Wersja archiwalna 2009-01-29 16:39:24
GMINA PUSZCZA MARIAŃSKA
96-330 PUSZCZA MARIAŃSKA
UL. STANISŁAWA PAPCZYŃSKIEGO 1
tel. /046/ 831-81-69 lub 831-81-51 fax. /046/ 831-81-18
www.puszcza-marianska.pl e-mail: urzad@puszcza-marianska.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tytuł postępowania
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi z PCV i z aluminium. Zamawiający na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienie uzupełniające. |
Opis
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi z PCV i z aluminium w budynkach: - Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Bartnikach – łącznie 27,83 m² okien PCV (16 szt) - Szkoła Podstawowa w Starym Łajszczewie – łącznie 25,10 m² okien PCV (5 szt) - Stacja Uzdatniania wody w Kamionie – łącznie 3,84 m² drzwi PCV (1 szt) i 1,65 m² okien PCV (1 szt) - Sala Sportowa w Puszczy Mariańskiej – łącznie 6,18 m² drzwi z aluminium (2 szt) |
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.42.11.30-4
Termin wykonania: do 15.05.2009 r.
Data przekazania ogłoszenia do biuletynu: 27.01.2009 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24, ust. 1 i 2 ustawy . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warun-ków zamówienia, wg formuły „spełnia - nie spełnia”. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępo-wania. |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymagań dla oferowanych robót budowlanych.
1. Oświadczenie o spełnieniu przez warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wysta-wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed datą wszczęcia postępowania, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom , a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy – w tym okresie, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik Nr.6 do SIWZ. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający żąda przedłożenia co najmniej trzech referencji. 7. Uprawnienia budowlane pracownika nadzoru do kierowania robotami budowlanymi w za-kresie przedmiotu zamówienia spełniające wymogi art.12 ustawy z 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr.156 poz.1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność w/w osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę). 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwerdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Ka-sy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonacwa nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświad-czenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. Wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca do wykonania zamówienia, 11. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienie |
Składanie ofert częściowych: nie
Składanie ofert wariantowych: nie
Warunki dotyczące wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Termin związania z ofertą: 30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępna SIWZ:
Miejsce otrzymania SIWZ: w siedzibie Zamawiającego pokój Nr.10
Termin składania ofert: do dnia 17.02.2009 r. do godz. 10:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej pokój Nr. 8
96-330 Puszcza Mariańska ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
Wójt Gminy
Puszcza Mariańska
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: 2009-01-29
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-01-29 16:39:24
- Liczba odsłon: 287
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: