Wersja archiwalna 2009-05-12 15:54:18

                                     GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Dostawa kostki brukowej betonowej oraz krawężników i obrzeży betonowych

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej, krawężników i obrzeży w następu-jącym asortymencie:

1. Kostka brukowa betonowa prostokątna (10cmx20cm) szara o grubości 8 cm -120 m2

2. Kostka brukowa betonowa prostokątna (10cmx20cm) czerwona o grubości 6 cm - 270 m2

3. Krawężniki 15x30x100 cm - 260 sztuk

4. Obrzeża 6x20x100 cm - 260 sztuk

Miejsce dostawy: siedziba Urzędu Gminy w Puszczy Mariańskiej - 96-330 Puszcza Ma-riańska, ul Stanisława Papczyńskiego 1

Zamawiający  na  podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewi-duje zamówienie uzupełniające.

 

Rodzaj zamówienia : dostawy

 

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):   44113100-6

      

Termin wykonania:  do 29.05.2009 r.

   

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 29.04.2009 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków   

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)      posiadają  uprawnienia  do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli ustawy  nakładają  obowiązek  takich  uprawnień,

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3)      znajdują   się   w   sytuacji   ekonomicznej   i   finansowej   zapewniającej  wykonanie zamówienia,

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

       

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych dostaw.

 

1. formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ

2. aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3. jeżeli  oferta  i  załączniki  zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

4. aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie właściwego  organu  sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24  ust.1  pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5. aktualna  informacja z  Krajowego  Rejestru  Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1  pkt. 9,  wystawione  nie  wcześniej  niż  6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert,

6. aktualne  zaświadczenie    właściwego   naczelnika   urzędu   skarbowego   potwierdzające,   że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  opłat  lub,  że  uzyskał  przewidziane prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem   terminu składania ofert,

7. aktualne  zaświadczenie  właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające  odpowiednio,  że  wykonawca nie  zalega  z  opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  –  wystawione  nie  wcześniej niż 3 miesiace przed  upływem terminu składania ofert,

8. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

9. wykaz  niezbednych  do  wykonania  zamówienia  narzędzi  i  urządzeń, którymi dysponuje  lub  będzie  dysponował  Wykonawca.   Jeżeli  Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi  będzie  dysponował,  do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu  udostępniającego. 

10. wykaz  wykonanych  w  okresie  ostatnich  pięciu  lat  dostaw,  a  jeżeli okres prowadzenia działalności  jest  krótszy – w tym okresie ,  odpowiadających  swoim rodzajem i wartością  dostawom   stanowiącym   przedmiot   zamówienia,   z  podaniem  ich  wartości  oraz  daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie  tych dostaw, wystawionych przez podmioty na rzecz których dostawy były wykonywane.

    

Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

 

 

Składanie ofert częściowych:       nie

Składanie ofert wariantowych:   nie

Warunki dotyczące wadium:       nie dotyczy

Kryteria oceny ofert:                    najniższa cena

Termin związania z ofertą:          30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:  

    www.puszcza-marianska.pl

 

Miejsce otrzymania SIWZ:          w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

Termin składania ofert:               do dnia 08.05.2009 r. do godz. 9:00

Miejsce składania ofert:             

  Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

   96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

 

                                                                                                   Wójt Gminy

                                                                                                 Puszcza Mariańska

 

Puszcza Mariańska dnia 08.05.2009r.

  Nasz znak:  GK/7040/59/2009

 

                 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy:  postępowania  o  udzielenie zamówienia publicznego  na  dostawę kostki brukowej betonowej oraz krawężników i obrzeży betonowych.

 

               Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223,  poz. 1655  z  późn.  zmianami)  Gmina  Puszcza  Mariańska  zawiadamia,  że  w  postępowaniu  o  zamówienie publiczne na dostawę kostki brukowej betonowej oraz krawężników i obrzeży betonowych, wybrana została oferta nr 1  Firmy:  P.P.H.U. „MENUT” Przemysław Popis, z siedzibą: 05-402 Otwock, ul. Skrzetuskiego 13.

Cena oferty wynosi: 19 900,60 zł.

Oferta  nr 1  uzyskała  300 punktów tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę i została uznana jako najkorzystniejsza.

Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Uzasadnienie

 

W terminie wyznaczonym  przez  zamawiającego do składania ofert  tj. do dnia  08. 05. 2009r. do  godz. 9°°  wpłynęły  dwie  oferty.

 

Oferta nr 1

-  złożona przez firmę:  P.P.H.U. „MENUT”  Przemysław  Popis,  z siedzibą: 05-402 Otwock, ul. Skrzetuskiego 13,   

   uzyskała 300,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

Oferta nr 2

-  złożona przez firmę: P.P.H.U. „HATA-PLUS” Jacek Sabat,  z siedzibą: Budy Zaklasztorne, ul. Mazowiecka 41,

   96-330 Puszcza Mariańska, uzyskała 226,20 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,

                

  Wójt Gminy   

Puszcza Mariańska

Michał Staniak

 

                                                                                                                    

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1292937]

przewiń do góry