Wersja archiwalna 2009-05-12 15:54:18
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Dostawa kostki brukowej betonowej oraz krawężników i obrzeży betonowych |
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej, krawężników i obrzeży w następu-jącym asortymencie: 1. Kostka brukowa betonowa prostokątna (10cmx20cm) szara o grubości 8 cm -120 m2 2. Kostka brukowa betonowa prostokątna (10cmx20cm) czerwona o grubości 6 cm - 270 m2 3. Krawężniki 15x30x100 cm - 260 sztuk 4. Obrzeża 6x20x100 cm - 260 sztuk Miejsce dostawy: siedziba Urzędu Gminy w Puszczy Mariańskiej - 96-330 Puszcza Ma-riańska, ul Stanisława Papczyńskiego 1 Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewi-duje zamówienie uzupełniające. |
Rodzaj zamówienia : dostawy
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 44113100-6
Termin wykonania: do 29.05.2009 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 29.04.2009 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych dostaw.
1. formularz ofertowy złożony według wzoru – załącznik Nr 1 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 8. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego. 10. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych należyte wykonanie tych dostaw, wystawionych przez podmioty na rzecz których dostawy były wykonywane.
Uwaga!! Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.
|
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 08.05.2009 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska
Puszcza Mariańska dnia 08.05.2009r.
Nasz znak: GK/7040/59/2009
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę kostki brukowej betonowej oraz krawężników i obrzeży betonowych.
Na podstawie Art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) Gmina Puszcza Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na dostawę kostki brukowej betonowej oraz krawężników i obrzeży betonowych, wybrana została oferta nr 1 Firmy: P.P.H.U. „MENUT” Przemysław Popis, z siedzibą: 05-402 Otwock, ul. Skrzetuskiego 13.
Cena oferty wynosi: 19 900,60 zł.
Oferta nr 1 uzyskała 300 punktów tj. najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę i została uznana jako najkorzystniejsza.
Podstawą dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie
W terminie wyznaczonym przez zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 08. 05. 2009r. do godz. 9°° wpłynęły dwie oferty.
Oferta nr 1
- złożona przez firmę: P.P.H.U. „MENUT” Przemysław Popis, z siedzibą: 05-402 Otwock, ul. Skrzetuskiego 13,
uzyskała 300,00 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,
Oferta nr 2
- złożona przez firmę: P.P.H.U. „HATA-PLUS” Jacek Sabat, z siedzibą: Budy Zaklasztorne, ul. Mazowiecka 41,
96-330 Puszcza Mariańska, uzyskała 226,20 punktów w oparciu o ustalone kryterium – cenę,
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska
Michał Staniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2009-05-12
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-12 15:54:18
- Liczba odsłon: 267
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: