Wersja archiwalna 2009-01-29 16:39:24

 

GMINA  PUSZCZA  MARIAŃSKA

96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA

 UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1

tel. /046/  831-81-69  lub  831-81-51  fax.  /046/   831-81-18

www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Tytuł postępowania

Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi z PCV i z aluminium.

Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje  zamówienie  uzupełniające.

 Opis

Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi z PCV i z aluminium w budynkach:

  - Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Bartnikach  – łącznie 27,83 m² okien PCV (16 szt)

  - Szkoła Podstawowa w Starym Łajszczewie – łącznie 25,10 m² okien PCV (5 szt)

  - Stacja Uzdatniania wody w Kamionie – łącznie 3,84 m² drzwi PCV (1 szt) i 1,65 m² okien

     PCV (1 szt)

  - Sala Sportowa w Puszczy Mariańskiej  – łącznie 6,18 m² drzwi z aluminium (2 szt)

 

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

 

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45.42.11.30-4

 

Termin wykonania:  do 15.05.2009 r.

 

Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 27.01.2009 r.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

 

Do  udziału  w  postępowaniu  dopuszczeni   będą  wyłącznie  Wykonawcy,  którzy złożą ważną ofertę  ze  wszystkimi  załącznikami  wymienionymi  w  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.:

 1/  posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności,   jeżeli  ustawy nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień.

 2/  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia  lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych  do wykonania zamówienia.

 3/  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 4/  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24, ust. 1 i 2  ustawy . 

Ocena  spełnienia  warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych   dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warun-ków zamówienia, wg formuły „spełnia - nie spełnia”.

Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępo-wania. 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.

 

1.      Oświadczenie  o  spełnieniu  przez  warunków  z  art. 22 ust. 1  ustawy  Prawo  Zamówień Publicznych,

2.      Aktualny  odpis  z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  lub  zgłoszenia  do  ewidencji działalności gospodarczej wysta-wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.      Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom , a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy – w tym okresie, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik Nr.6 do SIWZ.

4.      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5.      Aktualną  informację  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  albo  równoważne  zaświadczenie właściwego  organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,  wystawione  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed   upływem terminu składania ofert,

6.      Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji.

7.      Uprawnienia budowlane pracownika nadzoru do kierowania robotami budowlanymi w za-kresie  przedmiotu  zamówienia  spełniające wymogi art.12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo budowlane  (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.)  oraz   aktualne   zaświadczenie  potwierdzające  przynależność  w/w  osoby  do  właściwej  izby  samorządu  zawodowego (wydane przez właściwą izbę).

8.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem  terminu składania ofert,

9.      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Ka-sy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub  społeczne lub zaświad-czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert,

10. Wykaz  niezbednych  do  wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca do wykonania zamówienia,

11. Jeżeli  oferta  i  załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy,  należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie

 

Składanie ofert częściowych:     nie

 

Składanie ofert wariantowych:   nie

 

Warunki dotyczące wadium:    nie dotyczy

 

Kryteria oceny ofert:          najniższa cena

 

Termin związania z ofertą:  30 dni

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ: 

www.puszcza-marianska.pl

 

Miejsce otrzymania SIWZ:   w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10

 

Termin składania ofert:   do dnia 17.02.2009 r. do godz. 10:00

 

Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8

                                          96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.

 

                                                                                                Wójt Gminy

                                                                                                                                             Puszcza Mariańska

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1292924]

przewiń do góry