zdrowia

w Puszczy Mariańskiej. Wykonanie remontu chodnika przy drodze gminnej we wsi Kamion.

Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

 

Opis

Prace budowlane będą wykonywane w następujących obiektach oraz zakresie:

1. Zespół Szkolno Gimnazjalny w Bartnikach przy ul. Miodowej 47

   - wykonanie   utwardzenia   nawierzchni   działki  za  pomocą  kostki  brukowej  betonowej

     w  ilości  92,35 m2

   - wykonanie ogrodzenia na terenie obiektu z siatki na słupkach stalowych w ilości 17,55 m2

     oraz obsadzenie furtki

2. Gminne   Przedszkole   i  Ośrodek  Zdrowia  w  Puszczy  Mariańskiej  przy  ul.  Króla  Jana

    Sobieskiego 42

   - wykonanie   utwardzenia   nawierzchni   działki   za  pomocą  kostki  brukowej  betonowej

     w  ilości  261,50 m2

   - wykonanie ogrodzenia na terenie obiektu z siatki na słupkach stalowych w ilości 54,50 m2

     oraz  obsadzenie 1 kpl. bramy i 2 kpl. furtek

3. droga gminna we wsi Kamion

   - wykonanie remontu nawierzchni chodnika na odcinku 69,90 m.

 

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

 

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45233222-1; 45233250-6; 45342000-6

 

Termin wykonania:  do 31.07.2009 r.

 

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 29.04.2009 r.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

 

Do  udziału  w  postępowaniu  dopuszczeni   będą  wyłącznie  Wykonawcy,  którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi  załącznikami  wymienionymi  w  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/  posiadają  uprawnienia  do  wykonywania   określonej  działalności  lub  czynności,  jeżeli  ustawy nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień.

 2/  posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują potencjałem technicznym  i  dysponują  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia  lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych  do wykonania zamówienia.

 3/  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 4/  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24, ust. 1 i 2 ustawy . 

Ocena   spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu  zostanie  dokonana   na   podstawie przedłożonych   dokumentów,    oświadczeń  i  zaświadczeń   wymaganych  postanowieniami specyfikacji   istotnych  warunków  zamówienia,  wg  formuły  „spełnia - nie spełnia”.

Nie  spełnianie  chociażby  jednego  warunku  skutkować  będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

 

1.    Oświadczenie  o  spełnieniu  przez  warunków  z  art. 22 ust. 1  ustawy  Prawo  Zamówień Publicznych,

2.  Aktualny  odpis  z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  lub  zgłoszenia  do  ewidencji działalności gospodarczej wysta-wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.   Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom , a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy – w tym okresie, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik Nr.6 do SIWZ.

4.  Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5.   Aktualną  informację  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie właściwego  organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed   upływem terminu składania ofert,

6.   Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

7.   Uprawnienia  budowlane  w  branży  budowlanej  pracowników  nadzoru  do  kierowania   robotami   budowlanymi  w  zakresie  przedmiotu zamówienia spełniające wymogi art. 12  ustawy  z 7 lipca 1994 r  Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.)  oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność  w/w  osób do właściwej  izby  samorządu  zawodowego (wydane przez właściwą izbę).

8.  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem  terminu składania ofert,

9.   Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Ka-sy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub  społeczne lub zaświad-czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

10. Wykaz  niezbednych  do  wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi  dysponuje  lub  będzie  dysponował  Wykonawca,  do  wykonania  zamówienia.  Jeżeli  Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia,  którymi będzie dysponował,  do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego. 

11. Jeżeli oferta  i  załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,  należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

 

Składanie ofert częściowych:     nie

 

Składanie ofert wariantowych:   nie

 

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

 

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

 

Termin związania z ofertą:  30 dni

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: 

 www.puszcza-marianska.pl

 

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

 

Termin składania ofert:   do dnia 19.05.2009 r. do godz. 9:00

 

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój  Nr.  8

                                         96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

 Wójt Gminy

Puszcza Mariańska

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1292918]

przewiń do góry